Przetargi.pl
„Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W w ramach Projektu bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau – Etap III”

Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 448 003 , fax. 33 843 18 62
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
    ul. Więźniów Oświęcimia 20
    32603 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338 448 003, fax. 33 843 18 62
    REGON: 27601500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.auschwitz.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa części pomieszczeń w budynku B-1 oraz przebudowy instalacji elektrycznej oraz budowy zasilania awaryjnego w budynku A-50W w ramach Projektu bezpieczeństwa Miejsca Pamięci Auschwitz-Birkenau – Etap III”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, których celem jest zwiększenie poziomu bezpieczeństwa i przygotowanie infrastruktury technicznej dla instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń na terenie Zamawiającego dla następujących zakresów: 2.1 Według projektu budowlanego pn. „Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Straży Muzealnej w budynku B-1” w lokalizacji Auschwitz II- Brzezinka tj. 2.1.1 Przebudowa pomieszczeń Straży Muzealnej, tj. pomieszczenia 2.1, 2.1a, 2.2, 2.3, 2.4 (Numeracja wg. projektu architektury) oraz poddasza wraz z budową przynależnych instalacji wewnętrznych w budynku B-1 oraz wszelkich robót niezbędnych do instalacji i uruchomienia lokalnego centrum nadzoru zgodnie z dokumentacja i przynależnymi projektami wykonawczymi. 2.1.2 Malowanie pomieszczeń 2.1, 2.1a, 2.2, 2.3, 2.4 (Numeracja wg. projektu architektury) 2.1.3 Wymiana wykładziny podłogowej w pomieszczeniu 2.2. 2.1.4 Instalacja i uruchomienie generatora oraz UPS z akumulatorami zasilania awaryjnego w pomieszczeniu nr 3.16 wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi i budowlanymi. 2.1.5 Poza zakresem zamówienia pozostaje: 2.1.5.1 Przeniesienie rozdzielnicy z pomieszczenia 3.10 do pomieszczenia 3.16; 2.1.5.2 Dostawa i montaż drzwi antywłamaniowych D1 i D2 w pomieszczeniu 2.1a oraz 3 sztuk rolet antywłamaniowych w pomieszczeniu 2.2. 2.1.5.3 Przebudowy pomieszczeń 3.20, 3.11, 3.2, 3.9. 2.2 Roboty według projektu budowlanego pn. „ Montaż urządzeń budowlanych: krat, rolet, okiennic, drzwi wewnętrznych” w obiekcie Auschwitz I- Oświęcim: 2.2.1 Przebudowa instalacji elektrycznej w budynku A-50W, wskazanej w tej dokumentacji w branży elektrycznej i przynależnym projekcie wykonawczym. 2.2.2 Instalację i uruchomienie generatora oraz UPS z akumulatorami zasilania awaryjnego wraz z niezbędnymi pracami instalacyjnymi i budowlanymi. 2.2.3 Poza zakresem zamówienia pozostaje wyprowadzenie okablowania z budynku do zasilania urządzeń bezpieczeństwa w terenie oraz zasilania bramy nr 1. 2.3 Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji powykonawczej zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ – „Wytyczne, jakości wykonywanych robót-dostaw-usług” oraz współpraca z Zamawiającym w celu uzyskania pozwoleń na użytkowanie. 2.4 Realizacja tego zadania ma zapewnić zwiększenie poziomu ochrony ludzi oraz obiektów i zbiorów znajdujących się pod opieką Zamawiającego. Obiekty i teren wpisane są do rejestru zabytków pod nr A-714/95. 2.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokument pn. „Istotne postanowienia umowy” (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz Wytyczne, jakości wykonywanych robót, dostaw i usług ( załącznik nr 8 do SIWZ) oraz dokumentacja techniczna składająca się z projektu budowlanego, projektów wykonawczych (Załącznik nr 9 do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (Załącznik nr 10 do SIWZ) 2.5.1 Dokumentację techniczną w wersji elektronicznej należy pobrać ze strony internetowej Zamawiającego. Pobranie jest możliwe wyłącznie za pomocą przekazanego przez Zamawiającego hasła. Zapytanie o udostępnienie hasła należy przesłać w formie elektronicznej (mail ) na adres: zbigniew.mojzesz@auschwitz.org. .5.2 Hasło zostanie udostępnione wyłącznie Wykonawcom, którzy prześlą zapytanie o udostępnienie hasła. 2.5.3 Dokumentacja techniczna stanowi integralną część SIWZ z zastrzeżeniem, że wszystkie ewentualnie wskazane w niej z nazwy materiały (wyroby) lub ich pochodzenie należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazanie z nazwy materiałów i wyrobów lub ich pochodzenia, jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaś dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów), nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji technicznej. Materiały (wyroby) pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały (wyroby) oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały (wyroby) pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów (wyrobów) zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały (wyroby). 2.5.4 Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów (wyrobów). Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów (wyrobów) równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 2.6 Prace składające się na przedmiot zamówienia będą prowadzone w oparciu o prawomocne decyzje (załącznik nr 6 do SIWZ – „Dokumenty projektowe – wykaz i kopie”). 2.7 Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z warunkami określonymi w załączniku nr 4 do „Istotnych postanowień umowy” (Załącznik nr 7 do SIWZ) na wykonane roboty budowlane na okres wynikający z oferty Wykonawcy licząc od daty odbioru danego zakresu przedmiotu umowy lub daty odbioru tych elementów, które zostaną odebrane przy odbiorze końcowym (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 9 000 zł PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 13.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 13.3 Za termin wniesienia wadium w ieniądzu uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU. 13.4 Termin wniesienia wadium upływa 15.05.2018 . o godz. 11:00. Wadium w pieniądzu zostanie skutecznie wniesione, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU W OŚWIĘCIMIU. 13.5 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 13.6 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 13.6.1 Pieniądzu 13.6.2 Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 13.6.3 W gwarancjach bankowych ,13.6.4 W gwarancjach ubezpieczeniowych 13.6.5 W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 13.6.6 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego PAŃSTWOWE MUZEUM AUSCHWITZ-BIRKENAU w Oświęcimiu: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Kraków, ul. Pilotów 2, 31-46 2 Kraków nr rachunku 80 1130 1150 0012 1268 9790 0005 z dopiskiem: „wadium –………………………..” 13.6.7 Wadium wnoszone w formie lub w formach innych niż w pieniądzu, powinno być złożone w oryginale oraz powinno zawierać przesłanki utraty wadium na rzecz Zamawiającego - Państwowego Muzeum Auschwitz- Birkenau w Oświęcimiu wskazane w art. 46 ust 4a) i ust. 5 ustawy Prawa zamówień publicznych. Ponadto, w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być, co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Za wypłatę należności w sposób bezwarunkowy nie można uznać gwarancji/poręczenia z postanowieniem uzależniającym wypłatę Zamawiającemu wadium od uprzedniego wezwania Wykonawcy do zapłaty. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć bezpośrednio z ofertą. Zaleca się zamieszczenie dokumentu wadialnego w osobnej kopercie lub koszulce, aby zwrot dokumentu wadialnego nie naruszał integralności oferty wraz z załącznikami. 13.6.8 Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy pzp. 13.6.9 Zamawiający zatrzymuje wadium w wyniku okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; 7.2 Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). Zobowiązanie należy dołączyć w oryginale, lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie albo w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podmiot trzeci. 7.3 Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 4.2, 4.3 SIWZ. 7.4 Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 4.1 oraz 5 SIWZ. 7.5 Dowód wpłaty wadium. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dn. 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – należy dołączyć w osobnej, odpowiednio oznaczonej kopercie lub koszulce, aby zwrot dokumentu wadialnego nie naruszał integralności oferty wraz z załącznikami.9.1 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert przez dwóch lub więcej Wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy Prawa zamówień publicznych. W takiej sytuacji Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego (zaleca się, aby pełnomocnikiem został ustanowiony jeden z Wykonawców występujących wspólnie). 9.2 Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a. Postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b. Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c. stanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze Wykonawców lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej; stosowne odpisy z rejestru lub innych dokumentów właściwych dla danej formy organizacyjnej muszą zostać dołączone do oferty. 9.3 Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty przetargowej w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach