Przetargi.pl
„Naprawa konstrukcji awaryjnego przelewu powierzchniowego zbiornika wodnego Topola, zlokalizowanego na rz. Nysie Kłodzkiej”

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
    tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodypolskie.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Naprawa konstrukcji awaryjnego przelewu powierzchniowego zbiornika wodnego Topola, zlokalizowanego na rz. Nysie Kłodzkiej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: „Naprawa konstrukcji awaryjnego przelewu powierzchniowego zbiornika wodnego Topola, zlokalizowanego na rz. Nysie Kłodzkiej” a/ zaplecze Wykonawcy, b/ przygotowanie terenu budowy, c/ remont przelewu powierzchniowego, w tym: - próg przelewu – naprawa i zabezpieczenie przed dalszą destrukcją betonowych elementów przelewu powierzchniowego w miejscach istniejących mikrospękań biegnących wzdłuż wypełnień dylatacji oraz wymianę wypełnienia dylatacji, - część odpływowa przelewu poprzez wykonanie naprawy części odpływowej przelewu w zakresie usunięcia deformacji i zniszczeń umocnienia części odpływowej przelewu wykonanego w postaci konstrukcji siatkowo-kamiennej, - wykonanie 3 sztuk progów żelbetowych wraz ze ściankami szczelnymi, d/ remont ubezpieczenia skarpy odwodnej korpusu zapory na odcinku od urządzeń zrzutowych do przelewu powierzchniowego – około 390 mb, e/ remont budynku socjalnego polegający na wykonaniu nowego drenażu opaskowego wraz z odwodnieniem liniowym i wyprowadzeniem wód z drenażu do pobliskiego rowu, f/ remont, wymiana dwóch zasuw wraz z mechanizmami upustu dennego filara, g/ remont stalowych klap soczewkowych polegający na renowacji powłok antykorozyjnych oraz wymianie uszczelnień gumowych. Wykonawca zobowiązany jest wycenić całość prac zgodnie z załączoną Tabelą przedmiaru robót. Zakres prac przewidziany do wykonania w 2020 r. realizowany będzie wariantowo, po uzyskaniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych (zapewnienie finansowania bądź decyzja finansowa). Informację taką Zamawiający poda nie później niż do końca 1 kwartału 2020 r. Informacje dotyczące innych czynności, które Wykonawca będzie realizował w ramach przedmiotu zamówienia (np.: obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza, dokumentacja powykonawcza, nadzór autorski, itp.): obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: zał. nr 03 do SIWZ – Projekt Wykonawczy; zał. nr 04 do SIWZ – Tabela Przedmiaru Robót zał. nr 05 do SIWZ – Rysunki; Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy do zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją przedmiotu umowy: w zakresie wyspecyfikowanym w skróconym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania – przez Wykonawcę lub Podwykonawcę – wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a/ żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b/ żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c/ przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: 36-48 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45247000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 45 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy: a) Załącznik nr 1a do formularz ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, (Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej); b) Załącznik nr 1b do formularza ofertowego - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania Zamówienia (jeżeli dotyczy); c) Załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, d) Załącznik nr 1d do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, e) Załącznik nr 1e do formularz ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, spełnienie warunków udziału w postępowaniu; f) Załącznik nr 1f do formularza ofertowego - informacji jakie należy podać w celu oceny kryterium „Doświadczenie Kierownika Budowy”. 2. Wyceniona „Tabela Przedmiaru Robót; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach