Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 82-200 Malbork, ul. Armii Krajowej
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 55 6460264 , fax. 55 6460235
- Data zamieszczenia: 2018-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
ul. Armii Krajowej 105/106
82-200 Malbork, woj. pomorskie
tel. 55 6460264, fax. 55 6460235
REGON: 220415305 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części pomieszczeń piętra budynku Szpitala w Malborku z dostosowaniem dla potrzeb pracowni RTG i TK w celu przeniesienia docelowo istniejących pracowni RTG i TK zlokalizowanych w tym samym budynku na parterze i suterenie, zadanie nr 1 – przeniesienie pracowni RTG. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części pomieszczeń piętra budynku Szpitala w Malborku z dostosowaniem dla potrzeb pracowni RTG i TK, w celu przeniesienia docelowo istniejących pracowni RTG i TK zlokalizowanych w tym samym budynku na parterze i suterenie. UWAGA: niniejsze postępowanie przewiduje przeniesienie jedynie aparatu RTG z parteru na piętro, natomiast aparat TK na tym etapie nie będzie przenoszony. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres prac: a) Zmiana układu funkcjonalnego pomieszczeń przewidzianych do adaptacji, (rozebranie części ścianek, wykonanie nowych otworów drzwiowych, montaż nowych ścianek. UWAGA: zakres tego postępowania obejmuje rozebranie wszystkich przewidzianych projektem budowlanym ścian i ścianek działowych oraz montaż nowych ścianek i zamurowanie oprócz ścianek działowych pomiędzy pomieszczeniami nr 3 i 4 oraz 4 i 5. Na tym etapie pomieszczenia nr 3, 4 i 5 będą tworzyły jedno pomieszczenie. b) Montaż stolarki drzwiowej zgodnie z wykazem stolarki budowlanej oprócz dwóch sztuk drzwi D1 i okna poglądowego O3, c) Wykonanie osłon stałych dla pracowni RTG, wg załączonego projektu osłon stałych, d) Wykonanie nowych okładzin podłogowych, ściennych i sufitowych, oraz malowanie pomieszczeń. UWAGA: okładziny podłogowe, ścienne, sufity i malowanie w obrębie projektowanych pomieszczeń nr 3,4, i 5, (mimo braku ścianek działowych między tymi pomieszczeniami), należy wykonać tak aby mogły funkcjonować jako niezależne pomieszczenia zgodnie z funkcją założoną w projekcie po zamontowaniu ścianek działowych w późniejszym czasie. e) Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem z dostosowaniem do nowych funkcji, f) Wykonanie zasilenia elektrycznego dla aparatu RTG i TK od budynku rozdzielni głównej, (budynek agregatu), do pomieszczeń pracowni RTG i TK. g) Dostosowanie istniejącej mechanicznej instalacji wentylacyjnej nawiewno - wywiewnej dla pomieszczeń o zmienionym układzie funkcjonalnym, h) Częściowa przebudowa instalacji c.o. w celu dostosowania do nowego układu funkcjonalnego pomieszczeń, i) Przebudowa instalacji wod. kan. w celu dostosowania do nowego układu funkcjonalnego wraz z przeniesieniem i wymianą istniejącego hydrantu HP25, j) Wzmocnienie stropu nad parterem w celu dostosowania do obciążeń pod elementy aparatu RTG i wykonanie i montaż konstrukcji nośnej dla konsoli lampy RTG k) Demontaż aparatu RTG z istniejącej pracowni na parterze i przetransportowanie go do nowej pracowni na piętrze, l) Montaż i uruchomienie aparatu RTG w nowej pracowni na piętrze wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń umożliwiających eksploatację aparatu i pracowni RTG zgodnie z prawem i przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3. Wyżej opisany przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o projekt budowlany, projekt osłon stałych, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 4. Przebudowywaną strefę należy szczelnie oddzielić od pozostałych części budynku tak aby realizowany zakres prac nie wpływał i nie zakłócał pracy szpitala oraz nie powodował jakichkolwiek zanieczyszczeń, oraz w taki sposób aby zachować drożność dróg ewakuacyjnych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, projekcie osłon stałych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz przedmiarze robót załączonych na stronie internetowej Zamawiającego: www.pcz.net.pl. 6. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca, który będzie realizował przedmiotowy zakres robót, musi je zaplanować w ten sposób aby zapewnić ciągły i nieprzerwany dojazd do wszystkich budynków i obiektów znajdujących się w obrębie realizowanej inwestycji. 7. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 8. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 9. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 10. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia zgodnie z deklaracją określoną w formularzu ofertowym. 11. Zamawiający, w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: osoby wykonujące czynności związane z robotami murarskimi, tynkarskimi i okładzinowymi, malarskimi, robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznej. Nie jest wymagane zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących samodzielne funkcje w budownictwie oraz operatorów sprzętu budowlanego, wykonujących prace na zasadzie samozatrudnienia. 12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11 powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 13. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 11 powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dodatkowo Wykonawca winien określić rodzaj czynności wykonywanych przez wskazaną osobę; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 14. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11 powyżej czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 11 powyżej czynności. 15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 16. Wizja lokalna: Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej. Wizja lokalna będzie możliwa po wcześniejszym uzgodnieniu jej terminu z Zamawiającym. Osobą upoważnioną do kontaktu jest: Arkadiusz Kurowski, tel: 55 646 02 60 lub 609 328 999, Janusz Leśniewski tel. 602 578 337 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie powyższego warunku na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia wraz z formularzem ofertowym szczegółowego kosztorysu ofertowego wraz z tabelą elementów scalonych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Robota budowlana na wykonanie Windy Towarowej przy Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
Dodano: 2023-06-01 - II Postępowanie: Przebudowa budynku po szkole w Domaradzu na potrzeby Klubu Senior +
Dodano: 2020-07-20 - Przebudowa i adaptacja pomieszczeń w celu montażu MRI MAGNETOM Sola w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku
Dodano: 2019-11-22 - „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ BUDYNKU 17 Z PRZEZNACZENIEM NA DIAGNOSTYKĘ ONKOLOGICZNĄ”
Dodano: 2019-09-30 - MODERNIZACJA KLINICZNYCH ODDZIAŁÓW ORTOPEDII I TRAUMATOLOGII NARZĄDU RUCHU GDAŃSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO WRAZ Z DOPOSAŻENIEM W SZPITALU IM. M. KOPERNIKA
Dodano: 2019-08-16 - Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń oddziałów Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o. do nowych funkcjonalności oraz wymagań i zaleceń p.poż.
Dodano: 2019-05-10 - Realizacja w systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn. „Rewitalizacja części miasta Brusy” dofinansowanej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 8. Konwersja, Działania 8.1. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne – wsparcie dotacyjne, Poddziałania 8.1.2 Kompleksowe przedsięwzięcia współfinansowanej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Dodano: 2019-04-05 - Przebudowa i dostosowanie pomieszczeń oddziałów Szpitala Dziecięcego Polanki im. Macieja Płażyńskiego w Gdańsku Sp. z o.o. do nowych funkcjonalności oraz wymagań i zaleceń p.poż.
Dodano: 2019-04-04 - Kompleksowa modernizacja budynku Urzędu Gminy w Żukowie przy ul. Gdańskiej 52
Dodano: 2019-03-28 - Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie, przebudowie i adaptacji części pomieszczeń budynku Zespołu Szkół nr 1 położonego przy ul. Książąt Pomorskich 16/18 w Sopocie z przeznaczeniem na „Ośrodek rehabilitacyjno-edukacyjny”
Dodano: 2019-03-28