Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 71-455 Szczecin, Arkońska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 918 139 079
- Data zamieszczenia: 2019-07-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony w Szczecinie
Arkońska 4
71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 813 90 21, fax. 918 139 079
REGON: 29027400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części pomieszczeń budynku SPWSZ w Szczecinie na potrzeby Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej i Transplantacji przy ul. A. Sokołowskiego 11 w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę części pomieszczeń budynku Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie na potrzeby Kliniki Chirurgii Klatki Piersiowej i Transplantacji przy ul. A. Sokołowskiego 11 w Szczecinie. Zamówienie współfinansowane jest ze środków pochodzących z budżetu państwa w ramach działania programu wieloletniego na lata 2011-2020 pod nazwą „Narodowy Program Rozwoju Medycyny Transplantacyjnej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 1 i 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5 do SIWZ - Opis Przedmiotu zamówienia, którego częścią jest dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Przedmiar robót, graficzne etapowanie robót oraz warunki utrzymania gwarancji dźwigu szpitalnego. 3. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie do 330 dni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem że do dnia 30.11.2019r. Wykonawca zobowiązany jest osiągnąć co najmniej 45% zaawansowanie rzeczowe wykonania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111100-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 121 000,00 zł 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty (sporządzonej według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ): 1) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, 2) oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpis z rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 4) Zobowiązania podmiotów trzecich – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu; wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ wraz z odpowiednimi pełnomocnictwami/dokumentami (np. odpis z rejestru) potwierdzającymi umocowanie osoby podpisującej zobowiązanie, do reprezentowania tego podmiotu trzeciego. 2. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Ustawy Pzp) składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 3.W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawca, bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Wykonawca,który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia składa zobowiązanie tego podmiotu, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Oświadczenie dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale. 6.Przed zawarciem umowy, wykonawca, którego oferta została wybrana, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu: 1)polisę ubezpieczeniową, spełniającą wymagania zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, 2)kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie przez osoby o których mowa w Rozdziale V lit. b pkt II, wymaganych przez Zamawiającego uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, 3)kserokopie dokumentów potwierdzających przynależność osób, o których mowa w Rozdziale V lit. b pkt II do właściwej izby samorządu zawodowego, 4)Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową oraz wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy. UWAGA! W przypadku gdyby złożone przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniądz nie spełniało wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ, w tym w szczególności w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, wymagań wynikających z obwiązujących przepisów prawa, lub w ogóle nie zostało przedłożone, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnego z wyżej przywołanymi wymaganiami, wyznaczając Wykonawcy w tym celu odpowiedni termin, nie krótszy niż 3 dni, pod rygorem uznania, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku niezłożenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów, o których mowa w pkt 1)-4) powyżej, lub złożenia dokumentów niekompletnych, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia tych dokumentów, wyznaczając Wykonawcy w tym celu odpowiedni termin, nie krótszy niż 3 dni, pod rygorem uznania, iż Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bezpieczny pieszy – wyniesienie 3 przejść dla pieszych i doposażenie szkół w zakresie edukacji komunikacyjnej w Gminie Dobra
Dodano: 2023-09-12 - Zwiększenie bezpieczeństwa użytkowników drogi powiatowej przebiegającej przez teren m. Stolec w szczególności pieszych i rowerzystów (proj.5)
Dodano: 2023-09-08 - "Budowa myjni samochodowej"
Dodano: 2023-04-26 - "Przebudowa kotłowni opalanej paliwem stałym na kotłownię CO-CWU opalaną olejem opałowym " w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Dodano: 2023-02-01 - Rozbiórka budynku socjalnego ZMPSiS oraz nieczynnej trafostacji na nabrzeżu „Starówka” wraz z postawieniem tymczasowego ogrodzenia panelowego na granicy działki 12/6 budowy Morskiego Centrum Nauki
Dodano: 2022-08-25 - Przebudowa pomieszczeń w budynku zamieszkania zbiorowego w SPZZOZ w Gryficach
Dodano: 2022-08-08 - Wykonanie przebudowy budynku nr 7/1887 w celu dostosowania lokalu apteki zakładowej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SPZOZ do obowiązujących przepisów – etap 2.
Dodano: 2020-04-28 - Roboty rozbiórkowe budynków na terenie 21 CPL w Nadarzycach
Dodano: 2019-09-23 - Ogrodzenie boiska w Mierzynie
Dodano: 2019-08-27 - Roboty rozbiórkowe budynku nr 101 w m. Jaworze oraz budynków nr 6 i 19 przy ul. Wroniej 3 w Wałczu
Dodano: 2019-07-30