Przetargi.pl
ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ZAMGŁAWIACZY I CHŁODNI LABORATORYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU SPOWODOWANEMU PRZEZ COVID-19

Zarząd Powiatu w Strzelinie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Kamienna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 392 30 16 , fax. (071) 392 30 15
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Strzelinie
    ul. Kamienna 10
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 392 30 16, fax. (071) 392 30 15
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatstrzelinski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ZAMGŁAWIACZY I CHŁODNI LABORATORYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. „PRZECIWDZIAŁANIE WYKLUCZENIU SPOŁECZNEMU SPOWODOWANEMU PRZEZ COVID-19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych, zamgławiaczy i chłodni laboratoryjnych w ramach projektu pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19”z przeznaczeniem na niwelowanie skutków choroby zakaźnej COVID-19 wywołanej wirusem SARS-CoV-2 . b) Miejscem dostawy jest miejsce użytkowania sprzętu wskazane przez Zamawiającego na terenie Strzelina. c) Zamówienie podzielone zostało na 4 części: CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA pn. „Łóżka szpitalne” CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA pn. „Respiratory” CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA pn. „Zamgławiacze” CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA pn. „Chłodnie laboratoryjne”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Załącznik Nr 1 do SIWZ Formularz oferty. 2) pełnomocnictwo (upoważnienie) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i/lub zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu mającym na celu zawarcie umowy nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo (upoważnienie) musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej; 2) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby; 3) Wypełniony Załącznik Nr 5 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) w zakresie części, na które Wykonawca będzie składał ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach