Przetargi.pl
Przebudowa chodników w mieście Świdnica

Prezydent Miasta Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58100 Świdnica, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 562 850 , fax. 748 523 110
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Świdnicy
    ul. Armii Krajowej 49
    58100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 748 562 850, fax. 748 523 110
    REGON: 57958900000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodników w mieście Świdnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. „Przebudowa chodników w mieście Świdnica” 2. Zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa chodników w mieście Świdnica”, obejmuje: 1) wykonanie robót drogowych objętych Zgłoszeniem robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Świdnicy, 2) wykonanie oświetlenia na ul. Karola Marcinkowskiego objętego decyzją pozwolenia na budowę nr 1682/2017 z dnia 07 listopada 2017 r. 3. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę chodników na ulicach 1) ul. Karola Marcinkowskiego – zgodnie z rys. nr 1, 2) ul. Emilii Plater – zgodnie z rys. nr 2, 3) ul. Ofiar Oświęcimskich – zgodnie z rys. nr 3, 4) ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego – zgodnie z rys. nr 4 5) ul. Józefa Bema – zgodnie z rys. nr 5 6) ul. Mikołaja Kopernika – zgodnie z rys. nr 6 4. Przedmiot umowy usytuowany jest w n/w lokalizacjach: 1) ul. Karola Marcinkowskiego - działka nr 265, AM-10; obr. ewid. 0001 Osiedle Młodych, 2) ul. Emilii Plater - działki nr 263 i 323, AM-10; obr. ewid. 0001 Osiedle Młodych, 3) ul. Ofiar Oświęcimskich - działka nr 55, AM-1; obr. ewid. 0005 Zachód, 4) ul. Mieczysława Kozara-Słobódzkiego - działka nr 277, AM-9; obr. ewid. 0001 Osiedle Młodych, 5) ul. Józefa Bema - działki nr 866 i 424, AM-8; obr. ewid. 0001 Osiedle Młodych, 6) ul. Mikołaja Kopernika - działki nr 343 i 868; AM-14; obr. ewid. 0003 Fabryczna, 5. Przedmiot umowy został szczegółowo opisany w Dokumentacji stanowiącej Załącznik 9 do SIWZ, obejmującej: 1) dokumentację branży drogowej, w tym: a) rysunki: - zakres obszarowy poszczególnych chodników – rysunki 1-6, - lokalizacja chodników – rysunek nr 9 - konstrukcja – rys. 7 i 8 b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), 2) dokumentację branży elektrycznej pn. „Budowa z przebudową oświetlenia ulicy Karola Marcinkowskiego w Świdnicy:, obejmującą: a) Projekt budowlany, b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót branży elektrycznej sporządzoną przez MZ- Projekt Biuro Inżynierskie Mariusz Zygmunt, z siedzibą: ul. Różana 1, 58-100 Świdnica. 6. W zakres zadania wchodzi przebudowa chodników na n/w ulicach : a) całkowita powierzchnia chodników przewidzianych do przebudowy – ok. 2.261,13 m2 b) całkowita długość chodników przewidzianych do przebudowy – ok. 803,00 mb 1) ul. Karola Marcinkowskiego – przebudowa chodnika polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni z klinkieru drogowego na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm  łączna długość odcinka do przebudowy – 297 m  łączna powierzchnia chodników do przebudowy – 942,13 m2 Roboty budowlane obejmują: a) usunięcie obecnej nawierzchni wraz z jej wywozem na wysypisko b) demontaż istniejących krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej c) demontaż ław pod krawężniki z betonu d) demontaż obrzeży betonowych na podsypce piaskowej e) wykonanie koryt pod chodniki wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża f) ułożenie nowych krawężników betonowych g) ułożenie nowych obrzeży betonowych h) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wg rys. 7 i) regulacja pionowa studzienek telefonicznych j) regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych k) regulacja pionowa włazów kanałowych l) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika mieszanką mineralno-asfaltową na szer. ok 0,5m 2) ul. Emilii Plater - przebudowa chodnika od strony budynków, polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni betonowej o gr. ok. 12 cm na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm  łączna długość odcinka do przebudowy - ok. 93 mb  łączna pow. chodników do przebudowy – ok . 356 m2 Roboty budowlane obejmują: a) usunięcie obecnej nawierzchni wraz jej z wywozem na wysypisko b) demontaż istniejących krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej c) demontaż ław pod krawężniki z betonu d) demontaż obrzeży betonowych na podsypce piaskowej e) wykonanie koryt pod chodniki wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża f) ułożenie nowych krawężników betonowych g) ułożenie nowych obrzeży betonowych h) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wg rys. 7 i) regulacja pionowa studzienek telefonicznych j) remont cząstkowy chodników przyległych k) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika mieszanką mineralno-asfaltową na szer. ok 0,5m l) renowacja uszkodzonych zieleńców (humusowanie i obsianie trawą przy obrzeżu na 0,5 m) 3) ul. Ofiar Oświęcimskich - przebudowa chodnika polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni betonowej o gr. ok. 12 cm, nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 i klinkieru drogowego na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm.  łączna długość odcinka do przebudowy - ok. 132 mb  łączna pow. chodników do przebudowy – ok. 349 m2 Roboty budowlane obejmują: a) usunięcie obecnej nawierzchni wraz jej z wywozem na wysypisko b) demontaż obrzeży betonowych na podsypce piaskowej c) demontaż ław pod krawężniki z betonu d) wykonanie koryt pod chodniki wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża e) ułożenie nowych obrzeży betonowych f) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wg rys. 7 g) regulacja pionowa studzienek telefonicznych i kanalizacyjnych h) renowacja uszkodzonych zieleńców (humusowanie i obsianie trawą przy obrzeżu na 0,5 m) 4) ul. Kozara Słobódzkiego - przebudowa chodnika polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm.  łączna długość odcinka do przebudowy - ok. 73 mb  łączna pow. chodników do przebudowy – ok. 110 m2 Roboty budowlane obejmują: a) usunięcie obecnej nawierzchni wraz jej z wywozem na wysypisko b) demontaż istniejących krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej c) demontaż ław pod krawężniki z betonu d) demontaż obrzeży betonowych na podsypce piaskowej e) wykonanie koryt pod chodniki wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża f) ułożenie nowych krawężników betonowych g) ułożenie nowych obrzeży betonowych h) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wg rys. 7 i) remont cząstkowy chodników przyległych j) renowacja uszkodzonych zieleńców (humusowanie i obsianie trawą przy obrzeżu na 0,5 m) 5) ul. Józefa Bema - przebudowa chodnika polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm  łączna długość odcinka do przebudowy - ok. 30 mb  łączna pow. chodników do przebudowy – 108 ok. m2 Roboty budowlane obejmują: a) karczowanie pni drzew z wywozem karpiny b) usunięcie obecnej nawierzchni wraz jej z wywozem na wysypisko c) demontaż istniejących krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej d) demontaż ław pod krawężniki z betonu e) demontaż obrzeży betonowych na podsypce piaskowej f) wykonanie koryt pod chodniki wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża g) podbudowa betonowa bez dylatacji 12 cm h) ułożenie nowych krawężników betonowych i) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm wg rys. 7 j) renowacja uszkodzonych zieleńców (humusowanie i obsianie trawą przy obrzeżu na 0,5 m) 6) ul. Mikołaja Kopernika - przebudowa chodnika polegająca na wymianie istniejącej nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm  łączna długość odcinka do przebudowy - ok. 178 mb  łączna pow. do przebudowy – ok. 396 m2 Roboty budowlane obejmują: a) usunięcie obecnej nawierzchni wraz jej z wywozem na wysypisko b) demontaż istniejących krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej c) demontaż ław pod krawężniki z betonu d) demontaż obrzeży betonowych na podsypce piaskowej e) wykonanie koryt pod chodniki i podjazd wraz z wywozem urobku oraz zagęszczeniem i wyprofilowaniem podłoża; f) przestawienie krawężników kamiennych g) ułożenie nowych obrzeży betonowych h) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm  chodniki (kostka szara) – wg rys. 7  wjazd (kostka czerwona) – wg rys. 8 i) remont cząstkowy chodników przyległych j) regulacja pionowa studzienek telefonicznych k) regulacja pionowa zaworów wodociągowych i gazowych l) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej wzdłuż krawężnika mieszanką mineralno-asfaltową na szer. ok 0,5m m) renowacja uszkodzonych zieleńców (humusowanie i obsianie trawą przy obrzeżu na 0,5 m). 7. Ponadto Wykonawca każdego z zadań zobowiązany jest do: 1) opracowania na własny koszt projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. 2003 r. Nr 58 poz.515 ze zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003 r. Nr 177 poz.1729); projekt tymczasowej organizacji ruchu należy uzgodnić z Zamawiającym, 2) obsługi geodezyjnej budowy a w szczególności sporządzenia po wykonaniu przedmiotu zamówienia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenia oryginału do Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy, a kopii do Zamawiającego. Dokumentacja powykonawcza dla Zamawiającego, a w szczególności zaktualizowany plan zagospodarowania terenu powinien być przekazany w wersji papierowej i elektronicznej, numerycznej wersji wektorowej w formie zapisu dwg, dxf lub dgn. Wykonane w ramach przedmiotu zamówienia poszczególne elementy drogi (chodniki, zjazdy) winny być zaznaczone na mapie odrębnymi kolorami. Zamawiający wymaga dostarczenia powykonawczego zestawienia dla każdego zadania oddzielnie zawierającego: - parametry wykonanych elementów drogi - długość chodników, obrzeży i krawężników; powierzchnie zjazdów; rodzaj nawierzchni poszczególnych elementów drogi, itp.), - długość wykonanych sieci oraz ich parametry (typ i przekrój kabla), - ilości i typy montowanego osprzętu i urządzeń (słupy, wysięgniki, lampy 3) zorganizowania placu budowy (( zaplecze, pobór energii, wody, dozorowanie itd.), 4) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas budowy, 5) bieżącego wywozu materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów oraz i ich unieszkodliwienie o ile będzie to konieczne (do 10 km), 6) utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały, wykonania inwentaryzacji i przeglądu stanu zerowego dróg przeznaczonych do transportu oraz ustalenia z odpowiednimi zarządcami sposobu korzystania z uzgodnionych dróg. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową. 7) wykonania we własnym zakresie dokumentacji fotograficznej oraz inwentaryzacji przyległego terenu celem oddalenia ewentualnych roszczeń właścicieli, dotyczących uszkodzeń spowodowanych przeprowadzonymi robotami – jeżeli Wykonawca nie dopełni tego warunku, w przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych właścicieli nieruchomości, Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy uszkodzeń na własny koszt; w przypadku ewentualnych uzasadnionych roszczeń ze strony właścicieli nieruchomości, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usuwania, w sposób docelowy, uszkodzeń i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, co nie podlega odrębnej zapłacie i nie jest wliczone w cenę kontraktową 8) uporządkowanie i doprowadzenie do stanu pierwotnego terenu sąsiadującego z placem budowy po zakończeniu wszystkich robót objętych zamówieniem, 9) niezwłocznego zawiadamiania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach wynikłych w trakcie prowadzenia robót, 10) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 11) zabezpieczenia wszystkich drzew i krzewów, w pobliżu których będą prowadzone roboty ziemne – o ile okaże się to konieczne 12) wykonywania wszelkich, innych czynności wynikających ze specyfiki danych robót. Uwaga !  Prace budowlane będą prowadzone na całym obszarze objętym przedmiotem zamówienia w sposób pozwalający na utrzymanie ruchu obsługującego przyległe tereny. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dostępu do wszystkich nieruchomości dla osób pieszych przez cały okres trwania budowy a także, w miarę możliwości technologicznych, do umożliwienia przez ten okres dojazdu do nieruchomości oraz dostaw towaru; jeżeli ze względów technologicznych zaistnieje konieczność wstrzymania dojazdu do nieruchomości – Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie zainteresowane strony.  Wszelkie prace w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletechniczne, energetyczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, gazowe) należy prowadzić ręcznie, pod nadzorem przedstawiciela, wskazanego przez właściciela sieci. Przed rozpoczęciem robót przebiegających w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu, należy próbnymi przekopami ustalić położenie tych sieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PeKaO. S.A. I Oddział w Świdnicy nr rachunku 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr P-75/VII/18 na wykonanie zadania pn. „Przebudowa chodników w mieście Świdnica” 4. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z systemu umożliwiającego dokonywanie natychmiastowych przelewów między kontami w różnych bankach, Wykonawca zobowiązany jest tak opisać tytuł przelewu aby wynikało z niego kto wpłaca wadium i jakiego przetargu dotyczy wpłata. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. X. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający: 1) zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) wymaga aby w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – dokument potwierdzający wniesienie wadium został dołączony w oryginale do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 2) pisemne zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach