Przetargi.pl
Przebudowa ciągu dróg gminnych 107398L ul. Borówkowa i 112416L ul. Malinowa w miejscowości Turka oraz przebudowa ciągu dróg wewnętrznych na działce ewidencyjnej nr 1273/14 w miejscowości Turka odcinek 1 i 4.

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Lublin, Jakubowice Murowane
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200 , fax. +48(81) 7465001
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Lublin, woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 478 17 50, +48782333200, fax. +48(81) 7465001
    REGON: 43102015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu dróg gminnych 107398L ul. Borówkowa i 112416L ul. Malinowa w miejscowości Turka oraz przebudowa ciągu dróg wewnętrznych na działce ewidencyjnej nr 1273/14 w miejscowości Turka odcinek 1 i 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    <br />1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ciągu dróg gminnych 107398L ul. Borówkowa i 112416L ul. Malinowa w miejscowości Turka oraz przebudowa ciągu dróg wewnętrznych na działce ewidencyjnej nr 1273/14 w miejscowości Turka odcinek 1 i 4. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części, zgodnie z art. 36aa ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części zamówienia, na które będzie udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Ilość części, na które będą podpisane umowy zależy przede wszystkim od zaoferowanych cen i posiadanych przez zamawiającego środków. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości: <br />1.1. Część pierwsza zamówienia - „Przebudowa ciągu dróg gminnych 107398L ul. Borówkowa i 112416L ul. Malinowa w miejscowości Turka” swoim zakresem obejmuje w szczególności: <br />- przebudowa ul. Borówkowej o nawierzchni bitumicznej, szerokości jezdni 5,0 m, z obustronnym krawężnikiem i jednostronnym chodnikiem, długości około 163m, <br />- przebudowa ul. Malinowej o nawierzchni bitumicznej, szerokości jezdni 5,0 m, z obustronnym krawężnikiem i jednostronnym chodnikiem, długości około 165m, <br />- przebudowa skrzyżowania ulic Malinowa /Borówkowa i połącznie przebudowywanych dróg z drogami istniejącymi, <br />- wykonanie nowych chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, <br />- wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, <br />- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, <br />- regulacja wysokościowa istniejących elementów uzbrojenia sieci wodociągowej, telekomunikacyjnej i sanitarnej (zasuwy, zawory, włazy studni), <br />- wykonanie elementów odwodnienia. <br />Orientacyjne ilości nawierzchni: <br />- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm - około 1784m2 <br />- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa gr. 20cm i warstwie piaskowo-cementowej gr. 16cm - około 1784m2 <br />- nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8cm (zjazdy) na podbudowie z kruszywa gr. 15cm i warstwie piaskowo-cementowej gr. 16cm łącznie około 230m2, <br />- nawierzchnie chodników z kostki betonowej gr. 6cm na warstwie piaskowo-cementowej gr. 15cm - około 559m2, <br />- krawężniki betonowe łącznie około 681m, <br />- obrzeża chodnikowe łącznie około 676m, <br />- humusowanie i obsianie terenu mieszanką traw - około 2590m2. <br />1.2. Część druga zamówienia - „Przebudowa ciągu dróg wewnętrznych na działce ewidencyjnej nr 1273/14 w miejscowości Turka odcinek 1 i 4” swoim zakresem obejmuje w szczególności: <br />- przebudowa drogi o nawierzchni bitumicznej, szerokości jezdni 5,0 m, z jednostronnym chodnikiem (obustronny na skrzyżowaniach), długości około 514m, <br />- przebudowa skrzyżowań z dwiema drogami wewnętrznymi i połącznie przebudowywanej drogi z drogą istniejącą, <br />- wykonanie nowych chodników o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm, <br />- wykonanie zjazdów indywidualnych o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, <br />- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, <br />- regulacja wysokościowa istniejących elementów uzbrojenia sieci wodociągowej, gazowej i sanitarnej (zasuwy, zawory, włazy studni) oraz przestawienie hydrantu, <br />- zabezpieczenie istniejących kabli rurami osłonowymi dwudzielnymi 110mm, <br />- ułożenie kanału technologicznego pod kabel internetowy, <br />- wykonanie elementów kanalizacji deszczowej. <br />Orientacyjne ilości: <br />- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 5 cm na podbudowie z kruszywa gr. 15cm i warstwie piaskowo-cementowej gr. 17cm - około 2674m2 <br />- nawierzchnie z kostki betonowej gr. 8cm (zjazdy) na podbudowie z kruszywa gr. 15cm i warstwie piaskowo-cementowej gr. 15cm łącznie około 485m2, <br />- nawierzchnie chodników z kostki betonowej gr. 6cm na warstwie piaskowo-cementowej gr. 15cm - około 485m2, <br />- krawężniki betonowe łącznie około 935m, <br />- obrzeża chodnikowe łącznie około 646m, <br />- utwardzenie poboczy kruszywem łamanym około276m2, <br />- humusowanie i obsianie terenu mieszanką traw - około 890m2, <br />- studnie chłonne średnicy 1000mm i głębokości 2,5m - 2 szt. (połączone), <br />- kanał technologiczny pod kabel internetowy A160PS - 508m, <br />- rury osłonowymi dwudzielnymi 110mm. <br />Dokumentacja projektowa obejmuje również odcinki dróg, które nie są objęte niniejszą częścią zamówienia. Bieżący etap pierwszy budowy obejmuje odcinki dróg nr 1 i 4 na działce ewidencyjnej nr 1273/14 oraz włączenie do istniejącej drogi. Chodniki na końcu zakresu bieżącego etapu wykonania zabezpieczyć obrzeżami. <br />2. Materiał z rozbiórki (dla obu części zamówienia) nie przeznaczony do ponownego wbudowania: kruszywo, destrukt, frezowany asfalt - do przekazania zamawiającemu z dowozem na odległość do 10km (zmiana w stosunku do przedmiaru robót). <br />3. Przedmiot zamówienia dla obu części zamówienia obejmuje wykonanie na koszt wykonawcy monitoringu wizyjnego (kamerowanie) z zapisem na płycie DVD sieci kanalizacyjnej występującej w drodze przed rozpoczęciem robót (siec oczyszczona przez zamawiającego) i po zakończeniu robót. W przypadku, gdy monitoring potwierdzi, że do kanalizacji trafiły odpady z budowy drogi, zamawiający odmówi odbioru inwestycji do czasu oczyszczenie kanalizacji i wykazania przy pomocy kolejnego monitoringu, że zanieczyszczenia zostały usunięte. Wykonawca może zrezygnować z wykonania pierwszego monitoringu przed rozpoczęciem robót, jednak bierze wtedy odpowiedzialność za ewentualne istniejące zanieczyszczenia. W przypadku, gdy monitoring przed rozpoczęciem robót wykaże zanieczyszczenia, zamawiający oczyści cieć i dokona kolejnego monitoringu na własny koszt. <br />4. Przedmiot zamówienia dla obu części zamówienia obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat). Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót. Przedmiot zamówienia obejmuje również zapewnienie na własny koszt pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie. <br />5. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy w formie pisemnej (wg załącznika do siwz) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Oświadczenie stanowi część formularza ofertowego. W przypadku długiej listy podwykonawców wykonawca może dołączyć odrębne oświadczenie. 3. Opis „rozwiązań równoważnych" potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub rejestrów ogólnie dostępnych. 6. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach