Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych o numerach 119301L i 119302L w miejscowości Sobieszyn

Gmina Ułęż ogłasza przetarg

  • Adres: 08-504 Ułęż, Ułęż
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 866 70 28 , fax. 818 667 028
  • Data zamieszczenia: 2020-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ułęż
    Ułęż 168
    08-504 Ułęż, woj. lubelskie
    tel. 81 866 70 28, fax. 818 667 028
    REGON: 43101982700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych o numerach 119301L i 119302L w miejscowości Sobieszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa dróg gminnych o numerach 119301L i 119302L w miejscowości Sobieszyn" w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Projektowana inwestycja stanowi ciąg drogowy składający się z dwóch odcinków dróg gminnych: nr 119301L o długości 0,440 km oraz 119302L o długości 0,814 km co stanowi łączną długość 1,254 km . Drogi przebiegają po istniejącym śladzie, na działkach ewidencyjnych nr 1246 i 1374 stanowiących pas drogowy. 1)Przebudowa drogi gminnej nr 119301L w miejscowości Sobieszyn na odcinku od km 0+000,00 do km 0+440,00. Zakres zadania obejmuje wykonanie na istniejącej drodze z kruszywa łamanego o szerokości 4,2-4,5m warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z kruszywa łamanego, nawierzchni asfaltowej jezdni szerokości 4,0m wraz z 2 mijankami o długości 25mb i szerokości 5,0m. Ponadto przewiduje się wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5mm o szer. 0,75m. 2) Przebudowa drogi gminnej nr 119302L w miejscowości Sobieszyn na odcinku od km 0+009,00 do km 0+823,00. Zakres zadania obejmuje wykonanie na istniejącej drodze z kruszywa łamanego o szerokości 4,2-4,5m warstwy wyrównawczo-wzmacniającej z kruszywa łamanego, nawierzchni asfaltowej jezdni szerokości 4,0m wraz z 5 mijankami o długości 25mb i szerokości 5,0m. Ponadto przewiduje się wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5mm o szer. 0,75m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.5.Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 11.5.1.Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7 i 20 SIWZ. 11.5.2.Formularz ofertowy (wg załącznika nr 2) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę. 11.5.3.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty (wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). 11.5.4.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 11.5.5.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 11.5.6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 11.6.Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 11.5.4 i 11.5.5 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 540 z późn.zm). 11.7.Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej. 11.8.Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. 11.9.W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazywać, że zastrzeżone informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane oraz opatrzone napisem: 11.9.1.„Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach