Przetargi.pl
Organizacja wyjazdu terapeutyczno - zawodoznawczego w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób niepełnosprawnych”

Powiat Złotoryjski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 8786-930, -933, -940, -950, , fax. 76 8786-955
  • Data zamieszczenia: 2020-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Złotoryjski
    Pl. Niepodległości 8
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 76 8786-930, -933, -940, -950, , fax. 76 8786-955
    REGON: 39064724500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zlotoryja.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja wyjazdu terapeutyczno - zawodoznawczego w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób niepełnosprawnych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Organizacja wyjazdu terapeutyczno – zawodoznawczego w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób niepełnosprawnych”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Wymagania podstawowe: a) Położenie hotelu: Gmina Turawa (powiat opolski) lub Miasto Opole. b) Planowane zakwaterowanie grupy 50 osób (w tym 40 podopiecznych warsztatów terapii Zajęciowej, w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich oraz 10 terapeutów i opiekunów. Udział 10 terapeutów i opiekunów bez naliczania opłaty za ich pobyt – w cenie pobytu grupy) musi zostać zrealizowane przez 6 dni, 5 nocy (ciągłych) od 17.08.2020 r. do 22.08.2020 r. na terenie hotelu. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania ograniczenia faktycznej liczby osób korzystających z usługi o maksymalnie 4 osoby (a tym samym zmianę wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wyliczonego na podstawie określonych w ofercie cen jednostkowych i faktycznej liczby osób biorących udział w wyjeździe) w przypadku wystąpienia zdarzenia nagłego, poza kontrolą Zamawiającego i Wykonawcy (choroba uczestnika wyjazdu, wypadek, siła wyższa itp.). c) Zakwaterowanie w pokojach według struktury: pięć pokoi dwuosobowych, pozostałe pokoje dwuosobowe lub trzyosobowe (wszystkie pokoje z łazienkami). d) Wykonawca musi dysponować hotelami w rozumieniu ustawy z dnia 29.08.1997 r. o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych. (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 238 ze zm.) spełniającym następujące wymogi: obiekt hotelarski, wobec którego wydano decyzję o zaszeregowaniu do rodzaju "hotel" oraz nadaniu kategorii zgodnie z ww. ustawą, przy czym kategoria oznaczona w gwiazdkach jest nie niższa niż 3 gwiazdki. e) Obiekty, w którym mają być zorganizowane warsztaty, muszą spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska. W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestników wyjazdu budynki noclegowe powinny być tak zabezpieczone aby uniemożliwić wejście / wyjście po godzinie 22.00 (np. recepcja bądź monitorowanie całodobowe, ewentualnie możliwość zamknięcia budynku). Dodatkowo hotel musi spełniać warunki określone w Wytycznych dla funkcjonowania hoteli/obiektów/pensjonatów w trakcie epidemii COVID-19 w Polsce wydane przez Ministerstwo Rozwoju w konsultacji z GIS, 28.04.2020 r. (oraz późniejsze Wytyczne dot, funkcjonowania hoteli w okresie epidemii COVID – 19 jeżeli takie się ukażą). f) Budynek, w którym zostanie zakwaterowana grupa nie może być w trakcie prac remontowo-budowlanych przez cały okres trwania usługi. g) Zamawiający nie dopuszcza, aby hotel położony był w bliskim sąsiedztwie ze stacją paliw. h) Budynek, w których zostanie zakwaterowana grupa, musi być dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. posiadać windę, platformę, podjazdy dla osób niepełnosprawnych). j) Wykonawca musi zapewnić podział pomieszczeń ze względu na płeć. Pokoje czyste, sprzęt niewyeksploatowany. k) Zamawiający wymaga aby pokoje w hotelu, w którym aktualnie przebywa grupa były zlokalizowane w bezpośredniej bliskości (w tym samym budynku i na tym samym piętrze, bądź w bliskiej odległości), tak aby sprawować odpowiednią opiekę i nadzór nad wychowankami. l) Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić transport grupy ze Złotoryi do miejsca zakwaterowania i wyżywienia oraz transport z powrotem z miejsca zakwaterowania i wyżywienia do Złotoryi. Zamawiający wymaga wykonania usługi pojazdem/pojazdami klimatyzowanymi, zapewniającymi miejsca siedzące dla całej grupy oraz opiekunów tj. dla 50 osób. Wyjazd ok. godziny 8:00 w dniu 17.08.2020 r. . Powrót do Złotoryi 22.08.2020 r. po śniadaniu. Transport ma odbywać się zgodnie z aktualnymi zaleceniami służb tj. m.in. GIS w okresie epidemii COVID-19. ł) Przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu harmonogram wyjazdu (wraz ze szczegółowymi danymi dot. godzin transportu, planu dnia, etc.) oraz w odniesieniu do miejsca zakwaterowania oraz wyżywienia : - kopię decyzji sanepidu, zatwierdzającej zakład w zakresie produkcji posiłków; - kopię opinii właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, potwierdzającej spełnianie przez obiekt lub teren wymagań ochrony przeciwpożarowej (§2 ust.5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016 r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U.2016 r. poz.452).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty cenowej z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach