Przetargi.pl
Przebudowa budynku szkoły i zmiana sposobu jego użytkowania na przedszkole z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz jego rozbudowa o windę zewnętrzną w miejscowości Ząb.

Gmina Poronin ogłasza przetarg

  • Adres: 34520 Poronin, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 074 112 , fax. 182 074 192
  • Data zamieszczenia: 2017-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Poronin
    ul. Józefa Piłsudskiego 5
    34520 Poronin, woj. małopolskie
    tel. 182 074 112, fax. 182 074 192
    REGON: 49189263000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poronin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku szkoły i zmiana sposobu jego użytkowania na przedszkole z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz jego rozbudowa o windę zewnętrzną w miejscowości Ząb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę budynku szkoły i zmianę sposobu jego użytkowania na przedszkole z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz jego rozbudowa o windę zewnętrzną w miejscowości Ząb zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną. Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań. Oferta składana jest łącznie na wszystkie zadania, natomiast do oferty dołączone są odrębnie do każdego zadania załączniki przedstawiające ceny za poszczególne zadania ze względu na różne źródła finansowania. Powierzchnia użytkowa usług publicznych wynosi ok. 521,08m2. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń wynosi ok. 493,64 m2. Wykonawca musi zapewnić ciągłość funkcjonowania sanitariatów w pomieszczeniach na poddaszu oraz dostępność do toalet dla dzieci i młodzieży w bezpośrednim sąsiedztwie części drewnianej szkoły w trakcie prowadzenia przebudowy. Zakres inwestycji obejmuje budowę zewnętrznej windy, wypełnienie otworów okiennych pustakami szklanymi, wykonanie okien w ścianie zewnętrznej, wykonanie klap oddymiających, wyburzenie ścian istniejących toalet i wykonanie nowych, usunięcie ścian w piwnicach i wykonanie nowych. Istniejący budynek posiada trzy kondygnacje nadziemne i jedną przyziemną lecz projektowana zmiana sposobu użytkowania obejmuje trzy kondygnacje (dwie kondygnacje nadziemne i jedna przyziemna). Na kondygnacji położonej poniżej poziomu terenu zaprojektowano kuchnię cateringową, zmywalnię naczyń stołowych, gabinet, jadalnię, szatnie pracowników. Wszystkie te pomieszczenia przeznaczone są do pobytu do dwóch godzin dziennie. Na tym poziomie zaprojektowano również pomieszczenia gospodarczo – magazynowe. Dwie kolejne kondygnacje to szatnie dla dzieci, sale zabaw oraz pomieszczenia higieniczno – sanitarne. Dla potrzeb przedszkola budynek zostanie rozbudowany o windę zewnętrzną. Podstawowym zadaniem jak i celem realizacji windy przy budynku jest umożliwienie dostępu do budynku osobom niepełnosprawnym z dysfunkcją ruchu, poruszających się na stałe lub okresowo za pomocą wózka inwalidzkiego. Projektuje się szyb dźwigowy – zewnętrzny dobudowany do istniejącego budynku oświatowego przeznaczonego na przedszkole – lokalizacja szybu windowego w miejscu określonym na planie sytuacyjnym (od strony południowej budynku). Projektowane urządzenie winno jednocześnie transportować jedną osobę na wózku wraz z opiekunem lub trzy osoby nie poruszające się na wózku inwalidzkim. Projektowany dźwig będzie stanowił połączenie między kondygnacjami istniejącego budynku (piwnica, parter, piętro). Z zewnątrz winda dostępna będzie od strony istniejącego utwardzonego terenu komunikacji pieszej. Szczegółowe parametry zostały określone w projekcie budowlanym, który jest załącznikiem do SIWZ. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach 2 projektów współfinansowanych przez Unię Europejską: „Sukces zaczyna się w przedszkolu” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje Działanie 10.1, Poddziałanie 10.1.2, z Europejskiego Funduszu Społecznego, którego realizatorem jest Centrum Usług Wspólnych w Poroninie - w zakresie zadania nr 1. „Sukces zaczyna się w przedszkolu: Uzupełnienie sieci przedszkoli na terenie Gminy Poronin – Etap I” wniosek w trakcie oceny o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Działanie 11.2 Odnowa obszarów wiejskich z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Budżetu Państwa - w zakresie zadań nr 2, 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości: 11.000,00 zł (jedenaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2004r. Nr 145 poz.1537). Jeżeli wadium wnoszone będzie w poręczeniach lub w gwarancjach, w treści tych dokumentów musi być zawarty zapis, że wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja, poręczenie nie może wygasać przed końcem okresu związania ofertą. Wadium należy wnieść do dnia 27.12.2017r.: - w pieniądzu w formie przelewu na konto Zamawiającego do Podhalański Bank Spółdzielczy w Zakopanem – Nr rachunku: 82 8821 0009 0000 0000 1339 0005 z dopiskiem „Przebudowa budynku szkoły i zmiana sposobu jego użytkowania na przedszkole z dostosowaniem obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz jego rozbudowa o windę zewnętrzną w miejscowości Ząb.” – w takim przypadku wykonawca winien zamieścić w ofercie potwierdzenie dokonania przelewu. - w pozostałych dopuszczalnych formach w przypadku osobistego składania oferty, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego, a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, w przypadku przesłania oferty pocztą lub kurierem oryginał należy złożyć w oddzielnym opakowaniu, aby można go było złożyć w kasie zamawiającego, a do oferty wpiąć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć kosztorys zawierający wszystkie składniki cenotwórcze wykonany na podstawie przedmiaru robót stanowiącego zał. Nr 11 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach