Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bartodzieje na działkach o nr ewid. 1765, 1003 i 530

Gmina Masłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 97-515 Masłowice,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 874 625 , fax. 447 874 615
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Masłowice
    97-515 Masłowice, woj. łódzkie
    tel. 447 874 625, fax. 447 874 615
    REGON: 59064810300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Bartodzieje na działkach o nr ewid. 1765, 1003 i 530
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na przebudowie dróg w miejscowości Bartodzieje na działkach o numerze ewidencyjnym 1765, 1003, 530 obręb 0001 Bartodzieje Przerębskie, gm. Masłowice. Przebudowa dróg gminnych obejmuje odcinki o długości (519.52 + 43.07 + 48,74) m.b.. Projektuje się wykonanie nowej warstwy ścieralnej na istniejącej nawierzchni o średniej grubości 4 cm. wraz z obustronnymi poboczami utwardzonymi o szerokości 0,75 m. Przebudowa drogi na działce o numerze ewidencyjnym 530 obręb 0001 Bartodzieje Przerębskie, gm. Masłowice obejmuje odcinek o długości 43.07 m.b. Przebudowa drogi na działkach o numerze ewidencyjnym 1765, 1003 obręb 0001 Bartodzieje Przerębskie, gm. Masłowice obejmuje odcinki o długości (519.52 + 48,74) m.b.. W zakresie branży drogowej projektuje się: . roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; · wykonanie warstwy ścieralnej na istniejącej nawierzchni o średniej grubości 4 cm. · wykonanie obustronnych poboczy utwardzonych z kruszywa łamanego · miejscowe wykonanie warstwy wyrównawczo-wiążącej w ilości 50 kg/m2 Powierzchnia projektowanych jezdni mineralno-bitumicznych: 3085,00 Długość przebudowywanych dróg: (519.52 + 43.07+ 48,74) Powierzchnia poboczy utwardzonych: 845 m2 Ryczałtowe wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu niniejszego zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie przedmiotu zamówienia określonego powyżej (w tym również wykonanie robót budowlanych nie ujętych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych do wykonania ze względu na wiedzę techniczną), jak również wszelkich robót i czynności limitujących odbiór końcowy przedmiotu zamówienia niezależnie od tego, czy były one przewidziane przez Wykonawcę na dzień złożenia oferty. W ramach przedmiotu zamówienia i ceny zawartej w ofercie Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem n/n specyfikacji, projektem budowlanym, wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i wymogami SIWZ i umowy; b) wykonania robót z materiałów, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. „ Prawo Budowlane” (Dz.U. z 2019 , poz. 1186 z późn. zm.); c) usunięcia wszystkich ewentualnych kolizji występujących w trakcie realizacji robót i pokrycia kosztów z tym związanych; d) wszelkie prace nad czynnymi sieciami, w szczególności kolizje Wykonawca będzie wykonywał za uprzednim powiadomieniem gestorów sieci, na ich warunkach i na swój koszt; e) ponoszenia odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne; f) ponoszenia odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy i ich naprawienia; g) stosowanie technologii i sprzętu nie powodujących przekroczeń dopuszczalnych norm zapylenia i natężenia hałasu; h) przedstawienia szczegółowych informacji dotyczących zamawiania lub wydobywania materiałów oraz przedkładania do zatwierdzenia przez Inspektora Nadzoru przed wbudowaniem; i) po wykonaniu przedmiotu zamówienia teren winien być uporządkowany i doprowadzony do stanu pierwotnego; j) wypłaty odszkodowań za zniszczenia powstałe podczas realizacji robót. Szczegółowo przedmiot zamówienia, rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa: a) Projekt budowlany stanowiący załączniki nr 1 do SIWZ: b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załączniki nr 2 do SIWZ c) przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty (dołączane do oferty): 1 Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 570) Wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zdolność z oryginałem przez Wykonawcę. 2 pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień (jeżeli dotyczy, tj. jeśli oferta nie jest podpisywana przez osobę lub osoby bezpośrednio uprawnione do składania oświadczeń woli, tj. jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów); 3 przypadku oferty wspólnej - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach