Przetargi.pl
Przebudowa ciągów komunikacyjnych i budowa utwardzeń powierzchni placów w m. Dolice, Krępcewo, Lipka, Mogilica i Rzeplino

Gmina Dolice ogłasza przetarg

  • Adres: 73-115 Dolice, ul. Ogrodowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 915 640 129 , fax. 915 640 237
  • Data zamieszczenia: 2020-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dolice
    ul. Ogrodowa 16
    73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 915 640 129, fax. 915 640 237
    REGON: 81168565100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągów komunikacyjnych i budowa utwardzeń powierzchni placów w m. Dolice, Krępcewo, Lipka, Mogilica i Rzeplino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA 1) Wykonanie robót budowlanych polegających na utwardzeniu ciągów komunikacyjnych na cmentarzu komunalnym w Dolicach dz. nr 228 i 229/12 obręb Dolice, Gmina Dolice. UWAGA – Zamówieniu podlega wykonanie odcinka CDE i DF W ramach prowadzonego postępowania przewiduje się utwardzenie ciągów komunikacyjnych przebiegających na działkach jw. o następujących oznaczenia i długościach: - ciąg C-D-E o długości 95,85 m ciągu DF o długości 22,44m z końcowym poszerzeniem przeznaczonym na plac śmietnikowy o wym. 4,0x6,0 m i skosem najazdowym długości 3,0 m. Szerokość ciągu 3,50m. Przeznaczone do wykonania ciągi należy połączyć z ciągami istniejącym w punktach C i E zgodnie z dokumentacją projektową. Zamawiający wymaga wykonania w ramach zamówienia dodatkowych punktów czerpania wody w okolicy punktu C i D (roboty ziemne, rurociąg PE fi 32mm 2x35m, przejście PE/stal 2x, 2x15mm zawory czerpalne) wraz z wykonaniem utwardzenia analogicznego do przedstawionego w hm 0+73,4 odcinka AB dokumentacji projektowej. Konstrukcje nawierzchni Jezdnia ciągu komunikacyjnego - część centralna (lita kostka) - nawierzchnia z kostki betonowej grub. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm, - warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm. Jezdnia ciągu komunikacyjnego – część krawędziowa (pasy ażurowe) - nawierzchnia z płyt betonowych ażurowych 40x60 cm grub. 10 cm, otwory wypełnione żwirem frakcji 4/8 mm, - podsypka piaskowa grub. 3 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm, - warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm. Nawierzchnia placu śmietnikowego - warstwa ścieralna z kostki betonowej grub. 8 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5 cm, - warstwa podbudowy z chudego betonu cementowego klasy C8/10grub. 15 cm, - warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>=8 m/d grub. 20 cm. Szczegółowy zakres robót przedstawiono w załączniku nr 6 Dokumentacja projektowa, która zawiera przedmiary robót i STWiOR. 2) Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie pieszojezdni dz. geod. nr 52/9 obręb Rzeplino dojazd do budynku nr 10 W ramach prowadzonego postępowania przewiduje się utwardzenie drogi wewnętrznej dz. nr 52/9 oraz część działki 68/2 polegającego na wykonaniu drogi dojazdowej do budynku nr 10 w m. Rzeplino, długość ciągu około 47mb, projektowana szerokość 3,0m szczegółowy zakres robót przedstawiono w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. - nawierzchnia z kostki betonowej grub. 6 cm, - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm, - warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm. UWAGA: Zamawiający dostarczy i przekaże do wbudowania wybranemu Wykonawcy kostkę betonową w ilość niezbędnej do wykonania zadania. 3) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wewnętrznej dojazdowej do cmentarza w m Krępcewo dz. nr 249 Projektowana jezdnia długości 57,7m i szerokości od 5,0 do 3,5m. Jezdnia - warstwa ścieralna z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm, - podsypka piaskowo-cementowa grub. 5 cm, - warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm wg PN-S-06102:1997, - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa grub. 15 cm wg PN-S-96012:1997, Pobocza - warstwa kruszywa grub. 10 cm w miejscu pasów gruntowych, - przełożenie bruku w miejscu istniejącej nawierzchni brukowej. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa, STWiORB oraz pomocniczo przedmiar, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający dostarczy i przekaże do wbudowania wybranemu Wykonawcy kostkę betonową szarą gr. 8cm w ilości 209 m2, krawężniki drogowe 15/30/100 w ilości 108szt i najazdowe szt. 8. 2. CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA 1) Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie nawierzchni chodnika ul Dworcowa w m. Dolice dz. nr 63, 26, 53 W ramach prowadzonego postępowania przewiduje się wymianę istniejących płytek chodnikowych 35x35x5 szerokości ok. 1,6m, trzech zjazdów wykonanych z trylinki, wbudowanie obrzeży chodnikowych od strony działek prywatnych, krawężników od strony jezdni i na obramowaniu wjazdów oraz uszczelnienia masą bitumiczną połączenia krawężnika betonowego z jezdnią. Projektowane konstrukcje: - chodnik - warstwa ścieralna z kostki betonowej grubości 6cm kolor szary, - podsypka cementowo piaskowa grub. 5cm, - warstwa odsączająca z materiałów mrozoodpornych o współczynniku filtracji k>= 8 m/d grub. 20 cm, - zjazdy - warstwa ścieralna z kostki betonowej grubości 8cm kolor czerwony, - podsypka cementowo piaskowa grub. 5cm, - warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego, stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm wg PN-S-06102:1997, - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gru. 10 cm. Całkowita długość przebudowy wynosi 303,5mb z czego odcinek około 42m został już wykonany, odcinek podlegający zleceniu: początek zgodnie z planem zagospodarowania załącznik nr … do siwz zakończenie na wysokości słupa oświetleniowego przy granicy działek 44/16 i 44/15. UWAGA: Zamawiający dostarczy i przekaże do wbudowania wybranemu Wykonawcy kostkę betonową szarą gr. 6cm w ilości 310,4 m2, kostkę betonową czerwoną gr. 8cm w ilości 71 m2, obrzeża betonowe 20/6/100 w ilości 212mb, krawężniki drogowe 15/30/100 w ilości 195szt i najazdowe szt. 90. Szczegółowy zakres robót przedstawia opis, plan zagospodarowania i przedmiary, które stanowią załącznik nr 9 do siwz. 2) Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi wewnętrznej w m Rzeplino dz. nr 221/8 (etap od km 0+275,09 do 0+337,10) Projektowana jezdnia długości 62m i szerokości od 5,0 do 4,5m z obustronnym poboczem częściowo wzmocnionymi płytami ażurowymi 60/40/8. Jezdnia o nowej konstrukcji - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S grub. 4 cm wg PN-EN 13108-1 i WT-2 - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W grub. 4 cm wg PN-EN 13108-1 i WT-2 - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 20 cm wg PN-S-06102:1997 - ulepszone podłoże z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa grub. 15 cm wg PN-S-96012:1997. UWAGA: Zamawiający dopuszcza wykonanie warstwy ścieralnej z kostki betonowej gr. 8cm w kolorze szarym na podsypce piaskowo-cementowa grub. 5 cm i podbudowie jak wyżej. Szczegółowy zakres robót przedstawia dokumentacja projektowa, STWiORB oraz pomocniczo przedmiar załącznik nr 10 do SIWZ. 3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu utwardzenia powierzchni pod wiatą rekreacyjną w m. Mogilica dz. nr 15/12 Projektowane utwardzenie posiada kształt sześciokąta (foremnego) o boku 6m, centralnie na środku którego znajduje się wydzielone stanowisko na ognisko o średnicy 2,10m niepodlegające utwardzeniu, całkowita powierzchnia utwardzenia 90m2, po obwodzie utwardzenie zabezpieczone obrzeżem 20x6cm łącznie 36mb. Zamówienie obejmuje wykonanie korytowania - głębokości 20cm, wykonanie podsypki piaskowej – głębokości 10cm, nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej – 90m2 i inne prace porządkowe. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar załącznik nr 11 do SIWZ. 4) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu utwardzenia powierzchni pod wiatą rekreacyjną i przed kontenerem w m. Lipka dz. nr 68/1 Projektowane utwardzenie posiada kształt dwu prostokątów o łącznej powierzchni utwardzenia 36,1m2 obramowanego obrzeżem betonowym 24,2mb. Zamówienie obejmuje wykonanie korytowania - głębokości 20cm, wykonanie podsypki piaskowej – głębokości 10cm, nawierzchni z kostki betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo piaskowej i inne prace porządkowe. Szczegółowy zakres robót przedstawia przedmiar załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) jeżeli oferta dotyczy całości zamówienia lub odpowiednio: 1) 2.000,00 jeżeli oferta dotyczy tylko części I zamówienia, 2) 2.000,00 jeżeli oferta dotyczy tylko części II zamówienia, Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego na rachunek bankowy Zamawiającego w Pyrzycko-Stargardzkim Banku Spółdzielczym oddział Dolice, nr 78 9387 1026 2600 0358 2000 0030. W celu możliwości ustalenia przez Zamawiającego, którego przetargu wadium dotyczy na dowodzie przelewu należy podać pełną nazwę przetargu lub sygnaturę niniejszego postępowania ZP-271.08.2020. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310 z późn.zm.) - do Skarbnika Gminy w pok. nr 29 od poniedziałku do piątku od 7.30 – 15.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika (pkt 2 ppkt 1). 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia – Gminy Dolice) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazana osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i jest zobowiązany, zgodnie z Rozdziałem V pkt 5 ppkt 1 siwz do złożenia wskazanych tam dokumentów, to zgodnie z § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 z późn.zm.) zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt 2-4 ww. Rozporządzenia: – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. Dokumenty, o których mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b ww. Rozporządzenia, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 ww. Rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis §7 ust. 2 ww. Rozporządzenia stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach