Gmina Rudziniec ogłasza przetarg
- Adres: 44160 Rudziniec, ul. Gliwicka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 324 000 704 , fax. 32 739 06 14
- Data zamieszczenia: 2018-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudziniec
ul. Gliwicka 26
44160 Rudziniec, woj. śląskie
tel. 324 000 704, fax. 32 739 06 14
REGON: 27625780200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.biuletyn.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych ulic Plażowej i Słonecznej w Niewieszu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest – zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną, przedmiarem robót oraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - przebudowa dróg gminnych ulic Plażowej i Słonecznej w Niewieszu oraz budowa kanalizacji deszczowej dla obydwu ulic, którą należy włączyć do istniejącego rowu melioracyjnego. W szczególności zakres robót obejmuje: 1. budowę kanalizacji deszczowej w miejsce rowu przydrożnego; 2. budowę chodnika z kostki betonowej wzdłuż ulicy Plażowej oraz ulicy Słonecznej; 3. poszerzenie istniejącej jezdni ulicy Plażowej i Słonecznej do 4,5 m; 4. wzmocnienie podbudowy drogi; 5. wykonanie nowej nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej; 6. umocnienie rowu na końcowym odcinku (przy ujściu do Potoku Toszeckiego) elementami betonowymi - dno rowu korytka betonowe, skarpy rowu - płyty ażurowe; 7. przebudowę istniejących zjazdów do nieruchomości; 8. budowę kanału technologicznego. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w załącznikach SIWZ: ─ dokumentacji projektowej, ─ specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ─ przedmiarach robót, ─ projekcie umowy. Uwaga: 1. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania urządzeń technicznych i materiałów z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanych ww. dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, ze wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i zamawiającego. 2. Na całej długości szerokość chodnika została zmieniona z 1,5 na 2 m co zostało uwzględnione w przedmiarze robót i w projekcie wykonawczym w przekroju poprzecznym. Jest to zmiana nieistotna ,potwierdzona przez projektanta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 60 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 6 DO SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: • zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1), oraz • przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 2), na wezwanie zamawiającego. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. 1), 2) i 3).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi ul. Ściegiennego i drogi ul. Polnej w Kłobucku.
Dodano: 2024-04-30 - Poprawa infrastruktury drogowej w Żywcu poprzez modernizację ul. Wiśniowej oraz ul. Władysława Reymonta
Dodano: 2024-04-22 - „Przebudowa ulicy Hallera w Mieście Imielin w formule zaprojektuj i wybuduj.”
Dodano: 2024-04-17 - „Przebudowa ulicy Musioła w Pszczynie”
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa nawierzchni dróg gminnych. Etap II
Dodano: 2024-04-01 - „Przebudowa ulicy Poniatowskiego w Imielinie.” (postępowanie drugie)
Dodano: 2024-03-27 - Przebudowa nawierzchni dróg gminnych. Etap I
Dodano: 2024-03-27 - Rozbudowa ul. Krętej i ul. Kasztanowej w Bojszowach – Świerczyńcu.
Dodano: 2024-03-19 - REMONT DROGI GMINNEJ UL. SOBIESKIEGO W KALETACH
Dodano: 2024-03-11 - POPRAWA JAKOŚCI DRÓG NA TERENIE MIASTA KALETY
Dodano: 2024-02-27