Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych - ul. Orzeszkowej i ul. Konopnickiej w Ozorkowie – inspektor nadzoru

Gmina Miasto Ozorków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Wigury
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7103100, 7103142 , fax. 427 103 101
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ozorków
    ul. Wigury 1
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 042 7103100, 7103142, fax. 427 103 101
    REGON: 52561300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozorkow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych - ul. Orzeszkowej i ul. Konopnickiej w Ozorkowie – inspektor nadzoru
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Do obowiązków Inspektora Nadzoru dla części I i części II w szczególności należeć będzie: a. wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z ustaleniami Umowy przy dołożeniu najwyższej staranności uwzględniającej zawodowy charakter działalności; b. niezwłoczne dostosowywanie się do bieżących potrzeb i wymogów Zamawiającego; c. sprawne zarządzanie projektem w sposób umożliwiający Zamawiającemu kontrolę i rejestrację postępów robót budowlanych, kontrolę kosztów, kontrolę finansowania, rejestrację zmian, kontrolę roszczeń finansowych Wykonawcy robót i weryfikację ich zgodności z umową; d. reprezentowanie Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z Prawem Budowlanym na podstawie udzielonego Inspektorowi Nadzoru pełnomocnictwa, w tym przygotowanie stosownych dokumentów, e. zarządzanie realizacją umowy w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane i postanowień niniejszej umowy, f. opiniowanie stałej organizacji ruchu, kosztorysu ofertowego i przedmiaru robót, dokumentacji powykonawczej oraz Projektu BIOZ, g. zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynację swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego, h. bieżąca analiza ryzyka oraz podejmowanie i/lub sugerowanie działań zapobiegawczych; i. analizowanie i zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji kontraktu na roboty, j. analizowanie wszystkich decyzji, uzgodnień i postanowień uzyskanych w trakcie przygotowania i realizacji nadzorowanej inwestycji i zapewnienie spełnienia zawartych w nich wymagań, k. współpraca z Zamawiającym we wszystkich działaniach związanych z wdrożeniem i realizacją kontraktu na roboty, l. udział (w tym przygotowywanie i sprawdzanie poszczególnych protokołów) w częściowych odbiorach robót, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym, w corocznych przeglądach w okresie gwarancji oraz w odbiorze gwarancyjnym na 14 dni przed upływem terminu gwarancji, udział w co tygodniowych naradach organizowanych przez Zamawiającego w tym sporządzanie z nich protokołów; ł. Inspektor Nadzoru zorganizuje, wyposaży i będzie utrzymywał biuro główne Inżyniera, zaopatrzy zatrudnione przez siebie osoby wykonujące zamówienie w niezbędne materiały i urządzenia oraz zapewni im niezbędne warunki, wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów Inżyniera, jeśli zajdzie taka potrzeba całkowicie na własny koszt, m. posiadanie uprawnień Inspektora Nadzoru do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, n. sprawdzenie poprawności kompletności dokumentacji powykonawczej; o. sporządzanie miesięcznych raportów z realizacji nadzorowanych w terminie do 10 dnia każdego miesiąca w formie papierowej; p. nadzorowanie Wykonawcy podczas usuwania wad robót zgłoszonych podczas gwarancji, rękojmi; r. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów powstałych na tle realizacji robót budowlanych; s. zapewnienie codziennej obecności Inspektora Nadzoru na Placu Budowy w dniach prowadzenia robót potwierdzonej na liście obecności prowadzonej przez Zamawiającego; t. rzeczowe i finansowe rozliczanie robót wynikające z zawartej umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 /02/ 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2015 roku poz. 184, 1618 i 1634). Ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia - załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach