Przetargi.pl
Przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 3506 W Jankowice - Gulin - Zakrzew oraz 3509 W Gulin - Wsola - Wojciechów

Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Graniczna 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3655801 w. 231
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu
    ul. Graniczna 24 24
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3655801 w. 231
    REGON: 67200798700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 3506 W Jankowice - Gulin - Zakrzew oraz 3509 W Gulin - Wsola - Wojciechów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oznaczonych nazwą: Przebudowa ciągu komunikacyjnego dróg powiatowych nr 3506 W Jankowice - Gulin - Zakrzew oraz 3509 W Gulin - Wsola - Wojciechów na odcinku długości 5887,94 m. W ramach robót należy wykonać: 1. Przebudowę drogi powiatowej nr 3506 W Jankowice - Gulin - Zakrzew na odcinku długości 2991,36 m polegającą na wykonaniu: - robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna), - robót ziemnych (renowacja rowów, wykonanie koryta pod poszerzenia istniejącej nawierzchni, zasypaniem przepustów na zjazdach), - podbudowy, - warstwy wyrównawczej i ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych, - odwodnienia, - poboczy i zjazdów, - oznakowania pionowego i poziomego. 2. Przebudowę drogi powiatowej nr 3509 W Gulin - Wsola - Wojciechów na odcinku długości 2896,58 m polegającą na wykonaniu: - robót przygotowawczych (obsługa geodezyjna), - robót ziemnych (renowacja rowów, wykonanie koryta pod poszerzenia istniejącej nawierzchni, zasypaniem przepustów na zjazdach), - podbudowy, - warstwy wyrównawczej i ścieralnej z mieszanek mineralno-asfaltowych, - odwodnienia (przebudowa przepustu), - poboczy i zjazdów, - oznakowania pionowego i poziomego. W/w roboty drogowe należy wykonać zgodnie z : 1. Dokumentacjami projektowymi pn.: - Projekt przebudowy drogi powiatowej Nr 3506 W Jankowice - Gulin - Zakrzew - Projekt przebudowy drogi powiatowej Nr 3509 W Gulin - Wsola - Wojciechów 2. Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi. 3. Przedmiarem robót. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający będzie wymagał aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości - 30.000,0 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych ). 2 Wadium należy wnieść na okres związania ofertą tj. od 15.06.2009r. do 14.07.2009r., w terminie do dnia 15.06.2009r. do godz. 1100.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( jednolity tekst z 2007 r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 w/w Ustawy; 2. Warunki szczegółowe: 2.1. Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje między innymi kadrą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń (wymagane przez Prawo budowlane) do pełnienia samodzielnych funkcji w zakresie kierowania i nadzorowania robót w specjalności drogowej min. 1 osoba, b) dysponuje niżej podanymi, w pełni sprawnymi i spełniającymi wymagania specyfikacji technicznej, jednostkami podstawowych narzędzi, urządzeń i sprzętu: 1. Wytwórnia mas bitumicznych o wydajności co najmniej 100 Mg/h 1 szt 2. Układarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie o szerokości układania co najmniej 5,5 metrów 1 szt. 3. Skrapiarka 1 szt 4. Koparka 1 szt 5. Walec stalowy gładki 1 szt. 6. Walec ogumiony 1 szt. 7 Laboratorium wyposażone co najmniej w sprzęt do wykonania następujących badań: - zagęszczenia, - wytrzymałości na ściskanie, - składu, stabilności i odkształcenia, - zagęszczenia mieszanek mineralno-asfaltowych. 1 komplet Wykonawca może także wymienić alternatywne porównywalne technicznie narzędzia i urządzenia proponowane przez siebie dla danych robót, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. c) dysponuje własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 400 tyś zł. ( słownie: czterysta tysięcy złotych ), d) zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jedną robotę drogową w zakres której wchodziło wykonanie między innymi nawierzchni mineralno-asfaltowych o wartości co najmniej 1.000.000,- PLN). Wykonane roboty należy potwierdzić referencjami/ opinią Zamawiającego, iż zostały wykonane należycie. UWAGA! Zaleca się, aby przedstawione referencje/ opinie zawierały charakterystykę wykonanych robót oraz ich wartość. 3. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie wymagania określone w pkt 1. z wyjątkiem przesłanek wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp muszą być spełnione przez każdego z Wykonawców oferty wspólnej. Wymagania wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp oraz określone w pkt 2. muszą być spełnione łącznie. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków 4.1. Potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1. i 2. nastąpi w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie spełni chociażby jednego wymaganego od niego warunku zostanie wykluczony z postępowania przetargowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełniania warunków ogólnych określonych w pkt 1. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych). 1.5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych określonych w pkt 2. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z uprawnieniami budowlanymi i dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa 2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.1. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2.3. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 2.4 Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 2.3. Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 2.6. Wykaz ważniejszych robót drogowych wraz z referencjami - opiniami zamawiających. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. oraz zobowiązanie wymienione w pkt 2.2. i w pkt 2.5. powinien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ustanowiony pełnomocnik(lider). b) dokumenty wymienione w pkt 1.2., 1.3., 1.4., 1.5. powinny być złożone przez każdego Wykonawcę (uczestnika oferty wspólnej). c) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2.1., 2.3., 2.4., 2.6 powinien złożyć ten Wykonawca, który w całości spełnia postawione warunki, lub ci Wykonawcy którzy spełniają poszczególne warunki. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelkie rozliczenia dotyczące realizowanego zamówienia będą dokonywane wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. od 1.2 do 1.5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości lub części wykonania decyzji właściwego organu; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa w pkt. 5. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 1.2; 1.3 ; 1.4 i 1.5. 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Komisja zastrzega sobie prawo zażądania od Wykonawcy, przedłożenia Komisji do wglądu, oryginałów wymienionych dokumentów. Dokumenty dotyczące wpłaty wadium należy złożyć zgodnie z pkt 12 niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach