Przetargi.pl
Przebudowa chodników i parkingów przy ul. Stilonowej 1-12 w Gorzowie Wlkp.

Miasto Gorzów Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 3-4
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7355576 , fax. 095 7355612
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorzów Wlkp.
    ul. Sikorskiego 3-4 3-4
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7355576, fax. 095 7355612
    REGON: 21096668000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa chodników i parkingów przy ul. Stilonowej 1-12 w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie chodników wraz z rozbiórką schodów oraz utwardzeniem powierzchni pod parkingi przy ul. Stilonowej 1-12 w Gorzowie Wlkp., przeprowadzane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa chodników i parkingów przy ul. Stilonowej 1-12. Roboty budowlane będą przeprowadzane w oparciu:zgłoszenie wykonania robót budowlanych nie wymagających decyzji pozwolenia na budowę złożone 22 maja 2015 roku w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.; zawiadomienia o nie wniesieniu sprzeciwu do realizacji robót z dnia 19.06.2015 r. WAB-I.6743.1.185.2015. MB. Remont realizowany będzie na dz. ewid. nr: 1185, 2311/2, 1195, 2310 i 1191- właściciel Miasto Gorzów Wlkp., dz. ewid. nr 1192 - właściciel Miasto Gorzów Wlkp., użytkowanie wieczyste Wspólnota Mieszkaniowa przy ul. Stilonowej 13-15. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę istniejących chodników, krawężników i obrzeży, wykonanie umocnienia terenu z betonowych płyt ażurowych i betonowej kostki brukowej. Zamówienie obejmuje także rozbiórkę istniejących schodów i części murku oporowego wraz z przebudową istniejącego chodnika oraz wykonaniem fragmentu murku oporowego. W zakresie przedmiotu zamówienia, wykonywane będą w szczególności roboty: a) rozbiórka nawierzchni chodników, krawężników, schodów betonowych i murków oporowych, b) zdjęcie humusu pod utwardzeniem terenu, c) usunięcie krzewów kolidujących z projektowanym utwardzeniem, d) wykonanie wymiany gruntu e) ułożenie krawężników, oporników, obrzeży betonowych f) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5mm oraz 0/63mm g) wykonanie nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej, h) wykonanie utwardzenia terenu z płyt ażurowych i betonowej kostki brukowej, i) wykonanie palisady oraz murku oporowego, j) wykonanie humusowania wraz z obsianiem mieszanką traw niskich k) ustawienie ławek na fundamentach betonowych, l) wykonanie regulacji studzienek kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych oraz włazów kanalizacji teletechnicznej. Szczegółowy zakres robót i technologię wykonania określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), Projekt budowlany, rysunki techniczne będące integralną ich częścią i załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności. Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowią integralną część SIWZ. Obowiązki Wykonawcy zostały szczegółowo określone we wzorze umowy, będącym załącznikiem nr 1 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego - zgodnie z zapisami umowy, a szczególności: 1) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt wykona wszelkie roboty budowlane związane z wykonaniem remontu chodników wraz z rozbiórką schodów oraz utwardzeniem powierzchni pod parkingi przy ul. Stilonowej 1-12 w Gorzowie Wlkp., w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa chodników i parkingów przy ul. Stilonowej 1-12 Zamawiającego dotyczące zasad kontroli jakości robót: a) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę wykonywanych robót i jakości wbudowywanych materiałów, b) Wykonawca winien opracować i przedstawić do aprobaty Nadzorowi Inwestorskiemu program zapewnienia jakości, w którym przedstawi zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i organizacyjne gwarantujące wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz poleceniami Nadzoru Inwestorskiego. Program zapewnienia jakości winien zawierać wszystkie elementy przedstawione w STWiOR. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia winien jest: a) objąć pielęgnacją nasadzenia - zieleń (trawniki) przez okres 1 roku od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, a w przypadku gdy okres ten kończyłby się w miesiącach zimowych grudzień-luty należy okres pielęgnacji wydłużyć do miesiąca maja roku następnego - pielęgnacja zgodnie z wytycznymi określonymi w załączniku do SIWZ, Wymagania Zamawiającego dotyczące Dokumentacji Powykonawczej: Wykonawca opracuje w 3 egz. w wersji drukowanej i w 1 egz. w wersji elektronicznej dokumentację powykonawczą opracowaną zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i zapisami umowy, zawierającą w szczególności: a) wszelkie pozwolenia, zaświadczenia, protokoły urzędowe związane z realizacją robót wynikające z Prawa budowlanego, zgłoszenie zakończenia robót, powiadomienia odpowiednich instytucji wynikające z Prawa Budowlanego, c) inwentaryzację geodezyjna powykonawczą wszystkich robót, opracowaną na aktualnym planie sytuacyjno - wysokościowym, w kolorze, z wyliczeniem ilości wszystkich robót wykonanych w ramach zamówienia, d) mapę zasadniczą powstałą w oparciu o geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, opatrzoną klauzulą przyjęcia do zasobu geodezyjno-kartograficznego, e) geodezyjne pomiary powykonawcze i inwentaryzacje wykonanych elementów robót, operaty geodezyjne, f) dokumentację projektową powykonawczą i STWiOR (dotyczy wszystkich robót) z naniesionymi zmianami wraz z wykazem zmian wprowadzonych w stosunku do tych dokumentów, g) rysunki i opisy uwiarygodnione przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru - operaty geodezyjne i Książkę obmiarów, h) Dziennik budowy, i) protokoły odbiorów częściowych i końcowego, j) uwagi i zalecenia nadzoru Inwestorskiego, zwłaszcza przy odbiorze robót zanikających i ulegających zakryciu i udokumentowanie realizacji jego zaleceń, k) protokoły pomiarowe, wyniki pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych oraz świadectwa kontroli jakości i atesty jakościowe wbudowanych materiałów,l) receptury i ustalenia technologiczne, m) deklaracje zgodności i certyfikaty zgodności - certyfikaty na znak bezpieczeństwa B dla materiałów i urządzeń, n) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, o) dokumenty potwierdzające zagospodarowanie materiałów rozbiórkowych - rozliczenie ilości wszystkich materiałów rozbiórkowych (przekazanych, zezłomowanych, zutylizowanych) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich zagospodarowanie. W opracowaniu należy uwzględnić ilości oraz jednostki określone w Tabeli Elementów Rozliczeniowych. Ilości materiałów wykazane w opracowaniu Wykonawcy muszą być potwierdzone przez Nadzór Inwestorski. p) kartę gwarancyjną opracowaną zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy, q) Oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, r) Oświadczenie kierownika budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy - a także, w razie korzystania: ulicy, sąsiedniej działki lub lokalu. Skompletowana dokumentacja powykonawcza winna być opracowana w formie oddzielnych opracowań uwzględniające branże: drogową, zieleń. Każde z opracowań branżowych winno być trwale spięte i mieć ponumerowane strony oraz posiadać spis treści z wykaz numeracji stron. Dokumentacja powykonawcza powinna być opracowana w sposób uwzględniający również wymogi zawarte pn. Wytyczne Wydziału Gospodarki Komunalnej i Transportu Publicznego dotyczące dokumentacji powykonawczej. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu. Informacje zdobyte podczas wizji mogą okazać się przydatne do należytego przygotowania oferty. 5) Okres gwarancji 1.Wykonawca udzieli gwarancji na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 2. Wykonawca udzieli rękojmi na okres 24 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. W przypadku, gdy Producent/Dostawca urządzeń i wyposażenia udziela gwarancji na okres krótszy niż określony w pkt 1, obowiązuje okres udzielony przez Wykonawcę - 24 miesięcy. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie się wyjaśniające i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności. Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowią integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach