Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg
- Adres: 56-300 Milicz, Grzybowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
- Data zamieszczenia: 2019-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Grzybowa 1
56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
REGON: 02137042700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa czyściwa i papieru toaletowego z wieszakami, stojakami i dozownikami dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę czyściwa i papieru toaletowego z wieszakami, stojakami i dozownikami dla Milickiego Centrum Medycznego sp. z o.o., w Miliczu o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykaz asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania wraz z jego szczegółowym opisem zawarty jest w formularzu asortymentowo cenowym, tj. Załączniku Nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ - podpisany na każdej stronie i wypełniony ( wg. wzoru) 2) Formularz cenowy – Załączniki Nr 2 do SIWZ podpisany i wypełniony (wg. wzoru) 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik Nr 3 do SIWZ podpisany i wypełniony (wg. wzoru) 4) Zaakceptowane istotne postanowienia umowne na każdej stronie – Załącznik Nr 4 do SIWZ (wg wzoru). 5) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia – Załącznik Nr 5 do SIWZ wypełniony i podpisany. 6) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Załącznik Nr 6 do SIWZ wypełniony i podpisany. 7) Dokumenty wymienione w Załącznikach Nr 2 do SIWZ. 8) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 9) W toku badania i oceny ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów oraz próbek zaoferowanych produktów w celu potwierdzenia, że oferowany asortyment odpowiada warunkom zawartym w SIWZ. 10) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 11. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy odczynników do badań parametrów krytycznych RKZ wraz z dzierżawą analizatorów RKZ przeznaczonych do pracy w trybie POCT oraz systemu informatt do nadzoru nad w/w aparatami
Dodano: 2022-12-13 - Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy (wraz z montażem i przeszkoleniem personelu) urządzeń do fizjoterapii w Domu Zdrojowym w Szczawnie-Zdroju, transportem wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2022-10-12 - zakup leku o nazwie Fraxiparyne multi
Dodano: 2021-05-14 - dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i innych materiałów
Dodano: 2021-03-12 - ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ZAMGŁAWIACZY I CHŁODNI LABORATORYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU SPOWODOWANEMU PRZEZ COVID-19
Dodano: 2021-02-22 - Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatorów oraz innego sprzętu dla potrzeb pracowni immunologii transfuzjologicznej
Dodano: 2021-01-13 - Dostawa towaru przeznaczonego do zapobiegania oraz zwalczania zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (COVID-19)
Dodano: 2021-01-13 - dostawa jednorazowego sprzętu medycznego i innych materiałów
Dodano: 2020-12-30 - ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ZAMGŁAWIACZY I CHŁODNI LABORATORYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU SPOWODOWANEMU PRZEZ COVID-19
Dodano: 2020-12-17 - Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatorów oraz innego sprzętu dla potrzeb pracowni immunologii transfuzjologicznej
Dodano: 2020-12-04