Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w m. Miedzechów granica gminy Jasieniec, w m. Ryszki- Nowy Miedzechów, w m. Dobra Wola, w m. Boglewice- Tworki, gm. Jasieniec

Wójt Gminy Jasieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-604 Jasieniec, ul. Warecka 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6613570 , fax. 048 6613581
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Jasieniec
    ul. Warecka 42 42
    05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6613570, fax. 048 6613581
    REGON: 00054655500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasieniecgw.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w m. Miedzechów granica gminy Jasieniec, w m. Ryszki- Nowy Miedzechów, w m. Dobra Wola, w m. Boglewice- Tworki, gm. Jasieniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu wyrównania wybojów i profilu istniejącej podbudowy mieszanką klińcową kamienną lub mineralno-bitumiczną asfaltową, odnowa nawierzchni drogowej z mieszanek mineralno-asfaltowych w m. Nowy Miedzechów granica gminy i Ryszki- Nowy Miedzechów oraz wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych kamiennych w m. Dobra Wola i w m. Boglewice- Tworki, gm. Jasieniec, o łącznej długości 5160,00m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;; - Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie wymaganego oświadczenia i dokumentów, metodą spełnia-nie spełnia 2. Warunki szczególne - Dysponować pracownikiem, który może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, obejmującą kierowanie robotami budowlanymi zakresie dróg Ocena spełnienia warunku - na podstawie załączonych do oferty odpowiednich uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. - Zrealizować z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej trzy zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie załączonego do oferty wykazu robót i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru nr 1 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5 Uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z co najmniej trzema dokumentami potwierdzającymi, że roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zostały wykonane z należytą starannością z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 7. Kosztorys ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jasieniecgw.e-bip.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach