Przetargi.pl
„ Remont przelewu powierzchniowego, bystrotoku i mostu nad przelewem zbiornika retencyjnego Słup”.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 00-844 Warszawa, Grzybowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
  • Data zamieszczenia: 2019-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
    Grzybowska 80/82
    00-844 Warszawa, woj. dolnośląskie
    tel. 713 378 800, , fax. 713 285 048
    REGON: 36830257500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodypolskie.bip.gov.pl; www.wroclaw.rzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Remont przelewu powierzchniowego, bystrotoku i mostu nad przelewem zbiornika retencyjnego Słup”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań), a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: „ Remont przelewu powierzchniowego, bystrotoku i mostu nad przelewem zbiornika retencyjnego Słup”. 2) Skrócony opis. Wykonanie remontu istniejących obiektów i urządzeń wchodzących w funkcjonalną całość zbiornika retencyjnego Słup zlokalizowanego w km 8+20 rzeki Nysa Szalona, gmina Męcinka, w zakresie: a) robót obejmujących przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, b) robót remontowych i renowacyjnych (bystrze, przelew, ponur, skarpy poniżej poszuru, rowy podskarpowe odwadniające, schody na terenie obiektu, kładka nad bystrotokiem, płyty ekranu i falochron, budynek magazynowo – warsztatowy, wyloty ze spustów dennych i elektrowni, skarpy kanału odprowadzającego ze spustów dennych i elektrowni, stalowe elementy komunikacji, studzienki drenażowe na skarpie odpowietrznej zapory, zadaszenie naprzeciw stacji transformatorów, wyposażenia mechaniczne spustów dennych, zrzutu alimentacyjnego, przelewów powierzchniowych i inne), c) wymiany nawierzchni drogowej, d) układania chodników i asfaltowania, e) robót w zakresie instalacji elektrycznych, f) modernizacji systemu aparatury i sprzętu sterującego, naprawy usterek. Wykonawca zobowiązany jest wycenić całość prac zgodnie z załączoną Tabelą przedmiaru robót. Zakres prac przewidziany do wykonania w latach 2020, 2021, 2022 realizowany będzie wariantowo, po uzyskaniu przez Zamawiającego odpowiednich środków finansowych (zapewnienie finansowania bądź decyzja finansowa). Informację taką Zamawiający poda nie później niż do końca I kwartału każdego roku realizacji. W zakresie pkt. 2 f) jest wykonanie przeglądu oraz inwentaryzacja potrzeb w zakresie modernizacji istniejącego systemu AKPiA dla zbiornika Słup wraz z opracowaniem koncepcji projektowej oraz finalnie projektu wykonawczego dla zakresu modernizacji AKPiA, następnie wykonanie modernizacji istniejącego systemu AKPiA na podstawie wykonanego projektu wykonawczego modernizacji AKPiA wraz z zakupem, dostawą i montażem urządzeń przewidzianych do wymiany/modernizacji urządzeń i osprzętu oraz wykonaniem wszelkich wymaganych prób. Informacje dotyczące innych czynności, które Wykonawca będzie realizował w ramach przedmiotu zamówienia (np.: obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza, dokumentacja powykonawcza, nadzór autorski, itp.): obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza, wykonanie instrukcji powodziowej, nadzór autorski projektu wykonawczego opracowanego w ramach pkt. 2 f). Przedmiotowe prace, wchodzące w zakres postępowania opisanego w pkt. 1, będą realizowane w celu m.in. obowiązku usunięcia nieodpowiedniego stanu zbiornika Słup w zakresie ujętym w decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego nr 86/2019 z dnia 23.01.2019 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi/ stanowią załącznik/załączniki: zał. nr 03 do SIWZ – Projekt Wykonawczy; zał. nr 04 do SIWZ – Tabela Przedmiaru Robót + informacja. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją: 36-48 miesięcy. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się przy realizacji niniejszej umowy do zatrudnienia we własnym przedsiębiorstwie lub przedsiębiorstwie Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją przedmiotu umowy: wyspecyfikowanych poniżej: - roboty obejmujące przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne, - roboty remontowe i renowacyjne (bystrze, przelew, ponur, skarpy poniżej poszuru, rowy podskarpowe odwadniające, schody na terenie obiektu, kładka nad bystrotokiem, płyty ekranu i falochron, budynek magazynowo – warsztatowy, wyloty ze spustów dennych i elektrowni, skarpy kanału odprowadzającego ze spustów dennych i elektrowni, stalowe elementy komunikacji, studzienki drenażowe na skarpie odpowietrznej zapory, zadaszenie naprzeciw stacji transformatorów, wyposażenia mechaniczne spustów dennych, zrzutu alimentacyjnego, przelewów powierzchniowych i inne), - roboty polegające na wymianie nawierzchni drogowej, - roboty budowlane polegające na układaniu chodników i asfaltowania, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - roboty wchodzące w zakres prac polegających na modernizacji systemu aparatury i sprzętu sterującego, naprawy usterek. W trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania – przez Wykonawcę lub Podwykonawcę – wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane powyżej. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a/ żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, b/ żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, c/ przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45247000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 100 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Formularz ofertowy: a) Załącznik nr 1a do formularz ofertowego - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, (Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej); b) Załącznik nr 1b do formularza ofertowego - zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania Zamówienia (jeżeli dotyczy); c) Załącznik nr 1c do formularza ofertowego - oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, d) Załącznik nr 1d do formularza ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, e) Załącznik nr 1e do formularz ofertowego - oświadczenie wstępnie potwierdzające, spełnienie warunków udziału w postępowaniu; f) Załącznik nr 1f do formularza ofertowego - informacji jakie należy podać w celu oceny kryterium „Doświadczenie Kierownika Budowy”. 2. Wyceniona „Tabela Przedmiaru Robót; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy/wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach