Przetargi.pl
Przebudowa budynku Soleckiego Centrum Kultury w ramach rewitalizacji zdegradowanych obszarów miejskich w Solcu Kujawskim - etap II

Gmina Solec Kujawski ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3871325 , fax. 52 3871253
  • Data zamieszczenia: 2013-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Solec Kujawski
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3871325, fax. 52 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Soleckiego Centrum Kultury w ramach rewitalizacji zdegradowanych obszarów miejskich w Solcu Kujawskim - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje: wymianę pokrycia dachu nad widownią (rozbiórka warstw pokrycia, demontaż płyt żelbetowych, ułożenie elementów nośnych z blachy trapezowej, wykonanie izolacji termicznej z wełny oraz pokrycia z papy zgrzewalnej) wraz z niezbędnymi obróbkami i odwodnieniem dachu, docieplenie połaci oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na pozostałych fragmentach dachu wraz z obróbkami i odwodnieniem dachu oraz niezbędnymi naprawami kominów, wykonanie murów oporowych oraz konstrukcji tarasu od strony wejścia głównego budynku wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych, docieplenie ścian zewnętrznych oraz wykonanie prac elewacyjnych (wyprawa tynkarska oraz okładzina z płytek klinkierowych), osadzenie parapetów zewnętrznych, wymiana drzwi zewnętrznych, dostawa i montaż okien piwnicznych, wykończenie tarasów i schodów zewnętrznych, montaż balustrad itp.,demontaż elementów wykończenia sali widowiskowej i sceny (boazeria ścienna, posadzka drewniana, fotele, oświetlenie, kotara wraz z systemem przesuwu, konstrukcja podestu scenicznego, konstrukcja stalowa przesuwna ekranu kinowego itd.) wraz z wywozem i utylizacją, opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu aranżacji wnętrz obiektu (sala widowiskowa, galeria na I piętrze, holl wejściowy, komunikacja oraz pomieszczenia kawiarni); opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym projektu akustyki sali widowiskowej oraz studia nagrań w pomieszczeniu 0.42;roboty wykończeniowe wewnątrz budynku (tynki i wyprawy ścienne, posadzki wraz z warstwami izolacji, okładziny ścienne, sufity podwieszone, parapety wewnętrzne, stolarka drzwiowa, balustrady i pochwyty wewnętrzne, prace malarskie itd.), w tym prace objęte projektem aranżacji i akustyki; demontaż, wywóz i utylizacja istniejącej rozdzielni elektrycznej wraz z likwidacją okablowania; wykonanie nowych instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznej wraz z rozdzielnią elektryczną i wewnętrzną linią zasilającą, teletechnicznych; wykonanie i uruchomienie węzła cieplnego; opracowanie projektów i ich uzgodnienie z gestorem sieci w zakresie przyłączy: wody, kanalizacji sanitarnej i odprowadzenia wód deszczowych wraz z budową tych przyłączy, opracowanie świadectwa energetycznego obiektu; wykonanie prac zagospodarowania terenu wraz z budową oświetlenia zewnętrznego, zjazdami na drogę publiczną, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;opracowanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej w 3 egz. oraz w wersji elektronicznej na nośniku cd;serwisowania dostarczonych urządzeń, zgodnie z wymogami określonymi przez producentów przez okres 60 miesięcy od daty odbioru końcowego zamówienia. Z zakresu prac wykończeniowych Zamawiający wyłącza: dostawę urządzeń wyposażenia kuchni -należy wykonać jedynie instalacje wewnętrzne i podejścia do urządzeń. prace wykończeniowe malarskie, glazura ścian i podłóg w pomieszczeniach 0.1 - 0.8 oraz 0.11-0.21 piwnica, 1.1 - 1.6 oraz 1.20 - 1.21 parter, 2.1 - 2.4 piętro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 100.000 zł. Słownie: sto tysięcy złotych.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA Nr 60 1240 3507 1111 0000 3057 6548. W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię dołączyć do oferty.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach