Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce ogłasza przetarg
- Adres: 32020 Wieliczka, ul. Limanowskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 250 11 90, 278 20 10 , fax. 12 278 20 10
- Data zamieszczenia: 2017-06-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
ul. Limanowskiego 32
32020 Wieliczka, woj. małopolskie
tel. 12 250 11 90, 278 20 10, fax. 12 278 20 10
REGON: 12139884200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/gzdrog,m,294742,ogloszenia-o-przetargach.html
- I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi wojewódzkiej nr 966 odc. 010 od km 1+734,00 do km 1+865,00 str. prawa w Lednicy Górnej - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45233260-9 Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych. 2. Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową w ciągu drogi wojewódzkiej nr 966 odc. 010 od km 1+734,00 do km 1+865,00 str. prawa w Lednicy Górnej zlokalizowanej na działce 116/4 obr. Lednica Górna, gmina Wieliczka. Wyżej wym. zadanie jest realizowane w ramach zadań z zakresu infrastruktury drogowej współfinansowanych przez Województwo Małopolskie oraz Gminę Wieliczka. Zakres prac: Roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, trasa dróg w terenie pagórkowatym lub podgórskim 0,13 km, wykopy liniowe pod kanalizację deszczową szer. 1,2 m wraz z umocnieniem ścian wykopów 229,20 m3, rozbiórka elementów odwodnienia oraz nawierzchni jezdni pod poszerzenia, krawężniki betonowe, wystające 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 89,50 m, obrzeża betonowe, 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową 110 m, podbudowy z kruszyw, tłuczeń 0/31,5 mm, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 25 cm 200 m2, chodniki z kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 30 mm z wypełnieniem spoin piaskiem 200 m2, podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna 0/63 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 54,50 m2, podbudowy z kruszyw, tłuczeń warstwa górna 0/31,5 mm, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm 54,50 m2, nawierzchnie z kostki betonowej grubości 80 mm na podsypce piaskowej grubości 30 mm z wypełnieniem spoin piaskiem 54,50 m2, geosiatka pod konstrukcję 12 m2, kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, Fi 300 mm wraz z próbą szczelności 127 m, obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych, piasek 68,10 m3, zasypka kanalizacji ziemią z wykopów wraz z zagęszczeniem 122,78 m3, wzmacnianie podłoża gruntowego geosiatkami i geowłókninami, na gruntach o umiarkowanej nośności, sposobem ręcznym 47,50 m2, ułożenie ścieków drogowych, ściek korytkowy 50x50x15 cm na podbudowie 69 m, bariery ochronne z pochwytem typ U-14a 34 m, bariery ochronne U-14a kształtowe 36 m. 3. Wykonawca zobowiązany jest opracować i uzgodnić projekt docelowej organizacji ruchu oraz projekt tymczasowej organizacji ruchu, oznakowania i zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia w pasie drogowym. 4. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych w SIWZ, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz STWOiRB dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane w SIWZ, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz STWOiRB, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w w/w dokumentach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w w/w dokumentach, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 3 letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego zgodnie z gwarancją i rękojmią zaoferowaną w ofercie na wykonane roboty. 7. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 7.1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 7.2) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 7.3) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawcza). 7.4) W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum wartości brutto podpisanej umowy. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, pojazdów, maszyn oraz sprzętu, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami szczególności: kierownika budowy, robót itp. Zamawiający wymaga aby wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu najpóźniej z dniem zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz na każde żądanie zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonują czynności w zakresie: obsługi urządzeń, pojazdów, maszyn, sprzętu, wykonywania pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że wskazanie przez zamawiającego czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, wskazanie rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu każdej osoby wymienionej w oświadczeniu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wypełniania przez Wykonawcę/podwykonawcę nałożonych na niego obowiązków w czasie realizacji zamówienia poprzez prowadzenie kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, zwrócenie się do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli lub też poprzez żądanie od Wykonawcy/podwykonawcy przedstawienia następujących dokumentów: - poświadczonej/ych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników lub też innych danych, które podlegają anonimizacji. Każda umowa powinna zostać przeanalizowana przez składającego pod kątem przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ww. ustawy). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; - zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności jak również niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie oświadczenia lub dokumentów o których mowa wyżej skutkowało będzie obowiązkiem zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233260-9
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej 180191K w km od 0+003,40 do km 0+745,90, polegająca na budowie odcinka prawostronnego chodnika dla pieszych w miejscowości Zalipie, gmina Olesno
Dodano: 2023-11-06 - „Budowa chodników z kanalizacją deszczową przy drogach powiatowych z podziałem na części”
Dodano: 2023-10-19 - Remont alejek na terenie Cm. Rakowickiego w Krakowie w podziale na dwie części.
Dodano: 2022-07-14 - ,,Budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2071K Łąkta Górna – Łapanów oraz wzdłuż drogi powiatowej nr 1961K Łapanów – Kępanów – Komorniki w miejscowości Grabie, gmina Łapanów – etap I”
Dodano: 2020-10-13 - Budowa chodnika dla pieszych wraz z kanalizacją deszczową, przebudową istniejących zjazdów oraz remontem drogi powiatowej nr 2078K Kobyle - Lipnica Górna w m. Chronów na dz. nr 552 gm. Nowy Wiśnicz - etap III w km 1+590 do 1+707
Dodano: 2020-08-05 - Remont istniejącego chodnika przy drodze powiatowej nr 1393K Ciężkowice – Jastrzębia w m. Jastrzębia
Dodano: 2020-07-21 - Budowa chodnika w ciągu DW 957 W m. Jabłonka (ul. Podhalańska) wraz z oświetleniem, kanalizacją deszczową oraz zatoką przystankową w m. Jabłonka odc. ref. 110 w km 0+055,00 – 0+841,60 o dł. ok. 800mb
Dodano: 2020-07-16 - „Przebudowa drogi gminnej na odcinku I w kilometrze 0+000,00 – 0+097,96 w miejscowości Piekary i Kryspinów oraz na odcinku II w kilometrze 0+002,75 – 0+284,89, w miejscowości Kryspinów, Gmina Liszki.”
Dodano: 2019-09-19 - Remont chodników na dziedzińcu wewnętrznym przy budynku głównym Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie
Dodano: 2019-05-27 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 965 Zielona - Limanowa w Łąkcie Górnej polegająca na budowie chodnika z kanalizacją deszczową wraz z przebudową zjazdów /odc. 190 km 1+093,55-1+369,46 – ETAP II
Dodano: 2019-05-17