Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych ul. Szkolna, Piaskowa I i II, Ogrodowa, Leśna w miejscowości Chrząszczyce

Gmina Prószków ogłasza przetarg

  • Adres: 46-060 Prószków, ul. Opolska 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 4013700 , fax. (077) 4648461
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prószków
    ul. Opolska 17 17
    46-060 Prószków, woj. opolskie
    tel. (077) 4013700, fax. (077) 4648461
    REGON: 53141324800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.proszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych ul. Szkolna, Piaskowa I i II, Ogrodowa, Leśna w miejscowości Chrząszczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót obejmuje: Przebudowę dróg: ul. Piaskowa - Jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości 2,70-3,50 m, podbudowa wykonana metodą recyklingu - stabilizacja istniejącego gruntu cementem. Brak chodnika. ul. Leśna - Jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości4,50-5,10 m , podbudowa metodą recyklingu - stabilizacja istniejącego gruntu cementem. Budowa chodnika o szerokości 0,75 do 1,50 m. ul. Ogrodowa - Jezdnia z betonu asfaltowego o szerokości od 4,5 do 5,10 m, podbudowa wykonana metodą recyklingu -stabilizacja istniejącego gruntu cementem. Szerokość jezdni 3,00 m, brak chodnika ul. Szkolna - Jezdnia z betonu asfaltowego po sfrezowaniu nawierzchni wykonana zostanie warstwa wiążąca i ścieralna na istniejącej konstrukcji. Wykonanie chodnika do 1,5 m i zjazdów. Roboty telekomunikacyjne : Zakres rzeczowy przebudowy kolidującej sieci telekomunikacyjnej obejmuje budowę - sieci rozdzielczej - sieci abonenckiej - przyłączy abonenckich w rurociągu - instalacji abonenckich - słupka kablowego - likwidację słupów teletechnicznych Roboty instalacyjne i odwodnieniowe Ścieki deszczowe z ul. Szkolnej spływać będą rurociągiem ? 400 i ściekiem korytkowym do projektowanego osadnika. Projektowany rów odpływowy i rurociąg odprowadzą wody do rzeki Olszynki. Odwodnienie ulic Piaskowej I i II oraz Ogrodowej projektowane jest poprzez rurociągi drenarskie eksfiltracyjne ? 250. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy również zapewnienie m.in.: obsługi geodezyjnej, oznakowanie w trakcie prowadzenia robót, przygotowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy, dokonanie inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujacy do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 40 000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania, 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, które części zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów lub oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy, którego wzorzec jest załączony do niniejszej specyfikacji, 2) Załącznik nr 1:Cena oferty zawierający propozycję ceny netto oraz ceny brutto przygotowaną i skalkulowaną zgodnie z przedmiarem robót, termin realizacji zadania oraz udzielone gwarancje. Cena oferty winna zawierać koszty robót budowlanych wynikające z przedmiaru robót oraz koszty wszystkich robót towarzyszących, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe. 3) Załącznik nr 2: Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 oraz że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 7) aktualnej informacji z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8) Załącznik nr 3: Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 9) Załącznik nr 4: Dane dotyczące powierzonych części zamówienia podwykonawcom. 10) Załącznik nr 5: Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W tabeli należy ująć wszystkie osoby, biorące udział w realizacji zamówienia. 11) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 10) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 12) Do oferty należy dołączyć odpis uprawnień oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. - dot. kierowników budowy. 13) Załącznik nr 6: Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej, potwierdzone przez pracownika Zamawiającego 14) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 15) Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia zgodnie załączonym przedmiarem. 16) Wzór umowy, który należy zaparafować oraz harmonogram rzeczowo -finansowy będący integralną częścią wzoru umowy , który po wypełnieniu i podpisaniu winien być załączony do materiałów przetargowych. Dokumenty, o których mowa w pkt 4, 5, 6, 7, 8 (dot. referencji) i , 12, 14, - mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust..1 pkt 4), 5) i7) niniejszej SIWZ Wykonawca: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ust.1 pkt.6 informacji o oswiadczeniach i dokumentach, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit. a i c oraz pkt. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust.2 pkt.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.proszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach