Przetargi.pl
„Przebudowa dróg dojazdowych do pól w miejscowości Pleśna i Rzuchowa."

Gmina Pleśna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-171 Pleśna, Pleśna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 798 170 , fax. 146 798 947
  • Data zamieszczenia: 2019-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pleśna
    Pleśna 240
    33-171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 146 798 170, fax. 146 798 947
    REGON: 85166092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg dojazdowych do pól w miejscowości Pleśna i Rzuchowa."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Przebudowa drogi dojazdowej do pól w kierunku P. Armatysów w miejscowości Pleśna w km 0+000-0+320 1. Km 0+000 - 0+320 - rozbiórka płyt betonowych szer. 2 x 0,75 m grub. 12 cm (2 pasy na długości 320,00 mb) z odwozem na odl. do 3 km (Plac składowy RELAX w Pleśnej) 320,00 mb x szer. 0,75 m x grub. 0,12 m x 2 = 57,60 m3 2. Km 0+000 - 0+320 - roboty ziemne - korytowanie pod konstrukcje podbudowy wraz z poboczami tj. 2,60 m + 2 x 0,40 m = 3,40 m, wraz z odwozem na odległość do 3 km 320,00 mb x 3,40 m 0,30 m = 326,40 m3 3. Km 0+000 - 0+320 - ułożenie warstwy odsączającej z pospółki drobnoziarnistej grub. 10 cm 320,00 mb x 3,40 m = 1 088,00 m2 4. Km 0+000 - 0+320 - ułożenie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 30/60 (nie mieszanki od frakcji 0) grub, 20 cm 320,00 mb x 3,40,00 m = 1 088,00 m2 5. Km 0+000 - 0+320 - ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 12 cm 320,00 mb x 3,40 m = 1 088,00 m2 5. Km 0+000 - 0+320 - nawierzchnia z masy mineralno - asfaltowej - warstwa wiążąca AC16W grub. 4 cm 320,00 mb x 2,70 m = 864,00m2 6. Km 0+000 - 0+320 - nawierzchnia z masy mineralno - asfaltowej - warstwa ścieralna AC11S grub. 3 cm 320,00 x 2,60 m = 832,00 m2 + 32,00 m2 = 864,00 m2 (32,00 m2 - na wyprofilowanie zjazdów betonowych z poziomem nawierzchni przebudowywanej drogi zlokalizowanych na poczatkowym odcinku). 7. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,40 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 320,00 mb x 0,40 m x 2 = 256,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem- 256,00 m2 Uwaga! W km 0+135 oraz 0+185 znajduje się odwodnienie liniowe z korytek betonowych szer. 52 cm, wysokości 48 cm, dł. 50 cm, przykryte kratą WEMA przeprowadzające wodę przez drogę, które podczas przebudowy należy zachować - bez zmian. Część II - Przebudowa drogi dojazdowej do pól od drogi powiatowej w kierunku P. Ciesielczyka w m. Rzuchowa w km 0+00-0+318 1. Ścięcie poboczy szer. 0,40 m grub. 15 cm 300 x mb x 0,40 m x 2 = 240,00 m2 2. Profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża (szer. 4,00 m) - 318 mb x 4,00 m = 1 272,00 m2 3. Km o+095 - 0+150 - wymiana podłoża wysadzinowego - wykonanie koryta szer. 4,00 m, głębokości 0,50 m z odwozem na odl. do 1 km 55,00 mb x 4,00 m x 0,50 m = 110,00 m3 - wykonanie warstwy wzmacniającej podłoże z kamienia łamanego 63 - 120 mm grub. 35 cm 55,00 x 4,00 = 220,00 m2 - wykonanie dolnej w-wy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 mm grub. 15 cm 55,00 mb x 4,00 m = 220,00 m2 3. Km 0+150 - 0+250 str. lewa (poszerzenie od str. potoku) Wykonanie koryta szer. 0,60 m, głębokości 0,15 m z odkładem na skarpę (od str. potoku) 100,00 mb x 0,60 m x 0,15 m = 9,00 m3 4. Km 0+150 - 0+250 str. lewa Wykonanie dolnej warstwy podbudowy na poszerzeniu grub. 15 cm (w wykonanym korycie) kruszywo łamane 0/63 mm 100,00 mb x 0,60 m = 60,00 m2 5. Km 0+095 - 0+318Dolna w-wa podbudowy z kruszywa łamanego 0-63 grub. 15 cm - 223 mb x 4,00 m = 892,00 m2 6. Górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego 0,31,5 mm szer. 4,00 m i grub. 10 cm (szer. 4,00 m obejmuje szer. nawierzchni bitumicznej oraz pobocza po stronie lewej, natomiast po stronie prawej w poboczu przewidziano korytowanie, oraz ułożenie korytek najazdowych 50 x 50 x 15 cm na podbudowie z kruszywa łamanego i podsypce cem. - piaskowej) - 318 mb x 4,00 m = 1 272,00m2 plus 75,00 m2 = 1 347,00m2 (75,00 m2 - rozwidlenie dróg w km 0+113 plus dojazd do przepustu ramowego)) 7. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 11S o grub. 6 cm - warstwa ścieralna - 318,00 mb x 3,50 m = 1 113,00 m2 plus 95,00 m2 = łącznie 1 208,00 m2 (95,00 m2- wyłukowania na włączeniu od drogi powiatowej i rozwidleniu dróg w kierunku przepustu w km 0+113, wraz z nawierzchnią na betonowej płycie przepustu) 8. Pobocza - strona lewa - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 10 cm szer. 0,40 m (kruszywo stabilizowane mechanicznie) str. lewa - 300 mb x 0,40 m = 120,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem -120,00m2 9. Odmulenie rowu str. lewa (km 0+000 - 0+130) - roboty ziemne tj. wykop z odwozem na odl. do 1 km 130 mb x 0,20 m3/mb = 26,00 m3 10. Odprowadzenie wody opadowej z korytek przejazdowych pod drogą do potoku (3 szt.) Km 0+ 130 Km 0 + 200 Km 0+ 265 3 lokalizacje - przepusty z rur K2KAN śr. 300 mm dł. 6,00 mb - na głębokości 0,50 m pod poziomem nawierzchni bitumicznej (bez murka od strony wylotu) - na wlocie wpust deszczowy (wprowadzenie wody opadowej z korytek przejazdowych 50 x 50 x 15 cm) 11. Odwodnienie - str. prawa Km 0+000 - 0+312 str. prawa(z wyłączeniem 2 szt. zjazdów dł. 2 x 6,00 m = 12,00 m - łączna długość 300 mb) km 0+000 - 0+125 - wykonanie koryta w poboczu szer. 0,60 m, głębokości 0,20 m - km 0+100 - 0+312 (z wyłączeniem zjazdów 2 x 6,00 m = 12,00 m, tj. łączna dł. 200,00 mb) - ułożenie rury drenarskiej śr. 100 mm na istniejącym podłożu (w poboczu) i zasypanie kruszywem łamanym 0/31,5 przewidzianym na podbudowę pod pref. elementy ściekowe - korytka najazdowe wraz z wprowadzeniem do studzienek (wpustów deszczowych) - km 0+000 - 0+312 (minus 12,00 m - zjazdy 2 szt. = 300,00 mb ułożenie korytek ściekowych przejazdowych 50 x 50 x 15 (przy krawędzi nawierzchni) na podbudowie z kruszywa łamanego 0/31,5 szer. 0,60 m, grub. 15 cm i podsypce cem. - piaskowej grub. 10 cm 12. Regulacja studzienek kanalizacyjnych (5 szt. - podniesienie na wysokość ok. 30 cm) - km 0+250 (w osi drogi) - km 0+164 (w poboczu str. prawa) - 3 szt. - lokalizacja obok przyległych posesji (zakryte - do ustalenia przed realizacją robót) 2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45233140-2 Roboty drogowe. 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg. 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. przedmiar robót ( kosztorys ofertowy), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. 5) W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz z niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt. 6) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy ( odbioru końcowego robót). 7) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej terenu, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 8) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 9 wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie. 10). Zadanie planowane do dofinansowania ze środków z budżetu województwa małopolskiego związane z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych w 2019r. 11). Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w częściach z powodu braku przyznania dofinansowania ze środków z budżetu województwa małopolskiego związanego z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych w 2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach