Przetargi.pl
Przebudowa ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej nr 1703 S z poprawą dostępności do Szpitala Powiatowego w Zawierciu i drogi krajowej DK-78

Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710765 , fax. 032 6710773
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710765, fax. 032 6710773
    REGON: 27628582700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej nr 1703 S z poprawą dostępności do Szpitala Powiatowego w Zawierciu i drogi krajowej DK-78
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia pn.: Przebudowa ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej nr 1703 S z poprawą dostępności do Szpitala Powiatowego w Zawierciu i drogi krajowej DK-78. Rzeczowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę: ulicy Górnośląskiej: - na odcinku od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego DK 78 (HM 0+36,00) do skrzyżowania z ul. Marszałkowską oraz Towarową (HM 3+61,00) w zakresie nawierzchni jezdni (frezowanie+nakładka), zatok postojowych, chodników, opaski oraz wjazdów na posesję, - na odcinku od HM do jej ślepego zakończenia (HM 0+65,90) w zakresie nawierzchni jezdni (frezowanie+nakładka), chodników oraz opaski ulicy Towarowej: - na odcinku od skrzyżowania z ul. Górnośląską (HM 0) do skrzyżowania z ul. Brata Alberta (HM 5+51,30) w zakresie nawierzchni jezdni (rozbiórka+wzmocnienie), zatok postojowych, chodników, opaski, zjazdów publicznych oraz wjazdów na posesje ulicy Brata Alberta: - na odcinku od skrzyżowania z ul. Towarową (HM 0) do skrzyżowania z ul. Żabią (HM 4+28,50) w zakresie nawierzchni jezdni (frezowanie+nakładka), chodników, zjazdów publicznych oraz wjazdów na posesje, - na odcinku od skrzyżowania z ul. Żabią (HM 4+28,50) do skrzyżowania z ul. Obrońców Poczty Gdańskiej DW 796 (HM 6+45,40) w zakresie chodników, zatok postojowych, zjazdów publicznych oraz wjazdów na posesje. Zakres robót budowlanych ciągu komunikacyjnego drogi powiatowej nr 1703 S (ulic Górnośląskiej, Towarowej i Brata Alberta) obejmuje: -rozbiórkę istniejących chodników oraz wjazdów w zakresie nawierzchni, podbudowy krawężników i obrzeży, -rozbiórkę warstw bitumicznych jezdni ul. Towarowej, -frezowanie nawierzchni ulic Górnośląskiej i Brata Alberta, -wytyczenie geodezyjne osi drogi, -roboty ziemne spycharką przy przemieszczeniu gruntu, -roboty ziemne ręczne i koparką przy wykonaniu wykopów punktowych i liniowych, -rozbiórka fragmentu jezdni (30 cm) o nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową w ulicy Brata Alberta na odcinku zabudowy krawężnika wzdłuż zatok postojowych, -wywóz mas ziemnych z terenu budowy z mechanicznym ich załadunkiem, -wywóz destruktu z rozbiórki i frezowania z terenu budowy z mechanicznym jego załadunkiem, -wykonanie ław betonowych i obrzeży chodnikowych, -regulacja wpustów, studzienek oraz zasuw, -wykonanie podbudowy pod chodnik, opaski, zatoki postojowe, zjazdy i wyjazdy, -ułożenie nawierzchni chodników, opaski, zatok postojowych, zjazdów i wjazdów, -ułożenie nawierzchni jezdni, -odtworzenie nawierzchni jezdni naruszonej podczas zabudowy krawężnika, -plantowanie przyległych terenów zielonych, -ustawienie oznakowania pionowego, -malowanie oznakowania poziomego. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. Przed przystąpieniem do realizacji zadania Wykonawca jest zobowiązany posiadać zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60 miesięcznego okresu gwarancji oraz 60 miesięcznego okresu rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000, 00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu przelewem na rachunek bankowy -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2019r. Nr 96, poz.620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BANK GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ S.A. ODDZIAŁ OPERACYJNY W ZAWIERCIU NR 65 2030 0045 1110 0000 0176 2880 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wniesione w formie niepieniężnej (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pokoju 307 (Główna Księgowa). Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 w/w ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub Wykonawcę uprawnionego do reprezentacji Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, np. lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców zawiązanego konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach