Przetargi.pl
Budowa drogi wraz z fundamentami przeprawy mostowej

Gmina Prudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 48200 Prudnik, ul. Kościuszki
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 066 200 , fax. 774 066 228
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prudnik
    ul. Kościuszki 3
    48200 Prudnik, woj. opolskie
    tel. 774 066 200, fax. 774 066 228
    REGON: 52652900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi wraz z fundamentami przeprawy mostowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dróg dojazdowych do mostu tymczasowego wraz z wykonaniem fundamentów mostu t.j. przyczółków oraz podpory pośredniej dla mostu model DMS-65. Dostawę konstrukcji mostu zapewni Gmina Prudnik w porozumieniu z Oddziałem Inżynieryjnym Sił Zbrojnych RP i Agencją Rezerw Materiałowych Ministerstwa Energii. Most zostanie zamontowany przez Oddział Inżynieryjny Sił Zbrojnych RP. Wykonawca robót ma zapewnić nadzór archeologiczny. Zamawiający wyłącza z postępowania przetargowego wykonanie, ujętej w pierwotnej dokumentacji technicznej, konstrukcji nośnej – przęseł mostu MS-22-80. W ramach niniejszego postępowania przetargowego Wykonawca jest zobowiązany do: 1. Adaptacji posiadanej przez Zamawiającego dokumentacji technicznej budowy mostu tymczasowego do zastosowania konstrukcji przęseł mostu składanego typu DMS 65. Dotyczy to w szczególności rozwiązań technicznych związanych z rozstawem i gabarytami podpór, szczegółów związanych z: łożyskowaniem, dylatacjami itp. Adaptacja ta nie może naruszać postanowień posiadanej decyzji pozwolenie wodnoprawnego i nie może wprowadzać zmian istotnych z punktu widzenia Prawa Budowlanego. Adaptacja dokumentacji musi uzyskać zgodę na realizację Zamawiającego i podmiotu realizującego montaż ( później demontaż ) przęseł mostu DMS 65. 2. Wykonania wszystkich elementów tymczasowego obiektu mostowego ( poza konstrukcją przęseł ) zgodnie ze zaktualizowaną dokumentacją techniczną tj.: • podpór, • dojazdów, • dylatacji, • nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o grubości 4 cm wykonanej na systemowych płytach pomostu mostu składanego DMS 65 separowanej systemową membraną zgodnie z zaleceniami producenta, • innych niezbędnych elementów wyposażenia obiektu i bezpośredniego otoczenia. 3. Koordynacji robót i nadzoru w trakcie montażu i rozbiórki konstrukcji nośnej przęseł ( realizowanych przez inny podmiot ) w zakresie: • kierowania robotami przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia budowlane, • obsługi geodezyjnej, • innych czynności niezbędnych i służących prawidłowemu realizacji konstrukcji mostu. 4. Wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń; w tym projektu próbnego obciążenia konstrukcji nośnej mostu, jego wykonanie i opracowanie wyników. 4. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu mostowego wraz z drogami dojazdowymi. 5. Nadzór i konserwacja obiektu w trakcie jego eksploatacji zgodnie z obowiązującym prawem i Instrukcją wojskową mostu DMS 65. 6. Rozbiórka, wywóz (ewentualna utylizacja odpadów) wszystkich zrealizowanych przez Wykonawcę robót i przywrócenie placu budowy do stanu sprzed inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221111-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby (wystawiony z terminem jak powyżej). UWAGA: W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach