Przetargi.pl
Przebudowa części pomieszczeń budynku B na potrzeby Bloku Operacyjnego - etap I - sale operacyjne

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 254 375 , fax. 713 270 425
  • Data zamieszczenia: 2017-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
    ul. H. Kamieńskiego
    51124 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 254 375, fax. 713 270 425
    REGON: 97789300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części pomieszczeń budynku B na potrzeby Bloku Operacyjnego - etap I - sale operacyjne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie części pomieszczeń budynku „B” na potrzeby Bloku Operacyjnego – etap I – sale operacyjne Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu przy ul. Kamieńskiego 73A. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie roboty budowlanej, której zakres został szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej składającej się z: a) Projektu budowlanego wielobranżowego wraz z technologią medyczną, stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ, b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla następujących branż: budowlana, instalacje elektryczne, sanitarna wod. – kan., instalacja c.o., ciepła technologicznego, chłodnicza i węzeł cieplny, wentylacja i klimatyzacja, gazy medyczne, stanowiących Załącznik nr 7 do SIWZ, c) Wytycznych wykończenia sal operacyjnych i pomieszczeń przyległych – zabudowa panelowa systemowa ścienna, których szczegółowy opis wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami techniczno-użytkowymi znajduje się w dokumentacji technicznej stanowiącej załączniki nr 13 - 24 do SIWZ, d) Przedmiary robót dla następujących branż: budowlana, instalacje elektryczne, sanitarna instalacje wod. – kan., instalacja c.o., ciepła technologicznego, chłodnicza, gazy medyczne, wentylacja i klimatyzacja stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ, e) Zestawienia minimalnych wymaganych parametrów techniczno – użytkowych stanowiących Załączniki nr 8 – 24 do SIWZ. 2) Dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń medycznych, których szczegółowy opis wraz z minimalnymi parametrami techniczno-użytkowymi stanowiących załącznik nr 8-11 do SIWZ, 3) Dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i przetestowanie fabrycznie nowych i nieużywanych urządzeń, składających się na system monitorująco - alarmowy, których szczegółowy opis wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami techniczno-użytkowymi stanowiącej załącznik nr 12 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w kwocie 104 042,00 zł (słownie: sto cztery tysiące czterdzieści dwa złote 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego prowadzone przez PKO BP SA Regionalny Oddział Korporacyjny we Wrocławiu nr konta 95 1020 5226 0000 6002 0349 8904, z dopiskiem – Szp/FZ –59/2016 5. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu środków na konto Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze należy złożyć w oryginale w Kasie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00 – 14:00. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium: 1) wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, z zastrzeżeniem ust. 8, 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 uPzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Z treści gwarancji lub poręczenia, winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych, o których mowa w ust. 8 i 9 niniejszego rozdziału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach