Przetargi.pl
Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Pasierby, Wilkonice i Siedlec

Gmina Pępowo ogłasza przetarg

  • Adres: 63-830 Pępowo, ul. Stanisławy Nadstawek 6
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 57 36 308, 348 , fax. 65 57 36 032
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pępowo
    ul. Stanisławy Nadstawek 6 6
    63-830 Pępowo, woj. wielkopolskie
    tel. 65 57 36 308, 348, fax. 65 57 36 032
    REGON: 41105059200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pepowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Pasierby, Wilkonice i Siedlec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowościach Pasierby, Wilkonice i Siedlec obejmująca: 3.1.1. przebudowę drogi gminnej we wsi Pasierby - odcinek trzeci (dz. ewid. 174) o długości 0,854 km obejmujący następujący zakres robót: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty ziemne - ścięcie - odgarnięcie poboczy równiarką samojezdną - 1 265,91 m2 - wykopy (wjazdy na posesję) - 8,58 m3 - dokop - 126,59 m3 - uzupełnienie poboczy śr. gr. wyrównania 10 cm obustronnie - 126,59 m3, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. w-wy po zagęszczeniu 20 cm (wjazdy na posesję) - 85,77 m2, d) nawierzchnie z betonu asfaltowego 0/16 grubość warstwy 5 cm (jezdnia i wjazdy na posesję) - 3 095,53 m2, 3.1.2. przebudowę drogi gminnej we wsi Wilkonice - (dz. ewid. 280) o długości 0,100 km obejmujący następujący zakres robót: a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) roboty ziemne - ścięcie - odgarnięcie poboczy równiarką samojezdną - 138,00 m2 - wykopy (wjazdy na posesję) - 3,6 m3 - dokop - 13,80 m3 - uzupełnienie poboczy śr. gr. wyrównania 10 cm obustronnie - 13,80 m3, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. w-wy po zagęszczeniu 20 cm (wjazdy na posesję) - 36,00 m2, d) nawierzchnie z betonu asfaltowego 0/16 grubość warstwy 5 cm (jezdnia i wjazdy na posesję) - 436,00 m2, 3.1.3. przebudowę drogi gminnej we wsi Siedlec - (dz. ewid. 33) o długości 0,160 km obejmujący następujący zakres robót: a) roboty przygotowawcze, b) wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej materiałem kamiennym sortowanym śr. 8 cm - 68,40 m3, c) skropienie przygotowanej podbudowy tłuczniowej emulsją asfaltową kationową szybkorozpadową w ilości 0,7 kg/m2 - 855 m2, d) warstwa ścieralna o grubości 4 cm - 855 m2, e) ścięcie, wyrównanie i zagęszczenie poboczy - 160 m2. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wraz z naniesieniem wykonanych robót na mapę dla odcinków dróg w Pasierbach, Wilkonicach i Siedlcu oraz wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzonych robót. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót i kosztorysy ofertowe, w tym: Załącznik Nr 9a do SIWZ - przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy - Pasierby, Załącznik Nr 9b do SIWZ - projekt budowlany Pasierby - opis techniczny, przekroje poprzeczne, szczegóły konstrukcyjne, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Załącznik Nr 9c do SIWZ - plany sytuacyjno - wysokościowe - Pasierby Załącznik Nr 9d do SIWZ - profile podłużne - Pasierby, Załącznik Nr 9e do SIWZ - profile normalne - Pasierby, Załącznik Nr 10 do SIWZ - przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy - Wilkonice, Załącznik Nr 11 do SIWZ - przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy - Siedlec. UWAGA! Przedmiar robót (kosztorys ofertowy (ślepy)) na przebudowę drogi gminnej w Pasierbach dotyczy tylko odcinka trzeciego z dokumentacji projektowej, dlatego, że przedmiotem zadania jest tylko część opracowanego projektu technicznego. 3.4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zastosowaniem tych samych standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamawianej inwestycji. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem, oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż założone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a ponadto muszą to być materiały i urządzenia dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii elektrycznych, 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 9.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 9.2.1. pieniądzu, 9.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 9.2.3. gwarancjach bankowych, 9.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 9.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 9.3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w PKO BP o/Gostyń Nr rachunku: 15 1020 3121 0000 6502 0004 8108 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 9.4. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu w siedzibie Zamawiającego. Kserokopię dokumentu należy dołączyć do oferty. Dokument wadialny powinien mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 9.5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 9.9.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 9.9.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9.9.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności za faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pepowo.leszczynskie.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach