Przetargi.pl
Dostawa aparatów USG dla SP ZOZ w Wieluniu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98300 Wieluń, ul. Szpitalna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 438 406 800 , fax. 438 406 801
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu
    ul. Szpitalna 16
    98300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 438 406 800, fax. 438 406 801
    REGON: 31014300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa aparatów USG dla SP ZOZ w Wieluniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów ultrasonograficznych ( 2 szt.) wraz z wyposażeniem o parametrach technicznych określonych szczegółowo w załącznikach do SIWZ, zwanych dalej „aparatami USG” wraz z instalacją oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. Zamówienie podzielone zostało na 2 części. Część pierwsza: aparat USG na Oddział Internistyczny o Profilu Kardiologicznym; Część 2: aparat USG dla pracowni Ultrasonografie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne oraz warunki graniczne zawiera załącznik do SIWZ. oferowana aparatura musi spełniać warunki graniczne określone odpowiednio w w/w załączniku do SIWZ, niespełnienie chociażby jednego z warunków granicznych spowoduje odrzucenie oferty. 3.Aparaty ultrasonograficzne wymienione w pkt 1 zostaną dostarczone wraz z wyposażeniem ( osprzętem) niezbędnym do ich prawidłowego funkcjonowania i po zainstalowaniu będą gotowe do eksploatacji, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( z wyłączeniem typowych znormalizowanych materiałów eksploatacyjnych). 4.Wykonawca dostarczy i zainstaluje aparaturę oraz przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie podstaw eksploatacji w terminie nie dłuższym niż 6 tygodni od daty zawarcia umowy. 5.O dokładnym terminie dostawy i terminie szkolenia Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić Zamawiającego z wyprzedzeniem 3 dni roboczych. 6.Dostawa aparatów, o których mowa w pkt.1 nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiającego w siedzibie SP ZOZ w Wieluniu, przy ul. Szpitalnej 16, na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy. 7.Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że dostarczony aparat jest fabrycznie nowy (wyprodukowany w 2018r.), kompletny a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, o wysokim standardzie pod względem jakości i funkcjonalności, dopuszczony do stosowania w publicznych zakładach opieki zdrowotnej. 8.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia najpóźniej w terminie dostawy sprzętu kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem, z których wynika, że oferowany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 9.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych do przyjętych w SIWZ. Jakiekolwiek przytoczone w SIWZ nazewnictwo mogące wskazywać na określonego producenta, wytwórcę, pośrednika – stanowi "wzorzec" i służy wyłącznie celom informacyjnym przy określeniu cech i właściwości danego sprzętu. 10.Zamawiający za ofertę równoważną uzna sprzęt o takich samych lub lepszych właściwościach użytkowych. 11.Zamawiający na etapie badania ofert zastrzega sobie prawo wnioskowania do danego Wykonawcy o dostarczenie sprzętu zadeklarowanego w ofercie celem przetestowania / sprawdzenia jego parametrów technicznych, funkcjonalności w warunkach szpitalnych i porównania go z ofertą. Celem tego badania jest weryfikacja prawdziwości informacji zawartych w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo w przypadku, gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach