Przetargi.pl
,,Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 110734D i nr 121001D w Strzegomiu – Etap II (Olszowa droga dojazdowa do gruntów rolnych – Etap II, przebudowa drogi gminnej 110734D – ul. Olszowa w Strzegomiu – Etap II)”

Gmina Strzegom ogłasza przetarg

  • Adres: 58-150 Strzegom, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 856-05-99 , fax. (074 ) 856-05-16
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzegom
    ul. Rynek 38
    58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 856-05-99, fax. (074 ) 856-05-16
    REGON: 89071837200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegom.pl, www.bip.strzegom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 110734D i nr 121001D w Strzegomiu – Etap II (Olszowa droga dojazdowa do gruntów rolnych – Etap II, przebudowa drogi gminnej 110734D – ul. Olszowa w Strzegomiu – Etap II)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: ,,Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 110734D i nr 121001D w Strzegomiu – Etap II (Olszowa droga dojazdowa do gruntów rolnych – Etap II, przebudowa drogi gminnej 110734D – ul. Olszowa w Strzegomiu – Etap II)”. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje ,,Przebudowę ciągu dróg gminnych nr 110734D i nr 121001D w Strzegomiu – Etap II składający się z dwóch zadań: 2.2.1 ZADANIE 1 „Olszowa droga dojazdowa do gruntów rolnych – Etap II” obejmuje przebudowę ul. Olszowej w Strzegomiu na odcinku od skrzyżowania ul. Olszowej w Strzegomiu z drogą wojewódzką nr 374 w Strzegomiu do skrzyżowania z działkami 558, 471, obręb Grabina Pd Nr 5. Zadanie jest planowane do dofinansowania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych po zatwierdzeniu listy zadań rekomendowanych do dofinansowania. Zakres robót obejmuje między innymi:- rozebranie nawierzchni z tłucznia kamiennego,- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - skropienie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową,- wykonanie podbudowy zasadniczej, - wykonanie warstwy wiążącej,- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego bezszwowo, - wykonanie nowego oznakowania poziomego i pionowego, - wykonanie zjazdów z betonu asfaltowego bezszwowo,- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego- przewiezienie (z rozgarnięciem) zebranej nawierzchni do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w odległości do 15 km- regulację wysokościową wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni wraz z wymianą skrzynek, obudów i zaworów, - wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Starostę Świdnickiego- zatwierdzenie z dnia 31 sierpnia 2018 r. znak: KD.7121.2.17.2019.2. Wykonawca robót na 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy. Roboty należy prowadzić zgodnie z: Decyzją Starosty Świdnickiego Nr 1209/2017 z dnia 18 sierpnia 2017 r. Symbole CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni Dokumenty związane: - Decyzja Starosty Świdnickiego Nr 1209/2017 z dnia 18 sierpnia 2017 r., - projekt budowlany „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Strzegomiu realizowana w ramach zadania pn. „Olszowa droga dojazdowa do gruntów rolnych”,- projekt wykonawczy Przebudowa Drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Strzegomiu realizowana w ramach zadania pn. „Olszowa droga dojazdowa do gruntów rolnych”,- projekt Zmiany Docelowej Organizacji Ruchu – zatwierdzenie KD.7121.2.17.2019.2 z dn. 05.04.2019 r., - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Do wyceny Zadania 1 należy przyjąć zakres do realizacji określony w etapie II. 2.2.2 ZADANIE 2 „Przebudowa drogi gminnej 110734D – ul. Olszowa w Strzegomiu – Etap II” obejmuje przebudowę ul. Olszowej w Strzegomiu w zakresie przewidzianym do realizacji na działkach nr 558 cześć; 557 cześć; 534 cześć; 471 cześć obręb Grabina Pd Nr 5, w Strzegomiu od Firmy Drobiarskiej Sp. z o.o. ul. Olszowa 56 do skrzyżowania z drogą gminną dz. nr 534 obręb Grabina Pd Nr 5. Zadanie jest planowane do dofinansowania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych po zatwierdzeniu listy zadań rekomendowanych do dofinansowania. Zakres robót dla Zadania 2 przedstawiony jest na projekcie zagospodarowania terenu – Etap II i Etap III. Zakres robót obejmuje między innymi: - frezowanie i rozebranie istniejącej nawierzchni,- rozbiórkę istniejących krawężników, ław pod krawężniki,- roboty ziemne, korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, podbudowy,- wykonanie warstwy z kruszywa stabilizowanego cementem,- wykonanie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża,- wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z mieszanki kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie,- wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego,- wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,- wykonanie poboczy gruntowych,- budowę kanalizacji deszczowej,- wykonanie zjazdów, - regulację wysokościowej wszystkich urządzeń obcych do nowoprojektowanej nawierzchni wraz z wymianą skrzynek, obudów i zaworów, - wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem zatwierdzonym przez Starostę Świdnickiego- zatwierdzenie z dnia 31 sierpnia 2018 r. znak: KD.7121.2.128.2018.2.Wykonawca robót na 7 dni przed dniem wprowadzenia organizacji ruchu musi powiadomić o tym fakcie Starostwo Powiatowe w Świdnicy. Wymagane jest prowadzenie robót zgodnie z: Decyzją Nr 50/2015 z dnia 14 stycznia 2015 roku znak: WB.6740.1672.2014.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego, uzgodnieniami branżowymi, Decyzją Nr 767/2015 z dnia 30 czerwca 2015 roku znak: WB.6740.677.2015.3 o zmianie pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego, Decyzją Nr 1313/2018 z dnia 31 sierpnia 2018 roku znak: WB.6740.1321.2018.3.DN o zmianie pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego. Zakres zadania obejmuje również: a) wykonanie nasadzeń zastępczych następujących drzew: 14 sztuk lip o obwodzie pnia 18-20 cm na terenie miasta Strzegom w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Drzewa należy opalikować i wzmocnić wiązaniem,b) usunięcie 14 drzew (Topola Włoska) wraz z wykarczowaniem korzeni na podstawie Decyzji Nr 73/2014 z dnia 25.04.2018 r. syg. ROŚ. 613.42.2014; Decyzji z dnia 15.10.2015 r. syg. ROŚ.613.42.2014; Decyzji Nr 14/2018 z dnia 22.01.2018 r. syg. ROŚ.613.42.2014. W ofercie należy uwzględnić wszelkie koszty związane z usunięciem drzew oraz przygotowaniem terenu w celu wykonania zamówienie podstawowego. Pnie usuniętych drzew oraz gałęzie należy zutylizować. Teren po wycince należy uprzątnąć. UWAGA. Ze względu na realizowaną inwestycję pn. ,,Przebudowa ul. Olszowej w Strzegomiu” w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej 110734D – ul. Olszowa w Strzegomiu – etap 1” Zamawiający zapewni kierownika budowy dla Zadania 2. Symbole CPV: 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Dokumenty związane :- projekt budowlany zamienny,, Przebudowa ul. Olszowej w Strzegomiu” realizowana w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej 110734D – ul. Olszowa w Strzegomiu – etap1” branża drogowa, instalacyjna, elektryczna, - projekt wykonawczy ,,Przebudowa ul. Olszowej w Strzegomiu” realizowana w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej 110734D – ul. Olszowa w Strzegomiu – etap1” branża drogowa, instalacyjna, - projekt docelowej organizacji ruchu,- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Decyzja Nr 50/2015 z dnia 14 stycznia 2015 roku znak:WB.6740.1672.2014.3 o pozwoleniu na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego,- Decyzja Nr 767/2015 z dnia 30 czerwca 2015 roku znak:WB.6740.677.2015.3 o zmianie pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego,- Decyzja Nr 1313/2018 z dnia 31 sierpnia 2018 roku znak:WB.6740.1321.2018.3.DN o zmianie pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Świdnickiego.- Decyzja Nr 73/2014 z dnia 25.04.2018 r. syg. ROŚ. 613.42.2014; Decyzja z dnia 15.10.2015 r. syg. ROŚ.613.42.2014; Decyzja Nr 14/2018 z dnia 22.01.2018 r. syg. ROŚ.613.42.2014. 2.3 Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem dla Zadania 1 i dla Zadania 2 znajduje się w dokumentacji technicznej (projekty budowlane i wykonawcze, przedmiary robót, STWiORB), stanowiącej załącznik nr 8 i załącznik nr 9 do SIWZ oraz SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ w/w dokumentacją oraz obowiązującymi przepisami i normami. 2.4 Znaki z rozbiórek przewidziane są do odzysku. Wykonawca przekaże je protokolarnie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 2.5 UWAGA! Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element dodatkowy, ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiary robot nie mogą stanowić podstawy wyceny przedmiotu zamówienia. 2.6 Roboty ujęte w dokumentacji a nie ujęte w wycenie nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez Zamawiającego. W przypadku pominięcia przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nie ujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie. 2.7 Ewentualny brak, w przedmiarach robót elementów rozliczeniowych wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 2.8 UWAGA. Zamawiający wymaga ułożenia warstwy ścieralnej mieszanki mineralno- bitumicznej na całej szerokości jezdni bez szwa podłużnego dla Zadania 1 oraz Zadania 2. Roboty budowlane dla Zadania 1 jak również dla Zadania 2 należy skoordynować z realizowaną inwestycją pn. ,, Przebudowa ul. Olszowej w Strzegomiu” w ramach zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej 110734D – ul. Olszowa w Strzegomiu – etap 1”. 2.9 Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty. Minimalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji i rękojmi wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca zobowiązany jest również udzielić gwarancji na wbudowane materiały, elementy i zamontowane oraz dostarczone urządzenia na okres jak w udzielonej gwarancji na roboty budowlane. 2.10 Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym: za przebieg i terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi - określonymi dla przedmiotu zamówienia, spełnienie innych wymagań wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację zadania. 2.11 W przypadku stwierdzenia, że prace wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odstąpić od zapłaty i zażądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy. 2.12 Zamawiający dopuszcza częściowe składanie ofert tj. Wykonawca może złożyć ofertę na: Zadanie 1 i Zadanie 2 lub tylko na Zadanie 1 lub tylko na Zadanie 2. 2.13 Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie placu budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, 3) doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, wywiezienie gruzu na składowisko odpadów i utylizację odpadów budowlanych,4) projekt organizacji ruchu na czas trwania robót, 5) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, 6) demontaż obiektów tymczasowych, 7) uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi, 2.14 Obsługa geodezyjna przedsięwzięcia jest po stronie Wykonawcy robót. Inwentaryzacja geodezyjna powinna być uzgodniona osobno dla każdego zadania. 2.15 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na co najmniej 4 dni przed dokonaniem odbioru końcowego mapy geodezyjne inwentaryzacji powykonawczej w jednym egzemplarzu z potwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Świdnicy - Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru, że zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 2.16 Zamawiający nie wskazuje lokalizacji i współrzędnych punktów głównych trasy oraz reperów w terenie. Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za ochronę punktów pomiarowych do chwili odbioru końcowego robót. Uszkodzone lub zniszczone znaki geodezyjne Wykonawca odtworzy i utrwali na własny koszt. 2.17 Opłaty za nadzory jednostek branżowych leżą po stronie Wykonawcy. 2.18 Wykonawca zobowiązany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (w tym m in.: Tauron Dystrybucja S.A Oddział w Wałbrzychu, Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. z siedzibą w Strzegomiu, Telefonia Dialog Sp. z o.o., Orange Polska SA., Polską Spółkę Gazownictwa sp z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy we Wrocławiu, Gazownię w Wałbrzychu, Tauron Dystrybucja Serwis Spółka Akcyjna) o zamierzonych terminach rozpoczęcia robót. Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy je zgłosić do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac. 2.19 Wykonawca zobowiązany będzie do udostępnienia placu budowy firmie Tauron Dystrybucja S.A., Polskiej Spółce Gazownictwa sp z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy we Wrocławiu, Gazowni w Wałbrzychu, Wodociągom i Kanalizacji Sp. z o.o. w Strzegomiu, Telefonii Dialog Sp. z o.o., Orange Polska SA. 2.20 Wykonawca powinien zapewnić dostęp do posesji zlokalizowanych przy przebudowywanej ulicy również w trakcie realizacji inwestycji. 2.21 Roboty należy prowadzić zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować odpady powstałe w trakcie realizacji inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.22 Zamawiający zapewnia nadzór inwestorski. 2.23 Wykonawca po podpisaniu umowy w terminie 14 dni dostarczy harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy, który stanowić będzie Załącznik do umowy z Zamawiającym. 2.24 Podana w ofercie cena ofertowa musi obejmować koszty wykonania robót wynikających z projektu budowlanego i wykonawczego, uzgodnień branżowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, podatek VAT oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, m.in. koszty wszystkich robót przygotowawczych i zabezpieczających, koszty utrzymania placu budowy, koszty wywozu gruzu na składowisko odpadów komunalnych oraz koszty utylizacji odpadów, koszty uzyskania uzgodnień branżowych, protokołów badań i sprawdzeń, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody oraz straty wynikłe w związku z wykonywanymi robotami. Cena ofertowa jest to wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie całego przedmiotu zamówienia w określonym terminie wraz z podatkiem VAT. 2.25 Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Pzp, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. 2.26 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż: 650 000,00 zł dla Zadania 1, 1 300 000,00 zł dla Zadania 2. Ubezpieczenie OC winno obejmować również szkody wyrządzone przez wszystkich Podwykonawców lub dalszych Podwykonawców. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu, w terminie 14 dni od zawarcia umowy kopię polisy ubezpieczeniowej. 2.27 Zatrudnienie na umowę o pracę:Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty przygotowawcze i ziemne,b) roboty nawierzchniowe i wykończeniowych,c) roboty związane z wprowadzeniem urządzeń bezpieczeństwa ruchu,d) roboty kanalizacyjne 2.28 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.27 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.29 W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 2.27 SIWZ w trakcie realizacji zamówienia:•oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisem osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy lub/i;•poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy w/w oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - powinna jednak zawierać: imię i nazwisko osoby, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika lub/i; • zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy lub/i;•poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) 2.30 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.27 SIWZ czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 2.27 SIWZ czynności. 2.31 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, określonego w SIWZ, w wysokości: a) 10 000,00 zł (dla Zadania 1), b) 20 000,00 zł (dla Zadania 2).2Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Gmina Strzegom, 58-150 Strzegom, Rynek 38. BZ WBK S.A. O/Strzegom Nr 97 1090 2343 0000 0005 9800 0232. w tytule: WIiZP.271.21.2019.MKs wadium Zadanie 1 i/lub WIiZP.271.21.2019.MKs wadium Zadanie 2. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5 Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 6 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek potwierdzi, że otrzymał przelew przed upływem terminu składania ofert. 7 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: od dnia ……….. - do dnia ………..", e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8 Wierzytelność z tytułu ww. gwarancji lub poręczenia nie może być przedmiotem przelewu na rzecz osoby trzeciej. 9 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 10 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego w celu wykazanie braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia , w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach