Przetargi.pl
Przebudowa części drogi powiatowej nr 1333D i 1453D w m. Złotów (Etap I).

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 55100 Trzebnica, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 873 090 , fax. 713 873 090
  • Data zamieszczenia: 2017-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Wrocławska 9
    55100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. 713 873 090, fax. 713 873 090
    REGON: 93271204100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa części drogi powiatowej nr 1333D i 1453D w m. Złotów (Etap I).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa części drogi powiatowej nr 1333D i 1453D w m. Złotów (Etap I). Długość odcinka 995 m, gm. Zawonia. 2. Zakres robót obejmuje wykonanie: - Wzmocnienie konstrukcji jezdni poprzez wykonanie nowych warstw bitumicznych od km 0 - 000 do km 0+995: - Warstwa profilująca z AC11W 75kg/m2 na całej szerokości 5,00 m. - Warstwa ścieralna z AC11S grubości 4cm na szerokości 5,00 m. - Wykonanie poszerzenia jezdni do szerokości 5,00 m. -Wzmocnienie konstrukcji drogi poprzez ułożenie siatki wzmacniającej z włókien szklanych i węglowych wstępnie przesączonych asfaltem o wytrzymałości 120/200. - Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5. - Wykonanie zjazdów publicznych. - Wykonanie przepustów pod zjazdami z rur PP fi 315 wraz z prefabrykowanymi ściankami czołowymi. - Odmulenie istniejącego rowu na przebudowywanym odcinku drogi. UWAGA! Wszelkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable elektryczne) należy prowadzić ręcznie. Zadanie będzie realizowane w związku z wnioskiem zakwalifikowanym do dofinansowania w 2017 r. z budżetu państwa w ramach programu wieloletniego pn. “Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 -2019”. 3. Organizacja ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca będzie odpowiedzialny i pokryje wszelkie koszty związane z opracowaniem, zatwierdzeniem i wdrożeniem tymczasowego projektu organizacji ruchu na czas wykonania robót. 4.Wymagania w stosunku do wykonawcy. Wykonawca w ciągu 7 dni od podpisania umowy (ale przed przystąpieniem do robót budowlanych) przedstawi do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy, Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót:  oryginał oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego przejęcie obowiązku kierowania budowy (robotami budowlanymi),  poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy,  poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego zaświadczenia o przynależności do OIIB,  Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną przedmiotu umowy na każdym jej etapie, a po zakończeniu inwentaryzację powykonawczą,  Wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia inspektorowi nadzoru robót ulegających zakryciu lub zanikających oraz uzyskanie potwierdzenia ich prawidłowego wykonania w dzienniku budowy. W przypadku braku zgłoszenia Zamawiający ma prawo odmówić odbioru tych robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załączniki do SIWZ, które obejmują: - przedmiar robót (załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), - kosztorys ofertowy (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), - projekt budowlano – wykonawczy (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 24 000,00 zł. słownie zł.: dwadzieścia cztery tysiące 00/100) i stanowi nie więcej niż 3 % wartości zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach