Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Łasin

Miasto i Gmina Łasin ogłasza przetarg

  • Adres: 86-320 Łasin, ul. Radzyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 665 043 , fax. 564 665 046
  • Data zamieszczenia: 2020-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Łasin
    ul. Radzyńska 2
    86-320 Łasin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 665 043, fax. 564 665 046
    REGON: 87111864900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lasin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Łasin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa 3 dróg gminnych: - Przebudowa drogi gminnej Nr 041303C w Nogacie, - Przebudowa drogi gminnej Nr 041310C relacji Zawda – Szynwałd, - Przebudowa drogi gminnej Nr 041329C w Świętem 2. Zakres robót do wykonania w ramach poszczególnych części zamówienia: CZĘŚĆ I: Przebudowa drogi gminnej Nr 041303C w Nogacie Zakres robót: Roboty branży drogowej. - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 1 811 m - kopanie rowów z transportem urobku na odległość do 1 km - 3 000 m3 - wykonanie profilowania, warstwy odsączającej gr. 10 cm i podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego gr. 20 cm - 8 808 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych warstwa wiążąca gr. 4 cm i warstwa ścieralna gr. 4cm - 8 663 m2 - wykonanie poboczy z warstwy odsączającej gr.10 cm i kruszywa łamanego gr. 8cm - 1 900 m2 - wykonanie zjazdów z mieszanek mineralno- bitumicznych warstwa wiążąca gr. 4 cm i warstwa ścieralna gr. 4cm - 205 m2 CZĘŚĆ II: Przebudowa drogi gminnej Nr 041310C relacji Zawda – Szynwałd Zakres robót: Roboty branży drogowej. - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 3 300 m - odtworzenie rowów i zebranie poboczy z transportem urobku na odległość do 1 km - 3 500 m3 - wykonanie poszerzenia jezdni z warstwy odsączającej gr. 10 cm i podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego gr. 15 cm - 1 650 m2 - wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej podbudowy z uzupełnieniem kruszywem naturalnym łamanym gr. 4 cm po zagęszczeniu - 15 510 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych warstwa wiążąca gr. 5 cm - 15 180 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych warstwa ścieralna gr. 4cm - 14 850 m2 - wykonanie poboczy z warstwy odsączającej gr.10 cm i kruszywa łamanego gr. 8cm - 3 300 m2 - wykonanie zjazdów z mieszanek mineralno- bitumicznych warstwa wiążąca gr. 5 cm i warstwa ścieralna gr. 4cm - 375 m2 CZĘŚĆ III: Przebudowa drogi gminnej Nr 041329C w Świętem Zakres robót: Roboty branży drogowej. - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 970 m - odtworzenie rowów i zebranie poboczy z transportem urobku na odległość do 1 km - 1 000 m3 - wykonanie profilowania i zagęszczenia istniejącej podbudowy z uzupełnieniem kruszywem naturalnym łamanym gr. 8 cm po zagęszczeniu - 5 050 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych warstwa wiążąca gr. 5 cm - 4 950 m2 - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych warstwa ścieralna gr. 4cm - 4 850 m2 - wykonanie poboczy z warstwy odsączającej gr.10 cm i kruszywa łamanego gr. 8cm - 970 m2 3. Szczegółowy zakres robót określony jest w Projekcie budowlano-wykonawczym, Specyfikacjach technicznych i przedmiarze robót, stanowiących Załącznik Nr 12 dla Części I, Nr 13 dla Części II i Nr 14 dla Części III do SIWZ. Przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą do wyceny zamówienia. Cena ofertowa (ryczałtowa) w Formularzu Oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ) winna być podana w rozbiciu na poszczególne Części, bez konieczności załączenia kosztorysu ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) dla Części I - 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), 2) dla Części II – 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 3) dla Części III – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 26 lutego 2020 roku do godz. 9:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Brodnica 65 9484 1033 2325 0350 4992 0007, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r. poz. 110, 650, 1000 i 1669).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz Oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez Wykonawcę, zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustaw Pzp). 3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów (art. 22a ustawy Pzp), które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada: 3.1. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych – Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik Nr 4 do SIWZ 5. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – Załącznik Nr 8 do SIWZ. 6. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności: a) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty, b) oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w §2, §5 i §7 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, które pozostają w dyspozycji Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów, przechowywanych przez Zamawiającego stosownie do dyspozycji art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach