Przetargi.pl
,,Przebudowa dróg gminnych: 1) droga nr 101924B w miejscowości Nowy Skazdub, 2) droga nr 101926B i droga wewnętrzna o nr ewid. 95 w miejscowości Zdręby”

Gmina Bakałarzewo ogłasza przetarg

  • Adres: 16-423 Bakałarzewo, ul. Rynek
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 569 40 23 , fax. 87 569 43 08
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bakałarzewo
    ul. Rynek 3
    16-423 Bakałarzewo, woj. podlaskie
    tel. 87 569 40 23, fax. 87 569 43 08
    REGON: 79067085200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bakalarzewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Przebudowa dróg gminnych: 1) droga nr 101924B w miejscowości Nowy Skazdub, 2) droga nr 101926B i droga wewnętrzna o nr ewid. 95 w miejscowości Zdręby”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę dróg gminnych: nr 101924B w miejscowości Nowy Skazdub oraz nr 101926B i drogi wewnętrznej o nr ewid. 95 w miejscowości Zdręby. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w Przedmiarach robót – stanowiących Załącznik Nr 9 specyfikacji. Mają one charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z Przedmiarami robót. Z uwagi na to, że wynagrodzenie w ramach umowy na roboty budowlane będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej, nie będzie mogło być to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w Przedmiarach robót koniecznych do wykonania, nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania w cenie umownej. Zakres robót przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) droga gminna nr 101924B w miejscowości Nowy Skazdub o długości 998 m. Droga zalicza się do klasy technicznej ,,D" jako dojazdowa. Początek przebudowy drogi gminnej w miejscowości Nowy Skazdub przyjęto na krawędzi od istniejącej drogi gminnej Nr 101924B o nawierzchni bitumicznej w km rob. 0+510. Zakończenie przebudowy projektowanego odcinka zlokalizowano w km rob. 1+508 w miejscowości Nowy Skazdub. Przebudowa drogi obejmuje: - wykonanie robót ziemnych i formowanie korpusu drogowego, - wyrównanie miejscowych zadoleń nawierzchni kruszywem naturalnym, - wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywowej, - wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni o szerokości 3,50 m wraz z mijanką (na odcinku 0+400 – 0+425, o długości 25,00 m, szer. 1.50 m) i poszerzeniami na łukach poziomych, - budowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni bitumicznej, do granic pasa drogowego, - wykonanie rowów przydrożnych. - wykonanie poboczy z mieszanki kruszywowej o szer. 0,50 m, - wykonanie oznakowania pionowego. Układ komunikacyjny. W ramach przebudowy należy wykonać drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Z uwagi na małą szerokość jezdni utwardzonej przewidziana jest na drodze o przekroju 1 x 1 jedna mijanka o szerokości 1,50 m i długości linii zatrzymania 25,00 m. Wzdłuż jezdni zaprojektowano obustronne pobocza szerokości min. 0,50 m z mieszanki kruszywa łamanego i odcinki rowów drogowych na potrzeby odwodnienia jezdni. Przebieg osi projektowanej w większości pokrywa się z przebiegiem istniejącej jezdni żwirowej. Uwzględniając zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego należy dokonać niezbędnych korekt przebiegu trasy w terenie, poprzez wpisanie regularnych łuków poziomych i prostych przejściowych. 2) droga gminna nr 101926B i droga wewnętrzna o nr ewid. 95 w miejscowości Zdręby o długości łącznej 930 m, w tym droga nr 101926B o długości 830 m i droga wewnętrzna o nr ewid. 95 o długości 100 m: Droga gminna nr 101926B zalicza się do klasy technicznej ,,D" jako dojazdowa o długości 830 m. Z kolei droga wewnętrzna o nr ewid. 95 i długości 100 m stanowi drogę wewnętrzną i nie jest zaliczona do kategorii drogi gminnej. Początek przebudowy drogi gminnej w miejscowości Zdręby przyjęto na krawędzi istniejącej drogi powiatowej Nr 1117B o nawierzchni bitumicznej. Zakończenie przebudowy projektowanego odcinka zlokalizowano w km rob. 0+830 na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 101925B w miejscowości Zdręby, a droga wewnętrzna o nr ewid. 95 jej początek i koniec jest z drogą powiatową nr 1117B i stanowi niejako jej łącznik i skrót do drogi gminnej nr 101926B. Przebudowa dróg obejmuje: - wykonanie robót ziemnych i formowanie korpusu drogowego, - wyrównanie miejscowych zadoleń nawierzchni kruszywem naturalnym, - wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywowej, - wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni o szerokości 3,50 m wraz z mijanką (na odcinku 0+380 - 0+405) i poszerzeniami na łukach poziomych, - budowę zjazdów indywidualnych i publicznych o nawierzchni bitumicznej, do granic pasa drogowego, - wykonanie rowów przydrożnych. - wykonanie poboczy z mieszanki kruszywowej o szer. 0,75 m, - wykonanie oznakowania pionowego. Układ komunikacyjny. W ramach przebudowy będą wykonane drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego. Z uwagi na małą szerokość jezdni utwardzonej przewidziana jest na drodze nr 101926B o przekroju 1 x 1, jedna mijanka o szerokości 1,50 m i długości linii zatrzymania 25,00 m. Wzdłuż jezdni zaprojektowano obustronne pobocza szerokości min. 0,75 m z mieszanki kruszywa łamanego i odcinki rowów drogowych na potrzeby odwodnienia jezdni. Przebieg osi projektowanej w większości pokrywa się z przebiegiem istniejącej jezdni żwirowej. Uwzględniając zasady bezpieczeństwa ruchu drogowego należy dokonać niezbędnych korekt przebiegu trasy w terenie, poprzez wpisanie regularnych łuków poziomych i prostych przejściowych. Prace należy wykonać zgodnie z prawem budowlanym oraz polskimi normami. Realizacja wszystkich planowanych do wykonania w ramach zamówienia robót, odbywać się będzie na podstawie: - zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych złożonym w Starostwie Powiatowym w Suwałkach dnia 26 lipca 2019 r. (droga gminna nr 101924B w miejscowości Nowy Skazdub), - zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych złożonym w Starostwie Powiatowym w Suwałkach dnia 12 lipca 2019 r. (droga gminna nr 101926B i droga wewnętrzna o nr ewid. 95 w miejscowości Zdręby).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Suwałki nr 36 9359 0002 0005 7626 2012 0005 z zaznaczeniem: ,,Przebudowa dróg gminnych: 1) droga nr 101924B w miejscowości Nowy Skazdub, 2) droga nr 101926B i droga wewnętrzna o nr ewid. 95 w miejscowości Zdręby”. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna, muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia zasadności wezwania Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz „Formularz ofertowy” (należy złożyć wraz z ofertą). 2. Wraz z ofertą powinny być złożone : 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganie wykluczeniu, 3) w przypadku zamiaru powierzania wykonania zamówienia Podwykonawcom – informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom i podanie nazw (firm) Podwykonawców (w formularzu ofertowym), 4) w przypadku korzystania przez Wykonawcę ze zdolności technicznych lub sytuacji ekonomicznej innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 5) jeżeli ofertę składa pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, 6) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wypełniony kosztorys ofertowy w wersji uproszczonej sporządzony w oparciu o przedmiar robót i wzór formularza ofertowego zawarty w załącznikach do SIWZ (składany w postępowaniu przez Wykonawcę wraz z ofertą). 4. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Oświadczenie należy sporządzić według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6. Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – (składane w postępowaniu wraz z oświadczeniami składanymi przez Wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu) – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Dopuszcza się złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp przez pełnomocnika. 8. Dla zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 10. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach