Przetargi.pl
„Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Przytocznej – ETAP III” w ramach projektu: „Likwidacja barier w Urzędzie Gminy Przytoczna w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania”

Gmina Przytoczna ogłasza przetarg

  • Adres: 66-340 Przytoczna, ul. Rokitniańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7494310 , fax. 095 748 91 13
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytoczna
    ul. Rokitniańska 4
    66-340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7494310, fax. 095 748 91 13
    REGON: 21096682300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Przytocznej – ETAP III” w ramach projektu: „Likwidacja barier w Urzędzie Gminy Przytoczna w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: „Przebudowie budynku Urzędu Gminy w Przytocznej – ETAP III”, w ramach projektu: „Likwidacja barier w Urzędzie Gminy Przytoczna w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania”, w ramach programu: „Program wyrównywania różnic między regionami III” w obszarach B, współfinansowanego ze środków PFRON. 1. Zakres inwestycji obejmuje: 1) Przebudowę pomieszczeń na parterze budynku w tym: - kompleksową przebudowę pomieszczeń biurowych 1.7, 1.8, 1.9, 1.10, 1.20, 1.19 wraz z korytarzami, pomieszczeniami gospodarczymi i WC; - kompleksową przebudowę pomieszczenia 1.13 wraz z wydzieleniem łazienki dla osób niepełnosprawnych oraz aneksu kuchennego; 2) Przebudowę pomieszczeń na piętrze budynku: - kompleksową przebudowę pomieszczenia 2.6 – łazienki z WC, 3) Modernizacja klatki schodowej: - prace rozbiórkowe, - wykonanie nawierzchni schodów z wykładziny rulonowej, - montaż balustrad ze stali kwasoodpornej, - remont klatki schodowej; 4) Przebudowę podjazdu dla niepełnosprawnych: - prace rozbiórkowe, - wykonanie podjazdu zgodnie z normatywnymi spadkami, - montaż balustrad; 5) Oznakowanie obiektu: - czytelna tablica informacyjna z herbem i nazwą instytucji, do umieszczenia na korytarzu o wymiarach min. 800x1200 mm, z montowanymi wymiennymi tabliczkami na dystansach; tabliczki z wyszczególnionymi nazwami stanowisk oraz tabliczki z numerami pomieszczeń, płyta trwała z grawerowanymi napisami; ilość płyt odpowiadająca 2x ilości biur w budynku; - Tablica informacyjna z nazwą budynku oraz herbem na zewnątrz budynku; 6) Instalacja przyzywowa 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: 1) Projekt budowalny „Przebudowy budynku użyteczności publicznej w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania na działce 271/3 zlokalizowanej w Przytocznej, obr. Przytoczna”, załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Decyzja nr 12.2018 z dnia 15.01.2018 r. pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Międzyrzeckiego dla: „Przebudowy budynku użyteczności publicznej w zakresie umożliwienia osobom niepełnosprawnym poruszania się i komunikowania na działce 271/3 zlokalizowanej w Przytocznej, obr. Przytoczna”, załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB), załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Przedmiar robót/kosztorys ofertowy, załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Zakres prac wskazany w niniejszym zadaniu stanowi kontynuację prac – ETAP III zadania: „Przebudowy budynku Urzędu Gminy w Przytocznej”. 2) Zadanie realizowane jest na podstawie pozwolenia na budowę. 3) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączonymi dokumentacjami tj. projektem budowlanym, STWIORB oraz przedmiarem robót. 4) Wykonawca przed złożeniem oferty winien zapoznać się z miejscem prowadzenia robót. 5) Wykonawca zobowiązany jest do organizacji prac budowlanych w sposób nie zakłócający funkcjonowania placówki, która będzie czynna przez cały okres realizacji inwestycji od poniedziałku do piątku w dni robocze, w następujących godzinach: - poniedziałek, wtorek, czwartek - od 7.30 do 15.30 - środa - od 7.30 do 17.00 - piątek - od 7.30 do 14.00 6) Podczas prac należy zapewnić dostęp do co najmniej jednego czynnego sanitariatu. Remonty biur prowadzić etapowo z przemieszczeniem maksymalnie do 3 pracowników w każdym z etapów. 7) Termin prac na ciągach komunikacyjnych należy uzgodnić z Zamawiającym. 8) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt, dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. W przypadku ujęcia przez Wykonawcę w ofercie, a następnie zastosowania innych materiałów niż podane w dokumentacji tj. w projekcie, przedmiarze robót, STWIORB wykonawca obowiązany jest wykazać, że oferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie stosownych dokumentów uwiarygodniających te materiały. 9) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1043 ze zm.). 10) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 4. Kody robót CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 Instalacje sanitarne i elektryczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wymagane dokumenty do złożenia wraz z ofertą. 1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 2) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej, 3) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, zgodnie z rozdziałem VIII, pkt.4, ppkt. 1) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 4) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozdziałem VIII, pkt. 4, ppkt. 2) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale, 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia- podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów, wg załącznika nr 6 do SIWZ (załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów), Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) Kosztorys ofertowy Wykonawcy. 2. Dodatkowo: 1)oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp,– wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1, pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach