Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na osiedlu domów jednorodzinnych w Kruszynkach

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 87111839400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na osiedlu domów jednorodzinnych w Kruszynkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie dróg gminnych na osiedlu domów jednorodzinnych w Kruszynkach, tj. drogi nr 080596C (ul. Szafirowa), drogi nr 080595C (ul. Turkusowa), drogi nr 080594C (ul. Bursztynowa) oraz drogi nr 080597C (ul. Perłowa) 2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na trzy następujące części: 1) Cześć I – Przebudowa dróg gminnych nr 080596C (ul. Szafirowa), nr 080595C (ul. Turkusowa) oraz nr 080594C (ul. Bursztynowa) o łącznej długości 780 m w miejscowości Kruszynki, 2) Cześć II – Przebudowa drogi gminnej nr 080597C (ul. Perłowa) o długości 178 m w miejscowości Kruszynki. 3. Część I zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Branża sanitarna – sieć kanalizacji deszczowej złożona z następujących elementów: a) Kanalizacja deszczowa o średnicy 200, 300, 400 i 600 mm o łącznej długości 1.050,2 m, b) Studnie rewizyjne betonowe Ø100, 1200 i 1500 mm z włazem żeliwnym – 33 szt., c) Studnia osadnikowa betonowa Ø3000 mm z włazem żeliwnym, d) Separator lamelowy substacji ropopochodnych z włazem żeliwny, e) Studnie wpustowe betonowe Ø500 mm z wpustem deszczowym, żeliwnym, kołnierzowym 620x420 D400 z osadnikiem 0,5 m, f) Odwodnienie liniowe z rusztem żeliwnym kratowym D400, g) Wylot betonowy, prefabrykowany Ø600 z kratą stalową zabezpieczającej, h) Umocnienie części istniejącego rowu płytami betonowymi ażurowymi. 2) Branża drogowa: a) Jezdnia o szerokości 5 m z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, warstwie kruszywa łamanego o grubości 23 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm, b) Zjazdy i dojścia do posesji z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 10 cm, warstwie kruszywa łamanego o grubości 15 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm. c) Ograniczenie jezdni i zjazdów i dojść do posesji krawężnikami i opornikami betonowymi, ustawionymi na ławie z betonu C12/15 35x35 cm i podsypce cementowo piaskowej o grubości 5 cm. d) Pobocza o szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego. e) Oznakowanie pionowe. f) Wysiew trawy. 4. Część II zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Jezdnia o szerokości 5 m z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, warstwie kruszywa łamanego o grubości 23 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm, 2) Zjazdy i dojścia do posesji z kostki brukowej grubości 8 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 10 cm, warstwie kruszywa łamanego o grubości 15 cm oraz podsypce cementowo – piaskowej o grubości 4 cm. 3) Ograniczenie jezdni i zjazdów i dojść do posesji krawężnikami i opornikami betonowymi, ustawionymi na ławie z betonu C12/15 35x35 cm i podsypce cementowo piaskowej o grubości 5 cm. 4) Pobocza o szerokości 0,5 m z kruszywa łamanego. 5) Oznakowanie pionowe. 6) Wysiew trawy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 10 - 11 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) Dla części I zamówienia w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy, 00/100), 2) Dla części II zamówienia w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące, 00/100). 2. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wnieść odrębnie dla każdej części. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. Nr 42, poz. 359 z poźn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. „Przebudowa dróg gminnych na osiedlu domów jednorodzinnych w Kruszynkach” – cz. I lub cz. II. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty 2) Kosztorysy ofertowe 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach