Przetargi.pl
Przebudowa budynku usługowo-mieszkalnego w zakresie parteru budynku (przychodni zdrowia) w m-ci Wołkowyja

Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-610 Polańczyk, ul. Wiejska 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4692118
  • Data zamieszczenia: 2016-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Solina z/s w Polańczyku
    ul. Wiejska 2 2
    38-610 Polańczyk, woj. podkarpackie
    tel. 013 4692118
    REGON: 00068756300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.esolina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku usługowo-mieszkalnego w zakresie parteru budynku (przychodni zdrowia) w m-ci Wołkowyja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot Inwestycji: Przebudowa pomieszczeń przychodni zdrowia oraz dojścia do budynku w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych. W budynku przychodni znajduje się jeden gabinet lekarza rodzinnego i jeden gabinet dentysty. W wyniku przebudowy na parterze budynku powstanie: WC przystosowane dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie porządkowe, WC oraz szatnia dla personelu . Ponadto z części poczekalni zostanie wydzielone miejsce na recepcję. Na zewnątrz budynku powstanie pochylnia umożliwiająca osobom niepełnosprawnym dostęp do budynku, oraz schody zewnętrzne. Parametry techniczne budynku: Parametry budynku takie jak kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość pozostają bez zmian. Program użytkowy części przebudowanej. W wyniku przebudowy budynku powstaną następujące pomieszczenia parteru (przychodni zdrowia): Zestawienie powierzchni: Lokal nr 1 przychodnia zdrowia:. Poczekalnia - rejestracja 28,81 m2, Pom. porządkowe 1,73 m2, WC dla pacjentów i NS 6,2 m2, Gabinet stomatologiczny 11,29 m2, Gabinet stomatologiczny 12,01 m2, Gabinet lekarski 18,63 m2, Gabinet zabiegowy 23,50 m2, Szatnia dla personelu 5,18 m2, WC personelu 1,39 m2 Rozwiązania budowlane konstrukcyjno-materiałowe 1. Ściany wewnętrzne działowe - należy wykonać z bloczków z betonu komórkowego gr. 12 cm odmiany 600 oraz szkieletowe z płyt G-K gr. 8cm. 2. Nadproża - nad nowymi otworami w ścianach murowanych wykonać z elementów L19. Minimalna szerokość oparcia nadproży na murze wynosi 15 cm. 3. Przewody kominowe i wentylacyjne - wentylacje należy podłączyć do istniejących przewodów wentylacyjnych. 4. Pochylnia dla NS oraz schody zewnętrzne - pochylnia dla niepełnosprawnych o pochyleniu 8% i długości 3,46 m z murkami ograniczającymi wys. 7cm i rozstawie 120 cm. Powierzchnia pochylni wykonana z kostki betonowej. Pochylnia i podest ograniczony od strony wjazdu do garażu ścianą żelbetowa. Schody zewnętrzne wykonane z kostki betonowej osadzonej na chudym betonie. 5. Izolacje: Przeciwwilgociowe: - Przeciwwilgociowa powłoka bitumiczna (strona płn. - wsch. i płn. - zach.). Termiczne: - ściany fundamentowe (strona płn. - wsch. i płn. - zach.). 5cm styrodur. 6. Stolarka - drzwi wewnętrzne - ramiak drewniany, wypełniony płyta wiórowa drążoną, obłożona obustronnie płyta HDF o grubości 4 mm oraz laminatem HPL o grubości 1,0 mm. W pomieszczeniach sanitarnych (wc) stosować skrzydła drzwiowe z kratka nawiewna. 7. Balustrada - pochylni i schodów zew. wysokość 110 cm ze stali nierdzewnej AISI 304 z rur systemu 50,8x1,5mm polerowanych, pręty wypełniające pionowe fi 12 mm w rozstawie co 12 cm. Poręcze i pochwyty dla niepełnosprawnych na pochylni z rury systemu 50,8x1,5 mm polerowane na wys. 75 cm i 90 cm w rozstawie 100 - 110 cm mocowane do balustrady. 8. Tynki wewnętrzne cementowo - wapienne kat. III. 9. Posadzki - płytki gress antypoślizgowe, klasa ścieralności V (PEI), 10. Wykładziny ścienne - w pomieszczeniach WC ściany wyłożone płytkami na wysokość minimalna 2.0 m. W pozostałych pomieszczeniu przy umywalkach i zlewach fartuch z płytek wys. 1,5 m. Płytki 20x25 cm, o nasiąkliwości wodnej E<0,5% grupa BIa, klasa ścieralności IV (PEI). 11. Malowanie i powłoki zabezpieczające - ściany wewnętrzne i sufity malowane farbami emulsyjnymi oraz farbami olejnymi - lamperie do wysokości 1,5m. Instalacje i urządzenia sanitarne: Kanalizacja sanitarna służyć będzie do odprowadzania ścieków z przyborów sanitarnych poprzez projektowane przyłącza do kanalizacji sanitarnej. Instalacja i urządzenia centralnego ogrzewania: W przebudowywanych pomieszczeniach parteru projektuje się zmianę usytuowania istniejących grzejników. Ogrzewanie pomieszczeń przewidziano z częściowym wykorzystaniem istniejących grzejników oraz nowymi grzejnikami stalowymi płytowymi umieszczonymi na ścianie pomieszczeń budynku. Jako źródło ciepła przewidziano istniejący kocioł na olej opałowy zlokalizowany w piwnicy budynku. Instalacja wod-kan: Projektuje się przebudowę istniejącej sieci wodociągowej z doprowadzeniem wody do odbiorników, z osobnym układem pomiarowym i rozprowadzeniem instalacji pomieszczeniami piwnicy. Instalacja i urządzenia wentylacyjne: Wentylacja nawiewna- w WC zastosować drzwi z umieszczoną w dolnej krawędzi kratką o wolnym przekroju: Łazienka-0,0022 m2 Wentylacja wywiewna- z pomieszczeń wykazanych w projekcie poprzez kanały wentylacyjne o przekroju 14x14cm. Instalacje i urządzenia elektryczne: Tablica bezpiecznikowa TB, Instalacja oświetlenia, Instalacja gniazd wtykowych, Instalacja odgromowa, Instalacja ochrony przeciwporażeniowej, Sprawdzenia odbiorcze, Bilans mocy Przyłącza do sieci zewnętrznych: Istniejące. Zapewnienie dostępu dla osób niepełnosprawnych: Do części przebudowywanej budynku zaprojektowano pochylnię dla osób niepełnosprawnych o spadku 8% oraz wewnątrz W.C które będzie wyposażone w poręcze ułatwiające korzystanie przez osoby niepełnosprawne.
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera się w załącznikach nr 1 (dokumentacja projektowa) i nr 2 (specyfikacja techniczna) do SIWZ.
    Wszystkie nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte w SIWZ, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty w oparciu o zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do zaprojektowanych, z zachowaniem standardów technicznych i jakościowych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz kosztorysach nakładczych. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego (art. 30 ust. 5). Obowiązek wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. Zamawiający nie wyrażą zgody, by proponowane w ofercie rozwiązania (urządzenia) równoważne były prototypami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 4 000,00 (słownie złotych: cztery tysiące złotych).
    Dopuszczalne formy wadium (art. 45 ust. 6):
    - Pieniądz (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego) nr rachunku: PBS O/Lesko 64 8642 1012 2003 1206 0654 0002
    - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    - gwarancjach bankowych,
    - gwarancjach ubezpieczeniowych,
    - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: esolina.pl/231/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach