Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg gminnych w m. Skopanie gmina Baranów Sandomierski w celu poprawy powiązań komunikacyjnych i dostępności podmiotów gospodarczych.

Gmina Baranów Sandomierski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-450 Baranów Sandomierski, ul. gen. L. Okulickiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8118581 w. 112; 8118583 , fax. 015 8118582
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów Sandomierski
    ul. gen. L. Okulickiego 1 1
    39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie
    tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, fax. 015 8118582
    REGON: 00052828000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg gminnych w m. Skopanie gmina Baranów Sandomierski w celu poprawy powiązań komunikacyjnych i dostępności podmiotów gospodarczych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy dróg gminnych, polegającej na: 1) Odtworzeniu trasy i punktów wysokościowych 2) Rozbiórce warstw konstrukcyjnych nawierzchni,krawężników, obrzeży i oporników,ścieków,chodników,znaków drogowych,przepustów: betonowych, żelbetowych, kamiennych, ceglanych itp.,barier drogowych,ogrodzeń. 3) Zabezpieczeniu istniejących linii kablowych rurami ochronnymi dwudzielnymi typu A PS z HDPE A110PS 4) Wykonaniu koryta (profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego) przeznaczonego do ułożenia konstrukcji nawierzchni dróg i chodników 5) Wykonaniu warstw odsączających i odcinających, stanowiących część podbudowy pomocniczej, w przypadku gdy podłoże stanowi grunt wysadzinowy lub wątpliwy, nieulepszony spoiwem lub lepiszczem. 6) Oczyszczeniu warstw nawierzchni. Skropienie warstw nawierzchni. 7) Wykonywaniu podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. 8) Frezowaniu nawierzchni asfaltowych na zimno w celu uszorstnienia nawierzchni, profilowania,napraw nawierzchni oraz przed wykonaniem nowej warstwy. 9) Wykonaniu podbudowy z betonu asfaltowego. 10) Wykonanie warstwy ścieralnej, wiążącej, wyrównawczej i wzmacniającej z betonu asfaltowego 11) Ustawieniu krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem, betonowych wtopionych na ławie betonowej. 12) Umocnieniu skarp i rowów przez humusowanie i obsianie trawą. 13) Wykonaniu chodników. 14) Wykonaniu ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych. 15) Wykonaniu oznakowania poziomego. 16) Wykonaniu oznakowania pionowego. Szczegółowy zakres robót określają załaczniki do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( Dokumentacja projektowa, Przedmiar robót, Sprcyfikacjia techniczna wykonania i odbioru robót)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20000 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) z późniejszymi zmianami oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postepowaniu poprzez sprawdzenie oświadczeń i dokumentów, które Wykonawca jest zobowiązany załaczyć do swojej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki i potwierdzić ich spełnienie przedstawiając następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ rejestrujący nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004-2008) - zgodnie z załącznikiem nr 3 do Specyfikacji, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że powyższy warunek udziału w postępowaniu jest spełniony, jeżeli Oferent wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości równej lub wyższej od przedmiotu niniejszego zamówienia; d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane Kierownika Budowy do kierowania robotami drogowymi wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baranowsandomierski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach