Urząd Miejski w Rogoźnie ogłasza przetarg
- Adres: 64-610 Rogoźno, ul. Nowa 2
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2617193
- Data zamieszczenia: 2009-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Rogoźnie
ul. Nowa 2 2
64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie
tel. 067 2617193
REGON: 00052655800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa chodnika przy ulicy Czarnkowskiej w m. Rogoźno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje : roboty przygotowawcze obejmujące prace pomiarowe i rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie podbudowy i ustawienie krawężników, wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego, wykonanie chodników z kostki gr. 6 cm koloru czerwonego, wykonanie ścieku ulicznego z kostki betonowej gr. 8 cm, regulacja pionowa studzienek ulicznych, wymiana wpustów ulicznych żeliwnych, mechaniczne karczowanie pni z oczyszczeniem terenu z pozostałości po wykarczowaniu, wykonanie robót geodezyjnych, pomiarowych i inwentaryzacyjnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. Posiadają niezbędne uprawnienia, zezwolenia. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 3.Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4.Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, osoby kierujące robotami należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg - co najmniej 1 osoba i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich uprawnienia oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 6.Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności min. 21 dni licząc od dnia złożenia faktury. 7.Za okres ostatnich 3 lat udokumentują wykonanie robót budowlanych odpowiadających zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . 8.Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) : 1.formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.oświadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 4.oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 5.wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 4 6.wykaz sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 7.dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8.oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 9.dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w zakresie kierowania robotami drogowymi - min. 1 osoba. 10.oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rogozno.pl link: zamowienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dr. 25 w m. Siąszyce w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa lewoskrętu od km 268,900 do km 269,050
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 72 w województwie wielkopolskim w m. Słodków w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - Przebudowa skrzyżowania z przesuniętymi wlotami, z budową lewoskrętów od km 28+050 do km 28+250 wraz z budową sygnalizacji świetlnej.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 15 w województwie wielkopolskim na odcinku Zduny - Krotoszyn - budowa ciągu pieszo- rowerowego od km 50+320 do km 53+900
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Wągrowiec
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 72 w województwie wielkopolskim na odcinku Janowice - Żdżary w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego od km 3+630 do km 3+940 (Projektuj i Buduj)
Dodano: 2016-07-25 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr 32 w województwie wielkopolskim na odcinku Drzymałowo - Ruchocice - budowa ciągu pieszo - jezdnego od km 122+000 do km 125+200 - strona prawa.
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja bieżni poliuretanowej w Młodzieżowym Ośrodku Sportowym w Poznaniu ul. Gdańska 1
Dodano: 2016-07-18 - Budowa parkingu oraz przebudowa odcinka ul. Rodakowskiego
Dodano: 2016-07-13 - ZAPROJEKTOWANIE I PRZEBUDOWA ULIC W ZAKRESIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Krańcowej w Kole. Zadanie nr 2: Przebudowa ulicy Kasztanowej w Kole. Zadanie nr 3: Przebudowa ulicy Bema w Kole. Zadanie nr 4: Przebudowa ulicy Krzywej w Kole
Dodano: 2016-07-05 - PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI SKOKÓW
Dodano: 2016-07-01