Przetargi.pl
Przebudowa części pomieszczeń przychodni na 1 i 2 piętrze budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15

Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 33101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 80 511 , fax. 14 68 80 511
  • Data zamieszczenia: 2016-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Kwiatkowskiego 15
    33101 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 80 511, fax. 14 68 80 511
    REGON: 85166402000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części pomieszczeń przychodni na 1 i 2 piętrze budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.1. Przedmiot zamówienia jest wykonanie remontowych robót budowlanych przebudowy pomieszczeń przychodni usytuowanych na 1 i 2 piętrze w budynku Mościckiego centrum Medycznego w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15. 3.1.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 – Roboty budowlane 45215510-5 – Remonty obiektów użyteczności publicznej 45421152-4 – Instalowanie ścianek działowych 45432120-1 – Instalowanie nawierzchni podłogowych 45442110-1 – Malowanie budynków 45431200-9 – Kładzenie glazury 45421100-5 – Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe pozostałe 45311000-0 – Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw 45330000-0 – Hydraulika i roboty sanitarne 3.1.3. Powierzchnia 1p. objęta przebudową: 412.89m2 Powierzchnia 2p. objęta przebudową: 207.53m2 3.1.4. Zakres robót. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w istniejących warunkach terenowych pełnego zakresu robót zawartego w dokumentacji technicznej opracowanej przez firmę „PA Domino Arch. M. Gajewska” , przedmiarach robót i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w zakresie 1 i 2 piętra Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o.. Zakres robót należy wykonać w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, łącznie z robotami towarzyszącymi. 3.1.5. Miejsce wykonania robót: kondygnacyjny (3 kondygnacje) budynek przychodni zdrowia Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Kwiatkowskiego 15 (część północna). 3.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.2.1. wykucie z muru ościeżnic drzwi i naświetli, 3.2.2. demontaż armatury i urządzeń wod-kan, 3.2.3. zerwanie wykładzin z tworzyw sztucznych, 3.2.4. rozebranie posadzek z płytek terakota, 3.2.5. wykucie podokienników lastriko, 3.2.6. rozebranie ścianek działowych, 3.2.7. transport i utylizacja gruzu z odwozem na odległość 5km, 3.2.8. uzupełnienie ścianek z cegieł i pustaków typu porotherm lub PGS gr. 12cm: od strony korytarza ściany EI30, 3.2.9. wykonanie otworów w ścianach konstrukcyjnych z montażem nadproży, 3.2.10. montaż rolet z napędem mechanicznym, 3.2.11. dostawa i montaż podokienników z aglomarmuru Botticino gr.3cm o wysięgu max. 5cm i oparciu w murze 3cm, 3.2.12. wykonanie oraz uzupełnienie tynków i gładzi gipsowych, 3.2.13. licowanie ścian płytkami (wg wyboru zamawiającego). Fartuchy ochronne do wys. 1.60m nad umywalkami i blatami. Nad umywalkami wbudowane lustro. 3.2.14. szpachlowanie i malowanie pomieszczeń gabinetów i korytarzy, wymianę stolarki drzwiowej w pomieszczeniach 1 i 2 piętra w zakresie objętym opracowaniem. 3.2.15. Ościeżnice metalowe regulowane np. Porta System, kątowe, ocynkowane, obustronnie malowane proszkowo na kolor antracyt. 3.2.16. Drzwi przesuwne wg opisu w przedmiarze robót. Ościeżnice metalowe regulowane np. Porta System, kątowe, ocynkowane, obustronnie malowane proszkowo na kolor antracyt 3.2.17. wykonanie posadzek wraz z wylewką samopoziomującą gr. 5mm, 3.2.18. ułożenie wykładziny termozgrzewalnej typu Polyfloor Mystique z wywinięciem 10cm na ścianę w pomieszczeniach gabinetów i na korytarzu, 3.2.19. ułożenie wykładziny dywanowej klejonej do podłoża w pomieszczeniach administracyjnych i biurowych z systemowymi listwami przyściennymi PCV lub tkaninowymi. 3.2.20. dostawę i montaż skrzydeł drzwiowych np. Porta HQ 0.7mm wzór 1.1, pełne, płaskie, wypełnione płytą wiórową. 3.2.21. dostawę i montaż naświetli bocznych 50x210cm 4 szt. drzwi w gab. medycyny pracy i analityki. Dopuszcza się wykonanie naświetli z pustaków szklanych w systemie Binario. 3.2.22. dostawę i montaż ślusarki AL w obrębie klatek schodowych o odpornosci p/poz EI30, drzwi na główną klatkę schodową dodatkowo z izolacją dymoszczelną (S); ściany i naświetla REI 60 3.2.23. przebudowę instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd w obrębie gabinetów, biur, korytarzy i hooli – z wyjątkiem tablic rozdzielczych oraz sieci teletechnicznej i logicznej pomieszczeń biurowych i gabinetów, w tym demontaż i ponowny montaż istniejących opraw oświetlenia na korytarzach oraz w gabinetach i biurach. Należy do wyceny przyjąć średnio na 1 gabinet: 5 gniazd sieciowych, 1x DATA, 1x gniazdo komputer, 1x gniazdo telefon. Do montażu należy przyjąć istniejące oprawy; oraz nowe gniazda i łączniki (pojedyncze, świecznikowe, schodowe). Oprawy oświetleniowe na korytarzach i hoolu należy odzyskać i zamontować w ilości i układzie zgodnym ze stanem istniejącym. 3.2.24. w gabinecie stomatologicznym nr 1.12 należy doprowadzić w posadzce kompletne i odrębne zasilanie pod 1 stanowiska typu UNIT DIPLOMAT DC 170 + 1 stanowisko UNIT DYPLOMAT ECONOMY (woda, odprowadzenie ścieków, zasilanie elektryczne, sterowanie, sprężone powietrze, ssak). Zawór odcinający wody i zabezpieczenia elektryczne w dostępnym miejscu w pomieszczeniu nr 1.12. 3.2.25. Przebudowa instalacji sanitarnej w zakresie niezbędnym dla montażu nowych urządzeń i armatury (bateria, umywalki, zlewy 2K+O ze stali nierdzewnej) 3.2.26. Gruntowanie podłoży i malowanie pomieszczeń gabinetów farbą akrylową dopuszczoną dostosowania w obiektach służby zdrowia. W gabinetach zabiegowych farba zmywalna na całej wysokości pomieszczeń 3.2.27. Meble i blaty we wszystkich pomieszczeniach dostarcza zamawiający.. 3.3. W ramach zakresu zamówienia określonego w ppkt. 3.1.22. dotyczącego wymiany sieci elektrycznej oraz teletechnicznej 1 i 2 piętra budynku Wykonawca opracuje w wersji papierowej (1 egzemplarz) szkicowy projekt instalacji elektrycznej i teletechnicznej podtynkowej, który przedstawi do akceptacji Zamawiającemu, a następnie wykona na jego podstawie wymianę instalacji elektrycznej, gniazd, oświetlenia, oraz wykona montaż gniazd w remontowanych pomieszczeniach i opraw oświetleniowych na korytarzu i w gabinetach. Po zakończeniu prac Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokumentacje powykonawczą wykonanej instalacji elektrycznej wraz z protokołami pomiarów (2 egzemplarze papierowe i wersja elektroniczna). Instalację logiczną należy rozbudować w porozumieniu z informatykiem MCM. 3.4. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nie prowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 3.5. Zamawiający informuje, że w zakresie norm opisujących przedmiot zamówienia dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez dostawy/roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku zmiany lub wycofania normy, po ogłoszeniu przetargu, należy stosować normy obowiązujące. 3.6. W trakcie prowadzenia robót budowlanych wymagany jest dostęp do remontowanych pomieszczeń otworem okiennym od zaplecza zlokalizowanego na parkingu wewnętrznym budynku MCM poprzez rusztowanie, podnośnik ruchomy, podnośnik nożycowy etc. Rejon prowadzenia prac winien być wygrodzony ścianką GK od przestrzeni przychodni. Koszty wygrodzeń GK, podnośników i rusztowań ponosi Wykonawca. 3.7. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pracowników imienne identyfikatory i przestrzeganie ich używania podczas trwania umowy. 3.8. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie służby zdrowia, dlatego wszystkie prace należy wykonywać tak, aby w miarę możliwości nie zakłócać funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności przy organizacji placu budowy jak i w trakcie wykonywania prac. Wykonawca zorganizuje teren robót w sposób zabezpieczający przed uciążliwymi czynnikami wynikającymi z prowadzonych robót (hałas, kurz, pył,). Wykonanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do funkcjonowania obiektu i uzgadniać będzie na bieżąco z Zamawiającym. Wymagane jest stałe oddzielenie ściankami GK na czas robót strefy remontowanej i użytkowanej. 3.9. Z uwagi na brak możliwości udostępnienia wszystkich pomieszczeń jednocześnie prace należy przeprowadzić w 2 etapach, co należy uwzględnić w harmonogramie: Etap I - pomieszczenia 2 piętra objęte opracowaniem; Etap II - pomieszczenia 1 piętra objęte opracowaniem; Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej w przeddzień podpisania umowy dostarczyć harmonogram, obejmujący terminy wykonania poszczególnych rodzajów, etapów i odcinków prac. Harmonogram musi przewidywać sposób realizacji robót na czynnym obiekcie. Harmonogram musi zostać uzgodniony i uzyskać akceptację Zamawiającego. Należy przyjąć, że część robót musi być wykonywana w dni wolne od pracy lub w godzinach popołudniowych/nocnych. Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. Po zakończeniu robót teren należy uporządkować oraz naprawić wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zadania. 3.10. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 poz. 883 z późn. zm. zmian). Certyfikaty i atesty będą wymagane przy odbiorze końcowym. 3.11. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. W sprawie przeprowadzenia wizji wymagany jest wcześniejszy kontakt z przedstawicielem zamawiającego w celu ustalenia terminu i umożliwienia wejścia do pomieszczeń. 3.12. Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadkach wątpliwych - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów, w tym opisujących przedmiot zamówienia. 3.13. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje plac budowy i poniesie wszelkie koszty związane z organizacją robót. Zamawiający umożliwi Wykonawcy nieodpłatne korzystanie z energii elektrycznej, wody, kanalizacji. 3.14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego odbioru końcowego robót. 3.15. Przed rozpoczęciem robót, Wykonawca ustali ze służbą bhp Zamawiającego szczegółowe warunki bezpieczeństwa i higieny pracy z podziałem obowiązków w tym zakresie i na tę okoliczność sporządzą protokół w myśl rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2003 r., Nr 169, poz.1650 z późn. zm.). 3.16. Wszystkie wykonywane prace demontażowe i montażowe należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, zachowaniem przepisów b.h.p. oraz przepisów przeciwpożarowych, poszanowaniem mienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi wymaganiami prawa budowlanego. 3.17. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy rękojmi i gwarancji na wykonane roboty remontowe, licząc od dnia protokolarnego odbioru robót. 3.18. Koszt załadowania, wyładowania, transportu i przyjęcia odpadów w celu przekazania ich do zakładu utylizacji należy wliczyć do ceny oferty. Odległość do zakładu utylizacji wynosi ok. 5 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VIII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 8.1. Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych) 8.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 1.6 SIWZ, b. poręczeniach bankowych, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – przetarg na zadanie Przebudowa części pomieszczeń przychodni na 1 i 2 piętrze budynku Mościckiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Kwiatkowskiego 15”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 8.4. (b) - (e) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Nr konta: 26 1370 1037 0000 1801 4154 2300 8.6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach