Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany w 2020 roku

Gmina Zaleszany ogłasza przetarg

  • Adres: 37-415 Zaleszany, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 845-94-19 , fax. 015 845-94-24
  • Data zamieszczenia: 2020-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zaleszany
    ul. Tadeusza Kościuszki 16
    37-415 Zaleszany, woj. podkarpackie
    tel. 015 845-94-19, fax. 015 845-94-24
    REGON: 54945300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaleszany.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Zaleszany w 2020 roku”. 1.Przedmiot zamówienia dzieli się na poszczególne zadania: 1.1.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Agatówka, dz. nr ewid. 1512/7 od km 0+000 do km 0+303. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.2.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Agatówka, dz. nr ewid. 1394/49 od km 0+000 do km 0+057. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.3.Remont wewnętrznej drogi gminnej w msc. Agatówka, dz. nr ewid. 1394/49 od km 0+000 do km 0+069. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm. 1.4.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Dzierdziówka dz. nr ewid. 262 0+000 do km 0+619. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu (na istniejącej nawierzchni – nakładka), -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.5.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Dzierdziówka dz. nr ewid. 1044/2 od km 0+000 do km 0+070. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.6.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kępie Zaleszańskie dz. nr ewid. 371, 1774, od km 0+000 do km 0+138. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo - żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.7.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kępie Zaleszańskie dz. nr ewid. 595/87, od km 0+000 do km 0+161. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -korytowania podłoża, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 – 35 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, - poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.8.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kępie Zaleszańskie dz. nr ewid. 595/87, od km 0+000 do km 0+213. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -korytowania podłoża, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 – 35 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.9.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kotowa Wola dz. nr ewid. 1422, 1390, 1423/2 od km 0+000 do km 0+268. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.10.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Kotowa Wola dz. nr ewid. 1217/11 od km 0+000 do km 0+169. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.11.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Majdan Zbydniowski dz. nr ewid. 203/9 od km 0+000 do km 0+156 (droga dojazdowa do dz. 261). Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 – 35 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.12.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Majdan Zbydniowski dz. nr ewid. 597/41 od km 0+000 do km 0+084. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.13.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Obojna dz. nr ewid. 823/7, 709 w km od km 0+000 do km 0+277 Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.14.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Obojna dz. nr ewid. 672/33 w km od km 0+000 do km 0+159. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.15.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Obojna dz. nr ewid. 72/9 od km 0+000 do km 0+282. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.16.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Obojna dz. nr ewid. 72/7 od km 0+000 do km 0+144. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.17.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Obojna dz. nr ewid. 104 od km 0+000 do km 0+111. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.18.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej ul. Glicyniowa w Pilchowie dz. nr ewid. 1565/4 od km 0+000 do km 0+074. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.19.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej ul. Polnych wiatrów w Pilchowie dz. nr ewid. 1125, 951 od km 0+000 do km 0+351. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.20.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w Skowierzynie dz. nr ewid. 259/6 od km 0+000 do km 0+180. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.21.Remont wewnętrznej drogi gminnej w msc. Turbia ul. Ostrówek Duży dz. nr ewid. 1918 od km 0+000 do km 0+315. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.22.Remont wewnętrznej drogi gminnej w msc. Turbia ul. Osiedlowa dz. nr ewid. 664, od km 0+000 do km 0+208. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -korytowania podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -wyrównania istniejącej podbudowy gruzobetonem, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 50 cm, -przepustu drogowego. 1.23.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Turbia ul. Zacisze dz. nr ewid. 2011/4, od km 0+000 do km 0+092 Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.24.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Turbia ul. Brzozowa dz. nr ewid. 1856/64, od km 0+000 do km 0+078. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.25.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Turbia ul. Krótka dz. nr ewid. 1705/1, od km 0+000 do km 0+101 Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 3 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.26.Remont wewnętrznej drogi gminnej w msc. Wólka Turebska dz. nr ewid. 200, od km 0+000 do km 0+534. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.27.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej ul. Ogrodowa w msc. Zaleszany dz. nr ewid. 410/1 w km 0+000 do km 0+249. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.28.Wykonanie parkingu przy przedszkolu dz. nr ew. 1587 w msc. Zbydniów Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych,- profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.29.Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej w msc. Zbydniów dz. nr ewid. 1676/7 w km 0+000 do km 0+092. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 15 cm, -warstwy wiążącej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo – żwirowej o grubości 4 cm po uwałowaniu, -poboczy obustronnych o szer. 0,5 m i średniej grubości 15 cm. 1.30.Remont wewnętrznej drogi gminnej w msc. Dzierdziówka dz. nr ewid. 1044/7, od km 0+000 do km 0+120. Zakres prac polega na wykonaniu: -robót pomiarowych, -profilowania wraz z zagęszczeniem podłoża, -korytowania podłoża, -wyrównania istniejącej podbudowy tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu – 35 cm. 2.Szczegółowy zakres prac niezbędnych do wykonania został opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niniejszej SIWZ, wzorze umowy, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. UWAGA! Załączone przedmiary robót są materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia. 3.Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 4.Wykonawca podczas wykonywania zamówienia zapewni nieprzerwane funkcjonowanie sieci uzbrojenia podziemnego. Wykonawca winien w ramach przedmiotu zamówienia wykonać dokumentację powykonawczą, zapewnić obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 5.Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać z należytą starannością, Przedsięwzięcie będzie realizowane zgodnie z Harmonogramem robót opracowanym w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy przez Wykonawcę wyłonionego w niniejszym przetargu w porozumieniu z Użytkownikami i zatwierdzonym przez Zamawiającego. Haromonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. Harmonogram musi przewidywać realizację zadania w wymaganym terminie przy uwzględnieniu: -okresów niezbędnych na uzyskanie opinii, zatwierdzeń, dopuszczenia do eksploatacji itp., -rezerw czasowych przewidzianych na występowanie niekorzystnych warunków atmosferycznych. 6.Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. 7.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości za wady na okres nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 84 miesiące. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 8.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu. 8.1.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 8. pkt a. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c. przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.2.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 8. pkt. a czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 8.3.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 8. pkt. a czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 8 pkt a. 8.4.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9.Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. 10.Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę wykonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego i Projektanta w formie pisemnej. 11.Zamawiający nie zapewnia punktu poboru energii elektrycznej i wody potrzebnych do realizacji zamówienia. 12.Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w wersji papierowej (2 egzemplarze). 13.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do 50 % wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie: - roboty drogowe, w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie, urządzenia bezpieczeństwa ruchu i zieleń drogowa. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie są następujące: zamówienie zostanie udzielone w jednym lub kilku zamówieniach w przypadku, gdy Zamawiający będzie posiadał środki finansowe na ich realizację. 14.Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 15.Dokumentacja projektowa uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych: uwzględniono wyprofilowanie poboczy w celu ułatwienia wjazdu osobom niepełnosprawnym. 16.Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 17.Koszt dokonania wytyczenia geodezyjnego oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ponosi Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) tabelę cen elementów robót – wzór załącznik Nr 10 do SIWZ 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) -załącznik Nr 8 do SIWZ, 6) dokumenty, z których wynika umocowanie do podpisania oferty z zastrzeżeniem, że Zamawiający pobierze z elektronicznych rejestrów Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego dokumenty rejestrowe dotyczące Wykonawcy. W przypadku Wykonawców, którzy nie podlegają wpisowi do w/w rejestrów w formularzu ofertowym należy podać adres strony internetowej z której Zamawiający pobierze z ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych dokument lub dołączyć do oferty dokumenty wskazujące na uprawnienia do jej podpisania. W przypadku wykonawców zagranicznych należy dołączyć do oferty tłumaczenia niniejszych dokumentów w na język polski 7) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę do oferty), a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, 8) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (pkt 3 i 4) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach