Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych w m. Kaliska Kościerskie i Kościerzyna Wybudowanie na terenie Gminy Kościerzyna”

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 866 342 , fax. 586 866 960
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
    Stare Nadleśnictwo 5
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 866 342, fax. 586 866 960
    REGON: 19059790900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-zakladu-komunalnego/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych w m. Kaliska Kościerskie i Kościerzyna Wybudowanie na terenie Gminy Kościerzyna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie składa się z dwóch części. Część 1 (składa się z 3 zadań) Budowa i przebudowa drogi gminnej w m. Kaliska Kościerskie wraz z wykonaniem przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych. Zadanie I: Budowa drogi gminnej ul. Lawendowa w m. Kaliska Kościerskie. Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi gminnej, ul. Lawendowa w miejscowości Kaliska Kościerskie obejmująca wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego ograniczonej krawężnikiem betonowym i opornikiem betonowym wraz z zjazdami na przyległe posesje i utwardzeniem poboczy. 1. Opis stanu istniejącego Planowana do przebudowy droga gminna – ul. Lawendowa zlokalizowana jest w miejscowości Kaliska Kościerskie, gminie Kościerzyna, powiecie Kościerskim, województwie Pomorskim. Nieruchomości, na których jest zlokalizowana inwestycja: Nieruchomości przewidziane pod inwestycję będące własnością samorządu terytorialnego: - numery działek ewidencyjnych: 170/1, 175 - obręb ewidencyjny: Kaliska Kościerskie Nieruchomości przewidziane pod inwestycję i do przejęcia na rzecz jednostki samorządu terytorialnego - numery działek ewidencyjnych: 171/5 (z podziału 171/3), 172/7 (z podziału 172/2), - obręb ewidencyjny: Kaliska Kościerskie Nieruchomości przewidziane pod inwestycję, z których w części korzystanie będzie czasowo ograniczone: - numery działek ewidencyjnych: 156/2, 162/5, 162/9, 374 - obręb ewidencyjny: Kaliska Kościerskie Długość przewidzianej do budowy drogi wynosi 364,70 m. Droga na początku swojego przebiegu krzyżuje się z drogą krajową nr 20 i kończy się na skrzyżowaniu z drogą gminną. Na odcinku objętym opracowaniem występują skrzyżowania z dwiema drogami gminnymi (przebudowa tych dróg objęta jest odrębnym opracowaniem). Droga w planie posiada odcinki proste, załamania i łuki. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, występują koleiny spowodowane jej eksploatacją. Szerokość drogi wynosi ok. 5,0 m. W przekroju drogi brak jest właściwych spadków poprzecznych. Droga stanowi dojazd do położonych przy niej nieruchomości. Przy drodze znajduje się zabudowa jednorodzinna, usługowa i pola uprawne. Droga posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem. Krzyżująca się z nią droga krajowa posiada nawierzchnię bitumiczną, krzyżujące się drogi gminne mają nawierzchnię utwardzoną kruszywem. W stanie istniejącym wody opadowe z całej powierzchni drogi odprowadzane są powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowym. W pasie drogowym planowanej do przebudowy drogi i jej sąsiedztwie zlokalizowane jest następujące uzbrojenie, określone na podstawie mapy do celów projektowych: - sieć energetyczna, - kanalizacja sanitarna, - sieć wodociągowa, 2. Projektowane zagospodarowanie terenu Założenia projektowe Kategoria drogi droga gminna Klasa techniczna drogi dojazdowa (D) Kategoria ruchu KR 1 Prędkość projektowana 30 km/h Długość drogi 364,70 m Szerokość jezdni 5,00 m Szerokość poboczy 0,75 m Pochylenie poprzeczne jezdni 2,0 % jednostronne Pochylenie poprzeczne poboczy 4,0 % 3. Zakres prac obejmuje budowę drogi gminnej poprzez wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, ograniczoną krawężnikiem betonowym i opornikiem betonowym na ławie betonowej z oporem. Nawierzchnię pobocza należy wykonać z kruszywa łamanego, a za nim do granicy pasa drogowego zieleń. Na przyległe nieruchomości należy wykonać zjazdy i dojścia do furtek o nawierzchni z kostki betonowej. Nawierzchnie zjazdu ograniczono opornikiem drogowym, dojścia do furtek ograniczone obrzeżem betonowym. Zaprojektowany przebieg drogi pokrywa się z jej istniejącym przebiegiem. Istniejący pas drogowy ma niewystarczającą szerokość i konieczne jest jego poszerzenie. W miejscach, gdzie pozwalały na to warunki dokonano korekty łuków poziomych, których promienie wynoszą od 12 do 600 m. Skrzyżowanie z drogą krajową typu zwykłego pozostaje bez zmian, nie zaprojektowano jego przebudowy, nie ma ingerencji w pas drogowy drogi krajowej. Inwestycja nie spowoduje zwiększenia natężenia ruchu drogowego, gdyż droga stanowi jedynie dojazd do zlokalizowanych przy niej nieruchomości. Rozwiązanie wysokościowe zaprojektowano w oparciu o wykonany przekrój podłużny w skali 1:100/1000. Niweletę zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącego terenu i istniejącej nawierzchni mając na uwadze odpowiednie odwodnienie korpusu drogowego. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję poboczy, pod konstrukcje nawierzchni jezdni, zjazdów i dojść do posesji. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Podłoże pod warstwy konstrukcyjne należy przygotować z zachowaniem rzędnych wysokościowych wynikających z grubości konstrukcyjnych i przyjętych lub istniejących spadków poprzecznych nawierzchni i zagęścić do wymaganego wskaźnika zagęszczenia. W ramach prac planuje się wykonać następujące roboty rozbiórkowe: - nawierzchni bitumicznej - kostki kamiennej - ogrodzenia 4. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano zgodnie z Katalogiem typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych - Załącznik do zarządzenia Nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16.06.2014 r. dla kategorii ruchu KR 1. Konstrukcja jezdni - warstwa ścieralna z AC 11S – gr. 4 cm - warstwa wiążąca z AC 11W lub AC 16W – gr. 5 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe 5. Konstrukcja poboczy: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe 6. Konstrukcja zjazdu: - kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 20 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm - wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe 7. Konstrukcja chodnika (dojścia do posesji): - kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 6 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 15 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm 8. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo na pobocza, do systemu chłonnego i zagospodarowane w pasie drogowym. 9. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu i założenie nowych trawników poprzez humusowanie i obsianie trawą. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. 10. Zakres robót planowanych do wykonania w ramach zadania: - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych - usunięcie warstwy humusu - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego pod warstwy konstrukcyjne - ustawienie krawężnika, opornika na ławie betonowej z oporem - wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 - skropienie warstw niebitumicznych - wykonanie warstwy wiążącej z AC 11W lub AC 16W - oczyszczenie warstw bitumicznych - skropienie warstw bitumicznych - regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej - wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11S - ustawienie obrzeży - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - utwardzenie poboczy - humusowanie z obsianiem nasionami traw Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1a Zadanie II: Przebudowa drogi gminnej ul. Lawendowa w m. Kaliska Kościerskie. Przedmiotem inwestycji jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Lawendowa w miejscowości Kaliska Kościerskie obejmująca wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego. 1. Opis stanu istniejącego Planowana do przebudowy droga gminna – ul. Lawendowa zlokalizowana jest w miejscowości Kaliska Kościerskie, gminie Kościerzyna, powiecie Kościerskim, województwie Pomorskim. Działki, na których jest zlokalizowany obiekt: - numery działek: 170/1, 372, 377 - obręb ewidencyjny: Kaliska Kościerskie Działki na których jest położna droga stanowią pas drogowy i są własnością Gminy Kościerzyna. Droga składa się z dwóch odcinków o łącznej długości 195,50 m. Droga w planie posiada odcinki proste. Nawierzchnia drogi jest w złym stanie technicznym, występują koleiny spowodowane jej eksploatacją. Szerokość drogi wynosi ok. 3,5- 4,0 m. W przekroju drogi brak jest właściwych spadków poprzecznych. Droga stanowi dojazd do położonych przy niej nieruchomości. Oba odcinki drogi nie posiadają przejazdu na końcu. Droga na odcinku objętym projektem posiada nawierzchnię gruntową i częściowo utwardzoną kruszywem. Krzyżująca się z nią droga posiada nawierzchnię utwardzona kruszywem. W stanie istniejącym wody opadowe z całej powierzchni drogi odprowadzane są powierzchniowo i zagospodarowane w pasie drogowym. W pasie drogowym planowanej do przebudowy drogi i jej sąsiedztwie zlokalizowane jest następujące uzbrojenie, określone na podstawie mapy do celów projektowych: - sieć energetyczna, - kanalizacja sanitarna, - sieć wodociągowa, 2. Projektowane zagospodarowanie terenu Założenia projektowe - długość drogi – 195,50 m - ODCINEK 1 – 79,96 m - ODCINEK 2 – 115,54 m - szerokość jezdni – 3,50 - 4,00 m - szerokość poboczy – 0,40 - 0,75 m - przekrój uliczny – spadek poprzeczny jednostronny i daszkowy – 2 % - spadek poprzeczny poboczy – 4 % - kategoria ruchu KR 1 3. Zakres opracowania obejmuje przebudowę drogi gminnej poprzez wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, ograniczoną z obydwu stron krawężnikiem betonowym na ławie betonowej z oporem. Nawierzchnię pobocza należy wykonać z nawierzchni z kruszywa łamanego, a za nim do granicy pasa drogowego zieleń. Na końcu odcinka I zaprojektowano miejsce do zawracania. Na przyległe nieruchomości zaprojektowano zjazdy i dojścia do furtek o nawierzchni z kostki betonowej. Nawierzchnia zjazdu ograniczono opornikiem drogowym, dojścia do furtek ograniczone obrzeżem betonowym. Zaprojektowany przebieg drogi pokrywa się z jej istniejącym przebiegiem. Na skrzyżowaniu zaprojektowano łuki o promieniu R=7 i R=8 m. Na skrzyżowaniach zastosować krawężniki łukowe. Przebieg drogi został zaprojektowany w oparciu o mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowych. Rozwiązanie wysokościowe zaprojektowano w oparciu o wykonany przekrój podłużny w skali 1:100/1000. Niweletę zaprojektowano w nawiązaniu do istniejącego terenu i istniejącej nawierzchni mając na uwadze odpowiednie odwodnienie korpusu drogowego. Roboty ziemne polegać będą na wykonaniu koryta pod konstrukcję poboczy, pod konstrukcje nawierzchni jezdni, zjazdów i dojść do posesji. Roboty ziemne wykonać zgodnie z PN-S-02205 „Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania”. Podłoże pod warstwy konstrukcyjne należy przygotować z zachowaniem rzędnych wysokościowych wynikających z grubości konstrukcyjnych i przyjętych lub istniejących spadków poprzecznych nawierzchni i zagęścić do wymaganego wskaźnika zagęszczenia. W ramach prac planuje się wykonać następujące roboty rozbiórkowe: - istniejącej nawierzchni. 4. Konstrukcję nawierzchni zaprojektowano zgodnie z Katalogiem typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych - Załącznik do zarządzenia Nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16.06.2014 r. dla kategorii ruchu KR 1. Konstrukcja jezdni - warstwa ścieralna z AC 11S – gr. 4 cm - warstwa wiążąca z AC 11W lub AC 16W – gr. 5 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 - gr. 22 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe 5. Konstrukcja poboczy: - nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 - gr. 10 cm - wyprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe 6. Konstrukcja zjazdu: - kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 20 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm - wyprofilowane zagęszczone podłoże gruntowe - obramowanie opornikiem drogowym 7. Konstrukcja chodnika (dojścia do posesji): - kostka betonowa prostokątna kolor szary – gr. 6 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 – gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 – gr. 15 cm - ulepszone podłoże z mieszanki niezwiązanej CBR >20% gr. 15 cm - obramowanie obrzeżem betonowym 8. Wody opadowe z powierzchni drogi dzięki odpowiednim spadkom poprzecznym i podłużnym, będą odprowadzane powierzchniowo na pobocza, do systemu chłonnego i zagospodarowane w pasie drogowym. Odwodnienie drogi gminnej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych do układu chłonnego. Zaprojektowano układ chłonny złożony z komór drenażowych, wpustów ulicznych i studni rewizyjnych. Lokalizacja elementów odwodnienia została wskazana na rysunku planu sytuacyjnego. Dla odwodnienia odcinka I drogi przewiduje się wykonanie: - 2 wpustów ulicznych przykrawężnikowych, - 3 komór drenażowych typu SC-740, - 1 studni rewizyjnej betonowej. Dla odwodnienia odcinka I drogi przewiduje się wykonanie: - 2 wpustów ulicznych przykrawężnikowych, - 6 komór drenażowych typu SC-310, - 2 studni rewizyjnych betonowych. 9. W ramach zadania zakłada się usunięcie warstwy humusu i założenie nowych trawników poprzez humusowanie i obsianie trawą. Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów. 10.Zakres robót planowanych do wykonania w ramach zadania: - wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych - usunięcie warstwy humusu - roboty rozbiórkowe - roboty ziemne - odwodnienie - profilowanie i zagęszczenie podłoża gruntowego pod warstwy konstrukcyjne - ustawienie krawężnika, opornika na ławie betonowej z oporem - wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C50/30 - skropienie warstw niebitumicznych - wykonanie warstwy wiążącej z AC 11W lub AC 16W - oczyszczenie warstw bitumicznych - skropienie warstw bitumicznych - regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej - wykonanie warstwy ścieralnej z AC 11S - ustawienie obrzeży - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej - utwardzenie poboczy - humusowanie z obsianiem nasionami traw Zadanie III - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w związku z przebudową drogi – ul. Lawendowej w m. Kaliska Kościerskie. 1. Przedmiotem inwestycji jest budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej zlokalizowana jest na działkach nr 170/1, 172/2, 372, 377, obręb geodezyjny Kaliska Kościerskie, gm. Kościerzyna. Roboty będą prowadzono częściowo na terenie działki nr 172/2, stanowiącej własność prywatną oraz na terenie działek 170/1, 372 i 377 stanowiących działki gminne. Istniejące uzbrojenie terenu stanowi istniejąca sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej i linia kablowa elektroenergetyczna. Tereny sąsiednie to zabudowa mieszkaniowa jednorodzinna. Projekt zagospodarowania terenu przewiduje rozbudowę sieci wodociągowej w ciągu komunikacyjnym dróg gminnych. Przedmiotowa inwestycja ma funkcję publiczną i jest zgodna z zapisami mpzp. 2. W miejscu określonym na planie zagospodarowania terenu zaprojektowano hydrant nadziemny o średnicy nominalnej 80 mm, służący do obsługi technicznej sieci (odpowietrzanie, chlorowanie, płukanie). W miejscu podziału sieci zaprojektowano węzeł składający się z trójnika oraz zasuwy odcinającej. Zasuwy sieciowe wyposażone zostaną w obudowy oraz skrzynki uliczne. 3. Zaprojektowano: - sieć wodociągową z rur PE100-RC DN90 o długości 84,50 m, - sieć kanalizacji sanitarnej PVC DN200 o długości 40,0 m oraz DN160 o długości 4,3m. 4. Materiały do budowy sieci wodociągowej: - długość sieci PEHD 100-RC DN90x5,4 84,50 m - liczba hydrantów na sieci 1 szt. - liczba zasuw sieciowych DN80 2 szt. - liczba trójników żeliwnych równoprzelotowych DN80 1 szt. Projektowany odcinek sieci wodociągowej zostanie włączony do istniejącej sieci w węźle oznaczonym na mapie jako W1. 5. Kanalizacja sanitarna: Przeznaczeniem projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej jest odbieranie powstających w gospodarstwach mieszkalnych jednorodzinnych ścieków bytowych. Materiały do budowy sieci kanalizacji sanitarnej: - długość sieci PVC-U SN8 200x5,9 40,0 m - długość sieci PVC-U SN8 160x4,7 4,3 m - liczba studzienek rewizyjnych DN1000 1 szt. - zaślepka PVC 1 szt. Zaprojektowano sieć kanalizacji ściekowej z rury kielichowej PVC-U SN8 DN200x5,9 oraz DN160x4,7 z litego PVC, łączonej na uszczelki gumowe. Projektowany odcinek kanalizacji sanitarnej zostanie włączony do istniejącej sieci w istniejącej studzience oznaczonej na mapie jako S1. Projektowany odcinek kanalizacji należy zakończyć zaślepką. Projektowany wodociąg po ułożeniu, a przed jego uruchomieniem, należy poddać próbie ciśnieniowej zgodnie z obowiązującą normą, płukaniu i chlorowaniu. Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 1c Część 2 – Przebudowa drogi gminnej ul. Różanej w m. Kościerzyna Wybudowanie. 1. Przedmiotem inwestycji jest Budowa i Przebudowa odcinka drogi gminnej - ul. Różanej w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie Gmina Kościerzyna. 2. Zakres inwestycji obejmuje: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (wykopy, koryto pod konstrukcję jezdni, - ułożenie obramowania jezdni drogi gminnej z krawężnika i opornika betonowego, - wykonanie podbudowy pod odcinek drogi oraz chodnik i zjazdy, - wykonanie nawierzchni zjazdów, - wykonanie nawierzchni drogi, - humusowanie i obsianie nasionami traw skarp i poboczy, 3. Istniejący stan zagospodarowania terenu Teren po którym przebiegają odcinek drogi gminnej stanowi pas drogowy drogi gminnej (Dz. Nr 29, 28/16, 28/17, 27/3, 23). Otoczenie pasa drogowego to działki budowlane przeznaczone pod budownictwo mieszkaniowe. W pasie drogowym znajduje się uzbrojenie podziemne w postaci kabli energetycznych, teletechnicznych, wodociągu, kanalizacji. W planach jest budowa sieci gazowej której lokalizację pokazano na projekcie zagospodarowania terenu. Istniejąca droga gminna posiada nawierzchnię utwardzoną kruszywem łamanym o szerokości około 4,50 m. W pasie drogi gminnej zaprojektowano budowę odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz z płyt betonowych. Szerokość projektowanej jezdni wynosi od 5,00 do 5,50 m. W granicach pasa drogowego zaprojektowano zjazdy z kostki betonowej na przyległe do pasa drogowego posesje. Łączna długość drogi wynosi 540,76 m.b. w tym długość odcinka o nawierzchni asfaltowej 450,00 m.b. Zaprojektowano skrzyżowanie typu zwykłe z ulicą Jaśminową. Szerokość jezdni na skrzyżowaniu wynosi 5,50 m.b., promienie wyokrąglające wynoszą 8,0 m. Odcinek drogi o nawierzchni asfaltowej będzie w przekroju ulicznym w obramowaniu krawężnika betonowego o świetle 12 cm obniżonym na zjazdach do światła 3 cm. Niweletę jezdni drogi dostosowano do istniejącego terenu, planowanych zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w osi drogi i pokazano w części rysunkowej. 4. Odprowadzenie wód opadowych odbywa się powierzchniowo na istniejące pobocza. 5. Parametry techniczne i przeznaczenie Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie przyjęto następujące parametry drogi: Klasa drogi D (dojazdowa) Długość odcinka 540,76 m.b. Prędkość projektowa Vp=30 km/h Kategoria ruchu KR2 Nawierzchnia drogi: beton asfaltowy Nawierzchnia zjazdów: kostka betonowa Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2% 6. Geotechniczne warunki posadowienia, kategoria geotechniczna Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998 r. w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych - § 4.3 punkt 1c wykopy do głębokości 1.2 m i nasypy do wysokości 3.0 m wykonywane zwłaszcza przy budowie dróg w prostych warunkach gruntowych - ustala się dla przedmiotowej inwestycji, pierwszą kategorię geotechniczną. 7. Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi asfaltowej: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S 5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 15 cm podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 (Odcinek od km 0+250 do 0+450) 20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej z kruszywa naturalnego CBR>25% 20 cm Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni drogi z płyt betonowych: 12,5 cm płyty betonowe typu YOMB 10 cm podsypka z piasku średnioziarnistego 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 20 cm warstwa mrozoochronna z mieszanki niezwiązanej z kruszywa naturalnego CBR>25% 20 cm Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów z kostki betonowej: 8 cm kostka betonowa kolor szary 3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4 22 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 Szczegółowy zakres robót zawarty został w załączniku nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) Część 2: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym okresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach