Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lisewo Kościelne gm. Złotniki Kujawskie

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 88-180 Złotniki Kujawskie, ul. Powstańców Wlkp. 6
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Powstańców Wlkp. 6 6
    88-180 Złotniki Kujawskie, woj. kujawsko-pomorskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.cc.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Lisewo Kościelne gm. Złotniki Kujawskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Lisewo Kościelne - polegającej na wykonaniu jezdni i zjazdów na 3 odcinkach dróg gminnych, 2 skrzyżowań z drogą powiatową nr 2359C oraz poboczy i rowów odparowujących. Istniejący pas drogowy ma szerokość od 6,00 m do 9,50 m. Drogi gminne otoczone są zabudową mieszkaniową, zabudową gospodarczą, polami uprawnymi, a także przy odcinku nr 1 zlokalizowana jest przepompownia ścieków. Powierzchnia dróg gminnych jest utwardzona nie ulepszona. Odcinek nr 1 krzyżuje się z drogą powiatową i projektowanym odcinkiem nr 3. Odcinek nr 2 krzyżuje się z drogą powiatową oraz odcinkiem nr 3, a odcinek nr 3 krzyżuje się z odcinkiem nr 2 i nr 1. Według inwentaryzacji geodezyjnej na terenie przebudowywanej drogi występują uzbrojenia podziemne, tj. wodociąg, urządzenia energetyczne i telekomunikacyjne oraz kanalizacja sanitarna. Zakres zamówienia obejmuje: A. Roboty przygotowawcze polegające na odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych, usunięciu warstwy darniny, rozbiórce istniejącego płotu oraz ustawienie go w nowym położeniu - płot obecnie ustawiony jest w pasie drogowym, wycince drzew i krzewów oraz karczowanie pniaków drzew - inwestycja wymaga wycinki 8 istniejących drzew tj. topola o pierścieniu 62cm, 305 cm, 318 cm i 41 cm, jesion - 128cm, świerk - 20 cm i 25 cm oraz robinia akacjowa - 156 cm, zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnych i energetycznych - istniejące sieci telekomunikacyjne oraz elektroenergetyczne, pod jezdniami i zjazdami należy zabezpieczyć rurami osłonowymi, regulacja pionowa studzienek, formowanie i zagęszczenie nasypów. * Wycięte drzewa Wykonawca przekaże Zamawiającemu ze składowaniem na terenie w Mierzwinie. B. Roboty budowlane - Drogi gminne podzielono na 3 odcinki. - Odcinek nr 1 - o łącznej długości 792,10 m, należy wykonać nawierzchnie z betonu asfaltowego i o szerokości 4,00 m od km 0+000 - od skrzyżowania z drogą powiatową do km 0+271,95 oraz o szerokości 4,50 m od km 0+271,95 do km 0+792,10. Skrzyżowanie z drogą powiatową wyokrąglono łukami o promieniu R8,00 m i R6,00 m, z odcinkiem nr 3 łuki o promieniu R6,00 m i R4,00 m, z drogami gminnymi łuki o promieniu R8,00 m i R10,00 m. Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości i długości dostosowanej do istniejących. Spadek poprzeczny jezdni od km 0+000 do km 0+083,00 - dwustronny spadek poprzeczny o wartości 2%, od km 0+083,00 do km 0+103,00 - zmiana spadku poprzecznego, od km 0+103,00 do km 0+456,00 - jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2 % w kierunku na prawo, od km 0+456,00 do km 0+476,00 - zmiana spadku poprzecznego, od km 0+476,00 do km 0+792,10 - dwustronny spadek poprzeczny o wartości 2%. - Odcinek nr 2 - o łącznej długości 152,90 m, należy wykonać nawierzchnie z betonu asfaltowego i o szerokości 4,50 m od km 0+000 - od skrzyżowania z drogą powiatową do km 0+152,90. Skrzyżowanie z drogą powiatową wyokrąglono łukami o promieniu R8,00 m i R10,00 m, z odcinkiem nr 3 R6,00 m. Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości i długości dostosowanej do istniejących. Spadek poprzeczny jezdni od km 0+000 do km 0+152,90 - jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2 % w kierunku na prawo. - Odcinek nr 3 - o łącznej długości 173,10 m, należy wykonać nawierzchnie z betonu asfaltowego i o szerokości 4,00 m, od km 0+000 do km 0+173,10. Skrzyżowanie z odcinkiem nr 1 wyokrąglono łukami o promieniu R4,00 m i R6,00 m, a z odcinkiem nr 2 wyokrąglono łuk o promieniu R6,00 m. Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości i długości dostosowanej do istniejących. W km 0+128,70 należy wykonać dojazd na działkę nr 36 o szerokości 3,50 m, o nawierzchni z betonu asfaltowego i długości 40,20 m. Spadek poprzeczny jezdni od km 0+000 do km 0+152,90 - jednostronny spadek poprzeczny o wartości 2 % w kierunku na lewo. C. Wykonanie poboczy - Dwustronnie utwardzone pobocza mieszanką optymalną (destrukt) o szerokości 0,75 m, o spadku poprzecznym 8%. Należy stosować mieszankę optymalną kruszywa łamanego gr. 15 cm - kruszywo łamane betonowe z recyklingu o frakcji 0/31,5 mm. UWAGA: Projekt budowlano-wykonawczy zawiera ogólny zapis o wykonaniu poboczy, natomiast szczegóły wykonania poboczy zawiera Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i SIWZ. D. Wykonanie rowów odparowujących o głębokości 0,50 m i szerokości 1,00 m, E. Odwodnienie - nawierzchnie dróg gminnych odwadnia się poprzez zaprojektowane spadki poprzeczne i podłużne, na teren pasa drogowego i rowów odparowujących, F. Wykonanie oznakowania pionowego - Ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych wraz z wykonaniem i zasypaniem dołów oraz z wykonaniem fundamentu betonowego. Przymocowanie do słupków tarcz znaków drogowych odblaskowych - grupa wielkości średni D-1, A-7. G. Zakres i technologia robót - roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe, - usunięcie warstwy darniny, wycinka drzew i krzewów, układanie rur osłonowych, regulacja pionowa studzienek - roboty ziemne, - formowanie i zagęszczanie nasypów, - roboty budowlane - jezdnia - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - ułożenie warstwy geotkaniny separacyjno-filtracyjnej - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z kruszywa mrozoodpornego w korycie lub na całej szerokości drogi, gr. warstwy po zagęszczeniu 25 cm, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm stabilizowanego, - skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, - wykonanie oczyszczenia nawierzchni drogowych, - skropienie warstw konstrukcyjnych ulepszonych emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, - wypełnienie szczelin pomiędzy jezdnią i krawężnikami masą zalewową lub zastosowanie taśmy asfaltowej; - zjazdy - profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - ułożenie warstwy geotkaniny separacyjno-filtracyjnej - wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej z kruszywa mrozoodpornego w korycie lub na całej szerokości drogi, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm, - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm stabilizowanego, - skropienie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych emulsją asfaltową, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego; - pobocza- wykonanie umocnionych poboczy z mieszanki optymalnej gr. 15 cm - kruszywo łamane betonowe z recyklingu o frakcji 0/31,5 mm; - rowy - wykonanie rowów trójkątnych szerokości 1,00 m i głębokości 0,50 m; - oznakowanie pionowe; - przestawienie ogrodzenia - rozebranie i odbudowanie ogrodzenia z cegieł, ażurowego wraz z rozbiórką i wykonaniem cokołu betonowego; - ścianki czołowe istniejącego przepustu - rozebranie przepustów rurowych, - ścianki czołowe i ławy betonowe, - wykonanie ścianki czołowej przepustu z betonu C25/30 z montażem zbrojenia z zagruntowaniem roztworem asfaltowym, - wykonanie umocnienia skarpy narzutem kamiennym gr. 20 cm, zabrukowanie kamieniem brukowym na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, -wykonanie umocnienia dna w obrębie wlotu i wylotu teokratą perforowaną gr. 15 cm z wypełnieniem tłuczniem drobnym na włókninie filtracyjnej, - oczyszczenie istniejących przepustów z namułu. - Czasowa organizacja ruchu - oznakowanie zgodnie z Projektem Czasowej Organizacji Ruchu - jest na etapie uzgodnienia, - Stała organizacja ruchu - zakres zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu. Zakres zamówienia obejmuje kompleksową obsługę geodezyjną. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera: Szczegółowy zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, projekt czasowej i stałej organizacji ruchu, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wymagania zawarte w siwz, natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym. Przedmiary robót stanowią dokumenty pomocnicze do wyceny zadania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotnikikuj.ires.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach