Przetargi.pl
Przebudowa dróg dojazdowych przy ul. Słonecznej i ul. Tęczowej (etap I)

Gmina Trzebinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
    ul. Marszałka Piłsudskiego 14
    32540 Trzebinia, woj. małopolskie
    tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
    REGON: 52723300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg dojazdowych przy ul. Słonecznej i ul. Tęczowej (etap I)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zadania obejmuje: Wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej nr 1, części drogi wewnętrznej nr 4 oraz dodatkowego zakresu robót opisanego na planie sytuacyjnym jako droga gminna wraz ze zjazdem publicznym (tj. połączenie do ul. Słonecznej). W stanie istniejącym na drodze wewnętrznej nr 1 oraz na części drogi wewnętrznej nr 4 jest wykonana podbudowa z kruszywa gr. ok. 25cm. Projekt przewiduje wykonanie poszerzenia (na szerokości: od 0,4m do 1,7m) z niezbędnymi robotami ziemnymi, spulchnienia i wyrównania tłuczniem kamiennym (8cm na DW nr 1 oraz gr. 7 na części DW nr 4) istn. naw. tłuczniowej. Następnie na całej szerokości przewidzianego do realizacji zakresu dróg należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20cm (łączna pow. ok. 2931m2) obramowaną krawężnikami najazdowymi 15x22x100 (łączna długość ok. 1043,5mb). Na połączeniu do ul. Słonecznej przed wykonaniem projektowanej podbudowy (grubości 20cm) należy, po wykonaniu korytowania (gr. 40cm), wykonać warstwę mrozoochronną gr. 12cm (łączna pow. ok. 305m2). Na zjazdach (droga wewnętrzna nr 1) należy wykonać podbudowę z kruszywa łamanego o grubości 28cm (łączna pow. ok. 149m2). Na przygotowanej podbudowie z kruszywa należy wykonać dwie warstwy bitumiczne tj. 4cm warstwę wiążącą z AC 16W oraz 4cm warstwę ścieralną z AC 11S (łączna pow. każdej z warstw ok. 2931,16m2) oraz regulację urządzeń i humusowanie i obsianie trawą poboczy. UWAGA: Projekt wykonawczy obejmuje wykonanie większego zakresu robót niż jest to przewidziane w przedmiocie zamówienia (przedmiotem zamówienia jest I etap zadania, który obejmuje wykonanie DW nr 1, części DW nr 4 oraz połączenia do ul. Słonecznej wraz ze zjazdem publicznym, które mają być również okrawężnikowane). Załączony przedmiar robót obejmuje zrealizowanie opisanego wyżej zakresu robót (będącego I etapem) i stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu wyceny. Oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a także zorganizowanie zaplecza budowy - będzie obowiązkiem Wykonawcy – koszty te należy uwzględnić w oferowanej cenie.W przedmiarze robót uwzględniono odwóz gruzu z prac rozbiórkowych oraz nadmiaru ziemi z wykopów. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do odwozu gruzu i ziemi w miejsce przez siebie wyznaczone, w związku z czym w oferowanej cenie powinien uwzględnić faktyczną odległość transportu i ewentualne koszty dodatkowe ( np. koszty utylizacji). Wykonawca udzieli na zrealizowane prace min. 36 miesięcznej gwarancji. Przed sporządzeniem wyceny należy zapoznać się z pkt 12 siwz: Opis sposobu obliczenia ceny. 3.1.(siwz)Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z póź. zm.). niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). 3.2.(siwz) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający będzie uprawniony do czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.3.1. w szczególności: 1) żądania oświadczeń i dokumentów oraz wyjaśnień w zakresie potwierdzania w/w i dokonywania ich oceny, 2) zwrócenia się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli u Wykonawcy lub Podwykonawcy. 3.3.(siwz) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu n/w dokumenty potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.3.1: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na umowę o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę jego złożenia, wskazanie, ze objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy: 2) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczyć będzie w/w oświadczenie. Kopia w/w dokumentu/ów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Informacje takie jak: imię i nazwisko, rodzaj umowy o pracę, data zawarcia umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt.3.1. wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. 2)Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. 3)Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. 4)W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). e)Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4. UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.Dokumenty przedłożone w formie kopii winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach