Przetargi.pl
Przebudowa części pomieszczeń w Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu Laskowicach na potrzeby funkcjonowania Wczesnego Wspomagania Rozwoju

Powiat Oławski ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 301 15 22 , fax. 71 301 15 62
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oławski
    ul. 3 Maja 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 71 301 15 22, fax. 71 301 15 62
    REGON: 93193472700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.olawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części pomieszczeń w Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu Laskowicach na potrzeby funkcjonowania Wczesnego Wspomagania Rozwoju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń w Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu Laskowicach na potrzeby funkcjonowania Wczesnego Wspomagania Rozwoju. 2. Zakres zadania obejmuje nw. zakres prac: a. rozebranie posadzek z płytek, b. wykucie ościeżnic, c. demontaż elementów sanitarnych, d. modernizacja instalacji sanitarnych, e. położenie posadzek, f. malowanie, g. montaż drzwi, h. montaż tablic rozdzielczych, i. montaż opraw oświetleniowych, j. pomiary elektryczne. 3.2 Opis szczegółowy planowanych prac w poszczególnych pomieszczeniach k. Korytarz – pow. 107,70m². – Wykonanie nowych otworów drzwiowych oraz poszerzenie istniejących (o szerokości użytkowej otworu 80cm) do szerokości 90cm w świetle ościeżnicy. – Wymiana drzwi do świetlicy o wymiarach 70cm+70cm wraz z ościeżnicą na drzwi o wymiarach skrzydła podstawowego min 90cm + 50cm. Zastosować drzwi przeszklone (szkłem bezpiecznym). – Do sanitariatu zastosować drzwi pełne z kratką nawiewną o pow. min 220cm² oraz samozamykaczem. – Do sal lekcyjnych drzwi z okienkiem, np typu bulaj. – Malowanie ścian i sufitu. l. Sanitariat – pow. 14,25m². ▪ Skucie istniejącej posadzki z płytek i wykonanie nowej nawierzchni z płytek typu gres. – Poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego (o szerokości użytkowej otworu 80cm) do szerokości 90cm w świetle ościeżnicy. Zamontowanie nadproży w postaci belek stalowych (3 xdwuteownik L=120cm). Zamontowanie drzwi z kratką nawiewną (min 220cm²). ▪ Zamontowanie drzwi wewnętrznych w sanitariacie o szerokości 90cm z kratką nawiewną (min 220cm²). ▪ Wymiana w sanitariacie istniejących drzwi o szerokości 80cm do kabin; drzwi z podcięciem 15cm. ▪ Skucie płytek na ścianach i wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych do 2wysokości ok. 210cm. ▪ Demontaż istniejących przyborów sanitarnych – umywalek i misek ustępowych. ▪ Zamontowanie nowych umywalek na blacie – 2 sztuki. ▪ Blat HPL grubości min. 13mm. ▪ Zamontowanie nowych 3 misek ustępowych na stelażu, w tym jedna dla małych dzieci. ▪ Malowanie ścian i sufitu. m. Sala terapii – pow. 16,32m². – Wymiana istniejącej posadzki z deszczułek drewnianych i wykonanie nowej nawierzchni z PCV. – Poszerzenie otworu drzwiowego do szerokości użytkowej 90cm w świetle ościeżnicy. – Zamontowanie nadproży w postaci belek stalowych (3x dwuteownik). – Malowanie ścian i sufitu. n. Sala terapii – pow. 16,93m². – Podział pomieszczenia, które jest obecnie salą informatyczną na dwa i wykonanie nowej ścianki działowej w systemie g-k grubości 15cm. – Wymiana istniejącej posadzki z płytek gres i wykonanie nowej nawierzchni z PCV. – Wykonanie nowego otworu drzwiowego o szerokości użytkowej 90cm w świetle ościeżnicy. – Zamontowanie nadproży w postaci belek stalowych (3x dwuteownik). – Malowanie ścian i sufitu. o. Sala terapii – pow. 33,08m². – demontaż istniejącej sieci teleinformatycznej. – Wymiana istniejącej posadzki z płytek gres i wykonanie nowej nawierzchni z PCV. – Montaż umywalki (lokalizację dostosować do możliwości podłączenia do istniejącej kanalizacji sanitarnej). – Poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego (o szerokości użytkowej otworu 80cm) do szerokości 90cm w świetle ościeżnicy. – Zamontowanie nadproży w postaci belek stalowych (3x dwuteownik). – Montaż podwiesia do rehabilitacji dzieci (na nośnej ścianie). – Montaż drabinek – 2 sztuki (na nośnej ścianie). – Malowanie ścian i sufitu. p. Sala terapii – pow. 15,62m². – Wymiana istniejącej posadzki z deszczułek drewnianych i wykonanie nowej nawierzchni z PCV. – Wykonanie nowego otworu drzwiowego o szerokości użytkowej 90cm w świetle ościeżnicy. – Zamontowanie nadproży w postaci belek stalowych (3x dwuteownik). – Malowanie ścian i sufitu. q. Zaplecze świetlicy – pow. 18,43m². – Poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego (o szerokości użytkowej otworu 80cm) do szerokości 90cm w świetle ościeżnicy. – Zamontowanie nadproży w postaci belek stalowych (3x dwuteownik L=120cm). – Malowanie ścian i sufitu. r. Świetlica – pow. 148,52m². – Wymiana drzwi na dwuskrzydłowe, przeszklone, o szerokości skrzydeł 90cm + 50cm. – Malowanie ścian i sufitu. s. Sala informatyczna ( w miejscu biblioteki) – pow. 53,14m². – Zerwanie istniejącej posadzki z deszczułek drewnianych i wykonanie nowej nawierzchni z PCV. – Poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego (o szerokości użytkowej otworu 80cm) do szerokości 90cm w świetle ościeżnicy. – Zamontowanie nadproży w postaci belek stalowych (3x dwuteownik L=120cm). – Zamurowanie istniejących drzwi do sąsiedniego pomieszczenia. – Malowanie ścian i sufitu. t. Biblioteka – pow. 51,30m². – Zerwanie istniejącej posadzki z deszczułek drewnianych i wykonanie nowej nawierzchni z PCV. – Poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego (o szerokości użytkowej otworu 80cm) do szerokości 90cm w świetle ościeżnicy. – Zamontowanie nadproży w postaci belek stalowych (3x dwuteownik L=120cm). – Malowanie ścian i sufitu. u. Czytelnia – pow. 16,38m². – Zerwanie istniejącej posadzki z deszczułek drewnianych i wykonanie nowej nawierzchni z PCV. – Wykonanie nowego otworu drzwiowego o szerokości użytkowej 90cm w świetle ościeżnicy. – Zamontowanie nadproży w postaci belek stalowych (3x dwuteownik). – Malowanie ścian i sufitu. 3. Zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa części pomieszczeń w Zespole Szkół ponadpodstawowych im. J. Kasprowicza na potrzeby Placówki Wczesnego Wspomagania Rozwoju” opracowanym przez Pracownię Architektoniczną arch. Emilia Rodzińska, ul. Murowana 13/2, 51-503 Wrocław stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej Specyfikacji. 4. Załączone przedmiary są materiałem pomocniczym (wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego). Przedmiary robót, wchodzące w skład Załącznika nr 9 do Specyfikacji, określają wyłącznie zakres i wielkość zadania. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót budowlanych ujętych w poz.1.1.1., poz.1.1.2, poz.1.1.3, poz.1.1.4, poz.1.1.5, poz.1.1.7, poz.1.1.13, od poz.1.3.19 do poz.1.3.22., od poz.1.4.23 do poz. 1.4.30, od poz.1.5. do poz.1.6, od poz.1.6 do poz.1.7, poz.1.7.1.44, poz.1.7.1.47, poz.1.7.1.48, poz.1.7.1.49, od poz.1.7.2.50 do poz. 1.7.2.53., poz.2, przedmiaru robót stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Roboty budowlane w poz. 125 i poz. 126 przedmiaru robót należy zwiększyć z 6,60 m2 do 8,25 m2 , w poz. 128 z 1,00 szt. do 2,00 szt. . 7. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą kosztorysu ofertowego z zastrzeżeniem, iż kosztorys ten nie będzie stanowił przedmiotu oceny, stanowić będzie wyłącznie dokument pomocniczy służący do zbadania złożonych ofert, pod kątem rażąco niskiej ceny, w oparciu o wycenę określonych grup robót. 8. Kosztorys złożony przez Wykonawcę wraz z ofertą, stanowić będzie również podstawę do rozliczenia ewentualnych robót uzupełniających. 9. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania, jak również wszystkie pozostałe koszty bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę ryczałtową zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. 10. Dokładne dane, niezbędne do wyceny zadania i obliczenia ceny należy określić na podstawie dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 8.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 8.3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, Bank Spółdzielczy w Oławie 05 9585 0007 0010 0018 0542 8091 z adnotacją na blankiecie przelewu: „Wadium – Przetarg nieograniczony p.n. „Przebudowa części pomieszczeń w Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu Laskowicach, na potrzeby funkcjonowania Wczesnego Wspomagania Rozwoju” 8.4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, zaleca się w interesie wykonawcy, w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w siedzibie Zamawiającego tj. Starostwo Powiatowe w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, pok. 218, przed upływem terminu składania ofert. Nie ma obowiązku załączać dokumentu wadium wniesionego w formie niepieniężnej do oferty (w przypadku, gdy wadium zostanie zdeponowane w oryginale w siedzibie Zamawiającego o czym mowa w pkt 8.4.). Jeśli Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej zostanie jednak złożone w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty, zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 8.5. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Jeśli treść wnoszonego wadium będzie ograniczać w jakikolwiek sposób bezwarunkowy i na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę wadium Zamawiający uzna, że wadium zostało nieskutecznie wniesione i na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) Pzp odrzuci ofertę wykonawcy. 8.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji / poręczeń o których mowa w punkcie 8.2. niniejszej SIWZ, gwarancja/poręczenie ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) oznaczenie postępowania, c) określenie przedmiotu postępowania, d) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, e) kwotę gwarancji, f) termin ważności gwarancji. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jako zobowiązanego należy oznaczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.6.1. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie niepieniężnej, jako Beneficjenta należy oznaczyć Powiat Oławski, ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława 8.7. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8.8. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8.9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach