Przetargi.pl
Przebudowa części pomieszczeń budynku OPS w Praszce z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe – Etap II oraz remont pomieszczeń biurowych w budynku OPS

Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 46320 Praszka, ul. Boczna
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 34 35 91 037 , fax. 34 35 91 037
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Boczna
    46320 Praszka, woj. opolskie
    tel. 34 35 91 037, fax. 34 35 91 037
    REGON: 276710200000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części pomieszczeń budynku OPS w Praszce z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe – Etap II oraz remont pomieszczeń biurowych w budynku OPS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) II etap inwestycji pn. „Przebudowa części pomieszczeń budynku OPS w Praszce z prze-znaczeniem na pomieszczenia biurowe” a polegający na: • Wykonaniu prac budowlanych głównych i wykończeniowych dla pomieszczeń nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 oraz części korytarza; • Wykonaniu pozostałego zakresu wewnętrznych instalacji elektrycznych tj. dla pomieszczeń nr 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 oraz części korytarza; • Wykonaniu instalacji wod. – kan. i pozostałego zakresu wewnętrznych instalacji c.o.; b) Remont pomieszczenia serwerowni w budynku głównym OPS; c) Remont pomieszczenia szatni ksero w budynku głównym OPS. Szczegółowy zakres rzeczowy określa dokumentacja projektowa, rysunki, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Użyte w dokumentacji projektowej znaki towarowe mają na celu jedynie określenie parametrów i mogą być zastąpione przez inne równoważne o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy) w terminie do dnia 21.02.2017 r. do godziny 10:00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach