Powiat Pabianicki ogłasza przetarg
- Adres: 95200 Pabianice, ul. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 22 54 000 , fax. 422 159 166
- Data zamieszczenia: 2018-07-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pabianicki
ul. Piłsudskiego 2
95200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 42 22 54 000, fax. 422 159 166
REGON: 47205629403113 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pabianice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa Domów Pomocy Społecznej z terenu Powiatu Pabianickiego – poprawa funkcjonalności obiektów ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych – Dom Pomocy Społecznej w Konstantynowie Łódzkim - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż dźwigu oraz prace ogólnobudowlane obejmujące termomodernizację szybu windy, prace modernizacyjne w sali jadalnej – świetlicy oraz przebudowę łazienek w Domu Pomocy Społecznej „Pod Dębami” w Konstantynowie Łódzkim. Zamówienie jest podzielone na części. Część nr 1 zamówienia obejmuje demontaż istniejącego dźwigu, sprawdzenie instalacji zasilającej i montaż nowego dźwigu (spełniającego aktualnie obowiązujące normy dotyczące tego typu urządzenia w tym dyrektywę dźwigową 2014/33/U oraz normę EN 81.20/50) oraz zapewnienie odbioru UDT, w tym wszystkie prace towarzyszące montażowi, w tym dostosowanie istniejącego szybu a także serwis i konserwację w okresie gwarancyjnym. Część nr 1 dotyczy wymiany dźwigu towarowo-osobowego o napędzie elektrycznym o parametrach: udźwig min. 1600 kg, liczba pasażerów: min. 20 osób, liczba przystanków 4, liczba wejść do kabiny 2 (drzwi przelotowe), wysokość podnoszenia 7,69 m, wymiary szybu: szerokość 226 cm, długość 312 cm (wymiary z jednego poziomu – wymiary na innych poziomach do sprawdzenia), wymiary kabiny zapewniające maksymalne wykorzystanie gabarytów szybu, maszynownia w szybie lub maszynowni górnej, kabina wykończona panelami pionowymi ze stali nierdzewnej szczotkowanej, podłoga wykończona wykładziną gumową czarną antypoślizgową, pochwyt ze stali nierdzewnej o średnicy 40-45 mm na ścianie podłużnej z wykończeniem satynowym, lustro ze szkła bezpiecznego, sterowanie jazdą do uzgodnienia pomiędzy użytkownikiem a dostawcą dźwigu – możliwość zapewnienia zbiorczości w dwu kierunkach, możliwość wyłączenia całego urządzenia lub poszczególnych przystanków i uruchomienia ich przy pomocy kluczyka lub innego zaproponowanego rozwiązania. Część nr 2 dotyczy prac ogólnobudowlanych obejmujących termomodernizację szybu windy, prace modernizacyjne w sali jadalnej – świetlicy oraz przebudowę łazienek. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku Nr 1 (§ 32) do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu – na druku zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu – na druku zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 na druku zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zestawienie parametrów na druku zgodnym z załącznikiem nr 1 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
Dodano: 2024-07-26 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Przebudowa dróg w msc. Borów i Bielawska Wieś, gm. Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Renowacja elewacji budynku Muzeum Ludowego w Przedborzu
Dodano: 2024-07-25 - Prace restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym ratuszu miejskim w Przedborzu przy ul. Mostowej 29
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Wygodna 18 Część 2: ul. Dąbrowskiego 5 i ul. Tuszyńska 123/125
Dodano: 2024-07-24 - Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi gminnej w m. Zosinów
Dodano: 2024-07-20