Politechnika Wrocławska ogłasza przetarg
- Adres: 50-370 Wrocław, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 202 182,32 , fax. 713 202 143
- Data zamieszczenia: 2020-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Wrocławska
ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27
50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 202 182,32, fax. 713 202 143
REGON: 55181193009000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.edu.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa części Domu Studenckiego T-2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 59 (zaprojektuj i wybuduj) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Wiedza Edukacja Rozwój - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części Domu Studenckiego T-2 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 59 na podstawie i w zakresie określonym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (dalej PFU), obejmującym wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w zadania, wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót budowlanych. Zamówienie jest finansowane na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-A054/19-00 i dotyczy realizacji zadania 13 projektu "Politechnika nowych szans" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.1. Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie w Etapach i zakresach określonych poniżej: a) ETAP I: -opracowanie projektu budowlanego, -uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, zatwierdzeń, decyzji i uzgodnień właściwych organów i innych wymaganych szczegółowymi przepisami, w tym WAiB UM, -złożenie wniosku do Wydziału Architektury i Budownictwa o wydanie decyzji udzielającej pozwolenie na wykonanie robót, -uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót, -opracowanie dokumentacji projektowo-wykonawczej -opracowanie dokumentacji dźwigu w oparciu o Program Funkcjonalno- Użytkowy (określający wymiary kabiny, rodzaj drzwi, rodzaj wykończenia, oświetlenie , rodzaj przycisków, aparatura sterowa, wciągarka, ograniczniki prędkości, chwytacze kabiny, rodzaj lin, zderzaki, sposób podtrzymania zasilania itp.); -opracowanie Planu Bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ); -wykonanie pozostałych opracowań potrzebnych w celu realizacji niniejszej umowy. b) ETAP II: -realizacja robót budowlanych w zakresie opisanym w dokumentacji stworzonej w ramach realizacji Etapu I niniejszej umowy; wraz z dostawą i montażem urządzeń, -uzyskanie uzgodnień, certyfikatów oraz innych dokumentów koniecznych na tym etapie realizacji umowy, wraz z uzyskaniem decyzji dopuszczającej do eksploatacji i rejestracja w UDT urządzeń dźwigowych, -opracowanie dokumentacji powykonawczej. c) ETAP III: -pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania, określonego w ETAPIE II umowy. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym PFU (Załącznik nr 4 do SIWZ), umową (Załącznik nr 3 do SIWZ), SIWZ, zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z innymi obowiązującymi przepisami i normami, jak również zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i przepisami BHP oraz przekazać je Zamawiającemu. 3. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego terenu budowy 3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a uPzp, Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), w następującym zakresie realizacji zamówienia: - roboty konstrukcyjno-budowlane; - roboty wykończeniowe; - roboty instalacyjne – elektryczne, sanitarne; - prace montażowe przy dźwigu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi się składać z: 1. oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VI pkt 1 SIWZ tj. 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 1.1.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. 1.1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia 1.2. w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 22a uPzp Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów (w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia), które określają w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Formularza Ofertowego Wykonawcy, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 3. (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwa (zgodnie z rozdz. X pkt 1 ppkt 4 SIWZ); 4. (jeżeli dotyczy) wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (zgodnie z rozdz. X pkt 4 SIWZ). II. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca przedstawia może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa w ciągu dr.gminnej oraz dr.wojewódzkiej nr382wByczeniu(...)w podziale na2zadania.Projekt współfinansowany ze środków RządowegoFunduszuPolskiŁad:ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa mostu w miejscowości Pławna Dolna
Dodano: 2024-04-17 - Budowa windy zewnętrznej osobowej przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Księcia Bolka I w Jaworze
Dodano: 2024-04-15 - „Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
Dodano: 2024-04-15 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu”
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa części ul. S.Żeromskiego w Polanicy-Zdroju
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa pawilonu F w budynku penitencjarnym Nr II w Zakładzie Karnym Nr 1 we Wrocławiu
Dodano: 2024-04-10 - „ZABEZPIECZENIE RUIN BYŁEGO KOŚCIOŁA POEWANGELICKIEGO - XV/XVI W. WE WRONIŃCU”
Dodano: 2024-04-09 - Przebudowa części budynku w miejscowości Wińsko przy ul. Piłsudskiego 27
Dodano: 2024-04-05 - Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Niechlowie
Dodano: 2024-04-05