Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I: „Przebudowa drogi gminnej dz. ewid. nr 537/10 w miejscowości Ryglice w km 0+000 – 0+100’’, Część II: „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lubcza - droga na Ciężkowskiego, nr drogi/dz. ewid. 44/6, 43/4, 43/5, 44/4, 45/2, 46/2, 53/2, 56/2, 58/2, 69/2, 70/2, 42/6, 64 w km 0+000-0+588, 0+712-0+880”

Burmistrz Ryglic ogłasza przetarg

  • Adres: 33160 Ryglice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 541 035 , fax. 146 541 054
  • Data zamieszczenia: 2017-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Ryglic
    ul. Rynek 9
    33160 Ryglice, woj. małopolskie
    tel. 146 541 035, fax. 146 541 054
    REGON: 54758900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Ryglice: Część I: „Przebudowa drogi gminnej dz. ewid. nr 537/10 w miejscowości Ryglice w km 0+000 – 0+100’’, Część II: „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lubcza - droga na Ciężkowskiego, nr drogi/dz. ewid. 44/6, 43/4, 43/5, 44/4, 45/2, 46/2, 53/2, 56/2, 58/2, 69/2, 70/2, 42/6, 64 w km 0+000-0+588, 0+712-0+880”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Ryglice na odcinku o długości 100 m, oraz w miejscowości Lubcza na odcinku o długości 756 m. Zakres robót przy realizacji przedmiotowego zamówienia obejmuje: Część I: Przebudowa drogi gminnej dz. ewid. nr 537/10 w miejscowości Ryglice w km 0+000 – 0+100: -Rozebranie nawierzchni z płyt betonowych drogowych (z transportem płyt), -Montaż krawężników drogowych 15x30 cm na ławie betonowej, -Wykonanie warstwy wiążącej gr. 4 cm z mieszanki mineralnej asfaltowo-grysowej z mechanicznym wbudowaniem i zagęszczeniem oraz dowozem masy na budowę, -Wykonanie warstwy ścieralnej gr. 3 cm z mieszanki mineralnej asfaltowo-grysowej z mechanicznym wbudowaniem i zagęszczeniem oraz dowozem masy na budowę, -Roboty ziemne wykonywane koparką, wzmocnienie i profilowanie istniejącej podbudowy, -Wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym (wzmocnienie podbudowy +pobocza). Część II: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lubcza - droga na Ciężkowskiego, nr drogi/dz. ewid. 44/6, 43/4, 43/5, 44/4, 45/2, 46/2, 53/2, 56/2, 58/2, 69/2, 70/2, 42/6, 64 w km 0+000-0+588, 0+712-0+880: -usunięcie warstwy humusu o grubości do 15 cm za pomocą spycharek, -mechaniczne profilowanie podłoża, -warstwa dolna podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości 20 cm, -warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o średnicy 0-31,5 mm, gr. 15 cm, -warstwa górna podbudowy z kruszywa łamanego o średnicy 0-31,5 mm, gr. 10 cm, -roboty ziemne wykonywane koparką, -rozbiórka starych przepustów o średnicy 40 cm, -wykonanie przepustów z rur PCV średnicy 40 cm na ławie żwirowej, -konserwacja przepustów średnicy 40-60 cm, -remont przepustu średnicy 140 cm (regulacja rur betonowych, uszczelnienie rurociągu, wykonanie murku czołowego na wlocie, umocnienie skarpy przy wlocie koszami kamiennymi, roboty ziemne), -wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym (pobocza+przełomy). Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane, tekst jednolity z 2010r., Dz. U. Nr 243, poz.1623 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby: -minimum dwie osoby – dot. części I, -minimum trzy osoby - dot. części II wykonująca czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Część I: „Przebudowa drogi gminnej dz. ewid. nr 537/10 w miejscowości Ryglice w km 0+000 – 0+100”: - wykonanie warstwy wiążącej z mieszanki mineralno – grysowej, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno – grysowej. Część II: „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lubcza - droga na Ciężkowskiego, nr drogi/dz. ewid. 44/6, 43/4, 43/5, 44/4, 45/2, 46/2, 53/2, 56/2, 58/2, 69/2, 70/2, 42/6, 64 w km 0+000-0+588, 0+712-0+880”: - wykonanie warstwy podbudów z kruszywa. 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu do wglądu dokumentów potwierdzających zatrudnienie ww. osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 5 dni roboczych przedkładał będzie zamawiającemu informacje nt. stanu oraz sposobie zatrudnienia ww. osób. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj.: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót _kosztorysie ofertowym oraz mapie, a także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach