Gmina Trzciana ogłasza przetarg
- Adres: 32-733 Trzciana, Trzciana
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 14 648 44 20 , fax. 14 613 63 01
- Data zamieszczenia: 2019-03-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzciana
Trzciana 302
32-733 Trzciana, woj. małopolskie
tel. 14 648 44 20, fax. 14 613 63 01
REGON: 85166064800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzciana.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części pomieszczeń budynku użyteczności publicznej - Zespołu Szkół w Leszczynie na centrum zabaw rekreacyjno-integracyjnych - dotyczy klubu dziecięcego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia i zakres zamówienia oraz wielkości: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia - „Przebudowa części pomieszczeń budynku użyteczności publicznej - Zespołu Szkół w Leszczynie na centrum zabaw rekreacyjno-integracyjnych - dotyczy klubu dziecięcego”. Inwestycja obejmie: roboty budowlane wskazane w dokumentacji zamówienia, w tym instalacje wod.-kan., CO, instalację elektryczną. 2. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową oraz przedmiar robót stanowiące załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 2 000,00 zł /słownie/dwa tysiące złotych. 2.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego: BSR/O Trzciana nr konta: 09858900060030000002020014 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego pok. nr 14 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 6. Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, gwarancja nie może w swojej treści uzależnić wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 14 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu (bez wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2) wypełniony formularz ofertowy, 3) kosztorys ofertowy mający charakter pomocniczy dla zamawiającego, 4) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty – w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych, w szczególności z rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017r., poz. 570 z późn. zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą , 5) pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Szkoła Podstawowa nr 3 – zalecenia p.poż”
Dodano: 2024-02-22 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-10-07 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-06-20 - Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni przy ul. Windakiewicza 23 etap I
Dodano: 2023-05-05 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-05-02 - Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini
Dodano: 2022-12-22 - Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądów Okręgu Tarnowskiego
Dodano: 2022-12-16 - Stworzenie zespołu saunowego na terenie krytej pływalni „Delfin” w Wadowicach
Dodano: 2022-10-19 - Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini
Dodano: 2022-10-12