Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych Boniewo - Grójec- Otmianowo- Wólka Paruszewska- Arciszewo.

Gmina Boniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 87851 Boniewo, ul. Szkolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 284 01 81 , fax. 054 284 06 71
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boniewo
    ul. Szkolna 28
    87851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 284 01 81, fax. 054 284 06 71
    REGON: 91086680900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych Boniewo - Grójec- Otmianowo- Wólka Paruszewska- Arciszewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa dróg gminnych Boniewo - Grójec- Otmianowo- Wólka Paruszewska- Arciszewo”. W zakres zadania wchodzą trzy drogi gminne nr 191177C, 191178C, 191127C o łącznej długości 13336 mb w zakresie : 1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe , 2. Roboty ziemne 3. Odwodnienie korpusu jezdni i zjazdów, 4. Nawierzchnia jezdni Szerokość pasa ruchu - -3,5 m, Szerokość poboczy -2 x 0,75m, 5. nawierzchnia chodników, peronów i ścieżki rowerowej, 6. Nawierzchnia zatoki autobusowej 7. Nawierzchnia zjazdów, 8. Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu , 9. Roboty wykończeniowe 10 . Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. Szczegółowy zakres zadania zawarty został w projektach budowlanych, przedmiarach , szczegółowej specyfikacji technicznej , stałej organizacji ruchu stanowiących załącznik do SIWZ i będących integralną częścią SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 22 § 1 Kodeksu pracy) pracowników fizycznych, które wykonują czynności związane z wykonywaniem robót budowlanych opisanych w przedmiarach robót, w szczególności robót drogowych związanych z budową drogi, w tym w szczególności robót nawierzchniowych – bitumicznych i brukarskich. Wymóg zatrudnienia nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne, osób wykonujących usługi sprzętowe i transportowe oraz osób wykonujących dostawy materiałów budowlanych. Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu pracowników zatrudnionych na umowę o pracę zawierającego dane dotyczące imion i nazwisk zatrudnionych pracowników wraz z zakresem czynności wykonywanych przez poszczególnych pracowników wraz z wymiarem zatrudnienia oraz czasem trwania umowy o pracę. Zamawiający może w każdym czasie w celu potwierdzenia danych zawartych w wykazie żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1do SIWZ. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000 złotych ,słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 które może być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do 31 stycznia 2017 roku do godz.10:00 w jednej z poniższych form: - w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego BS Lubraniec Oddz. Boniewo 90955910300007026320000001- - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804, oraz z 2015 poz.978 i 1240))

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach