Przetargi.pl
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek w poddziale na 6 zadań”

Gmina Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Królewiecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
  • Data zamieszczenia: 2020-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Włocławek
    Królewiecka 7
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-54 230 53 00; 230 53 37, , fax. 054 230 53 53
    REGON: 91086690400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Włocławek w poddziale na 6 zadań”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w podziale na następujące zadania: 3.2.1. Część I - Zadanie nr 1. Przebudowa drogi Telążna – Bartnica. Przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 625 m o szerokości 3,8 m od km 0+007 do km 0+632 w miejscowości Telążna – Bartnica – działka nr 101 obręb Telążna Leśna. Przebudowa polega na zmianie tłuczniowo – gruntowej nawierzchni jezdni i mieszanki żwirowo – tłuczniowej i podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją asfaltową. Pobocza o szerokości 0,75 cm zostaną utwardzone tłuczniem twardym na szerokości 0,5 m. 3.2.2. Cześć II- Zadanie nr 2. Przebudowa drogi gminnej Mursk – Przerytka – Smólnik. Przebudowa drogi gminnej obejmuje odcinek o długości 554 m o szerokości 3,6 m wraz ze zjazdami indywidualnymi – działka nr 95 obręb Mursk. Zakres projektu drogi rozpoczyna się od km 0+946 do km 1+500 i jest kontynuacją wykonanej w ubiegłych latach drogi gminnej w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia grysami na emulsji asfaltowej. Przebudowa polega na zmianie nawierzchni gruntowo – tłuczniowej na podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami i emulsją ułożonego na podbudowie tłuczniowej dla jezdni i zjazdów. 3.2.3. Część III - Zadanie nr 3. Przebudowa drogi w Gróbcach. Przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 197,5 m o szerokości 3,5 m i 5 m od km 0+002,5 do km 0+200 wraz ze zjazdami indywidualnymi i przebudową istniejących przepustów w miejscowości Gróbce – działka nr 77, 82 obręb Gróbce. Przebudowa polega na utwardzeniu istniejącej nawierzchni tłuczniowej poprzez wykonanie podbudowy z tłucznia wapiennego i mieszanki żwirowo – tłuczniowej wraz z warstwą ścieralną z betonu asfaltowego. 3.2.4. Część IV - Zadanie nr 4. Budowa drogi gminnej w m. Poddębice dz. nr 59. Przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 285 m o szerokości 3,8 m od km 0+005 do km 0+290 wraz ze zjazdami indywidualnymi w miejscowości Poddębice – działka nr 59 obręb Poddębice. Przebudowa polega na utwardzeniu istniejącej nawierzchni żwirowo – tłuczniowej poprzez wykonanie podbudowy z tłucznia wapiennego i mieszanki żwirowo – tłuczniowej i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. 3.2.5. Część V - Zadanie nr 5. Budowa drogi gminnej w m. Kruszynek działka nr 16. Przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 136,5 m o szerokości 3,5 m od km 0+006 do km 0+142,5 wraz ze zjazdami indywidualnymi i placem manewrowym w miejscowości Kruszynek – działka nr 16, 17 obręb Kruszynek. Przebudowa polega na utwardzeniu istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie podbudowy z tłucznia wraz z podwójnym powierzchniowym utrwaleniem grysami na emulsji asfaltowej. 3.2.6. Część VI - Zadanie nr 6. Przebudowa ulicy Granitowej w miejscowości Nowa Wieś. Przebudowa drogi obejmuje odcinek o długości 137,5 m o szerokości 4m od km 0+007,5 do 0+145 wraz ze zjazdami indywidualnymi – działka nr 293 obręb Nowa Wieś. Przebudowa polega na utwardzeniu jezdni i zjazdów o nawierzchniach tłuczniowych i żwirowo – żużlowych poprzez wykonanie podbudowy z mieszanki żwirowo – tłuczniowej wraz z warstwą ścieralną z betonu asfaltowego. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej. 3.4. Dodatkowe wymagania: W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: 1) likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, w tym regulację wysokościową urządzeń obcych, 2) odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji), 3) roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, koszt odtworzenia punktów poziomej i wysokościowej osnowy geodezyjnej zniszczonych w trakcie prowadzonych robót, 4) koszt ewentualnej naprawy urządzeń sieci uzbrojenia podziemnego i naziemnego oraz budowli / urządzeń / elementów zagospodarowania terenu, znajdujących się w sąsiedztwie prowadzonych robót, 5) wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 3.5. W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót. 3.9. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do SIWZ, sztuką budowlaną i ogólną charakterystyką robót. Podstawą do określenia ceny, ryczałtowej za przedmiot zamówienia jest dokumentacja projektowa oraz ilości robót wynikające z tej dokumentacji. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. UWAGA. Tam, gdzie w, dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem parametrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z ostateczną decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno–eksploatacyjnych - pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 3.10. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp., Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. 3.11. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy” (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.): „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, wskazane w szczególności w przedmiarze robót (dotyczące: przebudowy jezdni, przebudowy chodnika i zjazdów, urządzenia i utrzymania zieleni, wykonania oznakowania i organizacji ruchu), z wyłączeniem czynności wykonywanych przez osoby wykonujące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, takich jak: kierowanie robotami budowlanymi, zarządzanie budową, obsługa budowy, dokumentowanie przebiegu budowy, organizowanie pracy na budowie, nadzór nad realizacją robót budowlanych, z wyłączeniem czynności związanych z obsługą budowy, takich jak: obsługa geodezyjna, obsługa administracyjna. 3.12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami RODO. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.14. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 3.15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.16. Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w 29 ust. 3a ustawy szczegółowo określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3.17. W przedmiotowych lokalizacjach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót. 3.18. Obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę następujących kluczowych części zamówienia: Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia tj. robót w branży drogowej wyszczególnionych w przedmiarze, związanych z wykonaniem następujących elementów zamówienia 1) wykonanie warstw bitumicznych jezdni; 2) utwardzenie poboczy. 3.19. Okres rękojmi i gwarancja dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały na okres co najmniej 24 miesięcy, liczony od terminu końcowego odbioru robót i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi jest w przedmiotowym postępowaniu kryterium oceny ofert. 3.20. Zamawiający może w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego udzielić zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp przebudowy dróg gminnych ulic Akacjowej, Bukowej i Świerkowej w Kruszynie. Przebudowa polega na utwardzeniu jezdni szer. 4,5 m o dł. łącznej 371m poprzez wykonanie podbudowy z tłucznia i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4cm oraz utwardzonych poboczy z tłucznia szer. 0,5m. Integralną częścią zakresu zadania jest utwardzone pobocza z tłucznia twardego wzdłuż ul Świerkowej , która posiada bitumiczną jezdnię, usunięcie zawyżonego terenu oraz wykonanie odwodnienia poprzez lokalizację w najniższym punkcie ulicy dwóch wpustów z kratami żeliwnymi i dwóch studni chłonnych o średnicy 1200mm głęb. 1,5m z płytą nastudzienną i włazem żeliwnym. Zakres robót będzie obejmował: wykonanie robót przygotowawczych – roboty pomiarowe ;wykonanie koryta grub. 30cm ,20cm z profilowaniem podłoża pod nawierzchnię jezdni szer. 4,8m oraz zjazdów dł. 40cm szer. 5m ze skosami wraz z wywiezieniem gruntu; wykonanie w-wy odcinającej z piasku grub. 6cm , szer. 4,8m o pow.1926,0 m2; wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki żwirowo- tłuczniowej wapiennej stabilizowanego mechanicznie grub. 15cm po zagęszczeniu szer. 4,8m o pow. 1926,0m2; wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki żwirowo- tłuczniowej wapiennej stabilizowanego mechanicznie grub. 5cm po zagęszczeniu ułożonej rozściełaczem szer. 4,8m o pow. 1926m2; skropienie podbudowy tłuczniowej jezdni i skrzyżowania emulsją asfaltową; wykonanie nawierzchni jezdni szer. 4m z betonu asfaltowego AC 11S 50/70 grubości 4 cm o pow.1816,3 m2; ścinka zawyżonego terenu szer. 0,6m wzdłuż ul. Świerkowej na pow. 348m2; ustawienie znaków pionowych; utwardzenie poboczy z tłucznia twardego szer. 0,5m np. melafiru wzdłuż jezdni ulic Akacjowej , Bukowej i utwardzonej Świerkowej; montaż obustronnych wpustów ulicznych betonowych z osadnikiem z kratami żeliwnymi wraz ze studniami betonowymi chłonnymi fi 1200 2szt i przykanalikami PCV o łącznej dł. 2*1,5m ; plantowanie poza poboczami; regulacja wysokościowa urządzeń obcych; wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 3.21. Możliwe jednokrotne udzielenia zamówienia podobnego. Termin wykonania zamówienia i cena zostaną ustalone w drodze negocjacji, z tym że termin wykonania nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia powtórzonego, a cena nie może przekroczyć 273 312,00 zł netto. Uzgodnienie ceny odbywać się będzie na zasadach określonych w § 7 ust. 7 wzoru umowy stanowiących załączniki do SIWZ. Udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jest jednostronną, uznaniową decyzją Zamawiającego i jest zależne od ograniczeń budżetowych oraz zadowolenia z jakości robót budowlanych wykonanych w ramach zamówienia podstawowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowych kryteriów weryfikacji predyspozycji Wykonawcy ani poziomu minimalnego uznawania zdolności wykonawców do realizacji zamówienia w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Pzp (w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach